Bertanea si mocně prohlédla všechny přítomné. Vytáhla z kapsy klíček a jejich celu pro jistotu zamkla.
"Né!" Zaječel Korry a zhroutil se na zem. Bertanea se po něm zmateně ohlédla a pak se zeširoka usmála.
"Je to zamčené! Vidíš?!" Na ukázku zatřásla s mříží, pro jistotu, aby si toho Korry byl vědom. "Je to zamčené!" Zopakovala.
"Já si myslím že tomu všichni rozumíme." Přikývl Jill. Malkie si bezradně prohlížel Korryho a přemýšlel, jak ho uklidnit bez toho aby na něj sáhl.
"Jé, kdo to tady leží?" Bertaneu zaujal Aidan na zemi a sklonila se k němu. Protáhla ruku skrz mříže a šťouchla ho prstem do obličeje. Aidan se vymrštil a přirazil Bertanee ruku k mřížím. Bertanea začala ječet, rychle protáhla ruku zpátky a hystericky si do ní začala foukat.
"Snad se vyplatilo." Okomentoval celou situaci Terrence.
Bertanea zakvílela. "Strááááááážeeeeeeeeeeee!" Zaječela, co nejmocněji se zmohla. Postupně tam přihopkalo několik jejích poskoků.
"Odveďte ho!" Vykřikla a ukázala na Aidana. "A jeho taky! A jeho taky!" Postupně ukázala na Terryho a Korryho. Pak se rozhlédla po celém zbytku místnosti a na nejslabším článku se zastavila. "A samozřejmě Williama..." Přidala k tomu.
"Cože? Proč já?!" Začal se okamžitě vztekat Terrence. Aidan se tvářil, jakoby očekával, že si Bertanea dělá jen srandu. Will se na ni šokovaně a zoufale zadíval, s pohledem, kterým dával najevo, že už dávno byla překročena mez bolesti a týrání, kterou dokáže zvládnout. Korry se roztřásl a přitiskl se ke studené zemi ještě pevněji než dosud.
"Všichni drzouni půjdou se mnou." Bertanea luskla prsty a hned poté si je ještě pofoukala.
"Já už ne... Prosím... Já ne..." Willovi se roztřásl hlas, když ho jeden ze stráží neurvale chytl za triko a jedním pohybem postavil na nohy. Will se nejistě zakymácel a skoro to vypadalo, že se opět skácí, ale Mack ho stihl zachytit.
"Nevidíte že má dost?!" Vyjel Mack na Bertaneu, jako vždy naprosto bez zábran.
"Myslím že Mackanzie se připojí." Chytla se toho rovnou Bertanea. Pohled, který Mack nasadil, vypovídal o tom, že kdyby nemusel podpírat Willa, s chutí by ji jednu vrazil.
"Jistěže, rovnou můžete odvézt všechny, když vám to udělá dobře." Uchechtl se Terry.
"Chci dokázat těm, kteří se umějí slušně chovat, že na to pohlížím, a že jako odměnou jim nechám určitou volnost." Usmála se svatouškovsky Bertanea.
"Jo, to určitě." Ušklíbl se Robin.
"Ano, Robin půjde taky." Bertanea mu úšklebek opětovala. "Mám s tebou ještě tolik co dočinění. Máš pocit, že mě můžeš jen tak beztrestně strkat do ohně? To se tedy šeredně pleteš."
"COŽE udělal?" Benny se hlasitě rozesmál.
"Benny..." Napomenul ho Chris, který si začínal uvědomovat, že k tomu, aby pochytala všechny, to opravdu směřuje.
"Odveďte je do mučící síně! Odveďte je do mučící síně!" Vykřikovala nesmyslně Bertanea a u toho trapně poskočila.
"Takže jdeme." Jeden ze stráží chytl Willa, druhý Macka a oba je jako první vystrčili z cely.
"Já už prosím ne!" Will se skácel na zem, čímž zabrzdil celý provoz.
"Jmenovala jste ho úplně bezdůvodně!" Vyjel na Bertaneu Mack.
"Mlč." Sežehla ho Bertanea nepěkným pohledem a vztekle kopla do Willa.
Mack se bezradně otáčel po Malkiem, který se ale nejspíš rozhodl, že za každou cenu ochrání dosud kvílejícího Korryho.
"Jestli chcete aby šel, tak ho přestaňte mlátit!" Rozhodl se zapojit Chris, který byl svým myšlením vždy minimálně o tři kroky napřed než všichni ostatní.
Bertanea pochopila, že to, co řekl, dává smysl a zase se uklidnila. Jeden ze strážích Willa opět postavil a netrpělivými šťouchanci ho popostrkoval až ke dveřím. Will se roztřásl a vypadal, že se co nevidět rozbrečí, ale strážným to bylo jedno. Druhý strážný za ním táhl Macka, který naopak vypadal, že co nevidět vybouchne.
Jako dalšího z vězení vyvedli Terrence, který začal neskutečně sprostě nadávat. Za ním následoval Robin, který se jako vždy tvářil, jakoby celá Bertanea byla pod jeho úroveň.
"Já nikam nejdu." Prohlásil Aidan a usedl na zem. Strážný ho jediným pohybem opět postavil a popostrčil ho ven z cely. Aidan se nevěřícně podíval na něj a pak na Bertaneu. "Nerozumněli jste? Nikam nejdu." Zatvářil se jako trucující malé dítě a chvíli to vypadalo, že se nehodlá hnout, než ho strážný, kterého to nebavilo zvedl, přehodil si nadávajícího Aidana přes rameno a začal s ním odcházet. Benny sklopil hlavu, aby nebylo vidět jak se směje.
"Tak," spokojeně pokývla hlavou Bertanea. "Ještě on." Ukázala na Korryho, který se snažil být na zemi pokud možno neviditelný. Bohužel se až moc třásl a brečel na to, aby mu to prošlo. Jeden ze strážných se k němu rozešel, ale Malkie mu zastoupil cestu.
"Nechte ho být, nic neudělal." Snažil se říct to co nejvíc výhružně, ale zlomil se mu hlas. Neměl v sobě Bennyho drzost, Chrisovu jistotu, Terryho přímočarost, Robinovu lhostejnost, ani Mackovu schopnost jednat bezprostředně a vůbec nad tím nepřemýšlet.
"Nepleť se do toho!" Zařval strážný a vrazil Malkiemu tak silně, že se v bezvědomí skácel na zem. Korry zakvílel. Jill sebou trhl, jakoby se rozmýšlel, jestli má Korrymu pomoc nebo ne. Lonnie znovu vykašlal krev.
"Co to děláte?!" Vběhla tam zničehonic Kyra s pet lahví v ruce. Jeden ze strážných ji okamžitě chytl a přitlačil ke stěně.
"Kyro, Kyro, Kyro." Zatetelila se Bertanea.
"Kde jsou jako kluci?!" Vyhrkla Kyra. Strážný v cele vytáhl Korryho na nohy, přehodil si ho přes rameno a začal s ním odcházet pryč. Korry, který vůbec nesnášel, když se ho někdo dotýkal, se už doopravdy rozbrečel a vypadal, že úplně zhysterčil. Snažil se kolem sebe kopat, ale strážný ho držel příliš pevně. Vyšel s ním ven a Korryho křik byl slyšet ještě dlouho potom, co odešli.
"Zavřete ji k nim." Prohlásila Bertanea a začala odcházet taky ven. Strážný strčil Kyru do vězení a všechen zbytek, co v cele zůstal, zamkl.
&
Tamtadadá! Bubny prosím!
Jak vidíte, snažím se dodržet svůj slib, že začnu pravidelně vydávat, tudíž tu máme další kapitolku ☺️ snad se všem povedlo znovu se vžít do děje, rozumím tomu že jsem si opravdu hodně dlouho hrála na mrtvého brouka 😏 samozřejmě, veškeré ohlasy od vás mě moc potěší 💞
Vaše DominiqueDom
(Nebo doufám, že se moje jméno tak píše)
ČTEŠ
Neprávem zajatí 2
Terror"Pro mě už je možná pozdě, ale pro vás být nemusí. Ale pokud se rozhodnete neudělat nic... Tak je teď už pozdě pro nás všechny bez rozdílu." Tato knížka je volné pokračovaní na Neprávem zajatí :)