36. Špatné chování

9 2 0
                                    

Kyra se podívala na Bertaneu, stojící s pistolí před Peixem. Pak jí pohled sklouzl na Natea.
"Ježiši.." zabrblala si pro sebe. Za Kyrou se objevil Mack. Ten si první všiml toho kluka z osmičky s vypíchlým okem, který už asi nikoho jiného nezajímal.
"Kyro." Oslovila ji Bertanea a zaujala mocný postoj. "Kyro, Kyro, Kyro." Vycenila na ni zuby.
"Co je?" Zeptala se Kyra. "Nemám na tebe náladu, Bertaneo, prostě mi řekni, kde jsou kluci z mojí -"
"Máš je támhle." Přerušila ji Bertanea a mávla rukou dozadu.
Mack se rozběhl dozadu a Kyra ho následovala.
"Kyro.." Nate se ji pokusil chytit, ale ona se mu vyhla. Došla dozadu a zděšeně se podívala na mrtvého Lonnieho s prostřelenou hlavou v kaluži krve.
Mack stál a nevěřícně koukal. Nedokázal uvěřit, že to, co se právě teď děje je reálné. Podíval se na Willa, který tam prostě seděl a klepal se. Otočil se na Kyru, aby ji uklidnil. Ale ta už se třesoucí se vzteky řítila jinam.
"Ty hajzle!" Zařvala a vrazila Nateovi pěstí.
"Já tě zabiju, ZABIJU TĚ!" Ječela a mlátila do něj. Nate, kterému z nosu začala téct krev ji chytl a přirazil na stěnu.
"Uklidni se!" Zařval.
"Pust mě, ty sračko hnusná!" Ječela na něj Kyra. "Pust mě, ať ti můžu nakopat prdel, ty zmetku!" Pokoušela se ho nakopnout.
"Kyro, uklidni se. Věř mi, nechceš abych ti dal pěstí." Řekl už dost vytočený Nate.
V tu chvíli se objevil Mack, který Natea odtáhl od Kyry a mrštil s ním o zem. Překvapený Nate spadl a Macka si prohlédl. V klinice bylo opravdu jen málo kluků, co svedli Natea shodit a Mack byl jedním z nich.
"Pane bože, to je on... TO JE ON!" Vyjekla scestná Bertanea a horlivě ukazovala na Macka. "On mě chtěl shodit do kotle, podívejte se na něj, on je nebezpečnej!" Ječela hystericky.
Mack se otočil na Kyru. Kyra se šokovaně dívala z Macka na ležícího Natea a zase zpět. "Páni." Zašeptala si jen tak sama k sobě.
"Zastřelte ho." Kvílela nezastavitelná Bertanea, které si ještě nestihla všimnout, že ji nikdo nevnímá.
"Nate, okamžitě ho zastřel!" Zaječela znovu. Nate se zvedl, setřel si krev z nosu a Macka si prohlédl. Pak se podíval opět na Kyru.
"Kyro, já nejsem tvůj nepřítel." Prohlásil.
"Chytni se s Gerardem za ruku a táhni do prdele, kreténe." Odpověděla Kyra.
"Co jsem udělal já?" Zapojil se ublíženě Gerard.
"Nate, povídám ti, že ho máš zatřelit!" Ječela Bertanea. Kyra zvedla obočí.
"Nate, proč ho nezastřelíš? Poslouchej, co ti tvá pani říká." Ušklíbla se.
"Ještě provokuj." Odfrkl si Nate. "Kdyby jsi vážně chtěla, aby ta tvoje štěňata přežila, takhle by ses nechovala." Otočil se a začal odcházet.
"NATE!" Nevěřícně vykřikla Bertanea. Nateovou reakcí bylo, že práskl dveřmi.
Kyra se okamžitě obrátila na Bertaneu.
"Proč je Lonnie mrtvej?!" Zaječela. "Nic ti nikdy neudělal!"
"Kyro, chovej se slušně. Nenuť mě k tomu, abych ti ještě víc ublížila." Bertanea se mocně usadila na trůn, který si vytáhla ze své kabiny.
"Bože můj." Kyra se zprudka nadechla, aby se uklidnila.
"Kyro." Mack ji chytl a přitáhl k sobě. "Uklidni se."
Kyra se mu prudce vytrhla. "Že to říkáš zrovna ty, ty hrdino." Odstrčila ho a naštvaně se začala přibližovat k Bertanee. Mack zůstal stát, rozpolcen mezi chutí poslat Kyru do prdele a mezi nutností zůstat pro změnu rozumným a klidným, když to Kyra nezvládne.
"Prostě jsem si chtěla zablbnout, Kyro. Znáš to... Nadšení z mé nové kabiny už ze mě vyprchalo, tak jsem potřebovala rozptýlení." Vysvětlovala Bertanea.
"Tak zabíjíš lidi, bezvadný, bezvadný!" Ječela Kyra. "Chápeš vůbec, že ty kluci mají rodiny, kamarády, přítelkyně a do prdele celý život před sebou?!"
"Kyro, nepokoušej se o mou lítost." Zněla Bertaney odpověď.
"O jakou lítost?" Kyra se hystericky začala smát. "Vždyť ty prosímtě nejsi ani člověk. Tvým potěšením je mlátit a zabíjet ostatní. Nevím, co je s tebou blbě, opravdu." Posadila se na zem a zprudka dýchala. Vypadalo to, že se snaží trochu se uklidnit.
"Kyro, vidím, že je v tobě nulový respekt k okolí. Ty mě tu poučuješ o tom, že mé chování je špatné, ale zapomínáš, že každý jsme jiný a že se lidé mají navzájem respektovat." Bertanea výchovně zvedla prst. Kyra si ji nevěřícně prohlédla. Bertanea se před ní raději schovala za Peixe, přestože ani ne deset minut předtím ho chtěla zabít.
"Ne." Bylo jediné, co Kyra mocně pronesla. Pak se obrátila na Macka. "Odcházíme pryč." Oznámila mu pro jistotu, aby dostatečně pochopil její aktuální náladu. Mack přešel k Willovi, podal mu ruku a vytáhl ho na nohy. Will byl pozoruhodně malý, ale na to už si všichni pomalu i zvykli.
Will začal potácivou chůzí přicházet ke Kyře. Mack se sehl k Terrymu a vlepil mu facku, aby ho vzbudil.
"Vstávej, Terry." Zabrblal. Terrence otevřel oči.
"Mackanzie?" Opáčil. "Že by i primadona pro mě přišla?"
"Nech toho." Mack protočil očima.
"Jsou tu i paparazzi?" Zajímal se Terrence.
"Říkám přestaň." Mack protočil očima znovu.
"Nebo co?" Zkusil to Terrence.
"Nebo odejdu a nechám tě tady." Mack se pousmál.
"Já spíš čekal, že mi uděláš přednášku o životě, tak jako Malkiemu." Zasmál se Terry.
"Z toho už jsem vyrostl." Mack mlaskl.
"Stalo se to ráno." Terry se znovu zasmál.
"Prostě pojď." Mack mu podal ruku, Terry se jí chytl a zvedl se. Podíval se na mrtvého Lonnieho, ležícího v kaluži krve a okamžitě mu z obličeje zmizela barva.
"Pojď." Mack ho otočil tak, aby na něj neviděl a táhl ho směrem k netrpělivé Kyře a vyděšenému Willovi.
"Kyro, aby bylo jasno, ještě jsme neskončily." Řekla Bertanea místo rozloučení.
"S tím souhlasím." Odpověděla rázně Kyra. "Stejně tě jednou zabiju, ty svině." Dodala a s těmi slovy vyšla ven. Mack, Will a Terrence ji rychle následovali dřív, než si Bertanea souhlas s jejich odchodem rozmyslí.
"Wille, jsi v pohodě?" Kyra mu za cesty dala ruku kolem ramene a prohlížela si jeho rány na obličeji. Will pomalu přikývl.
"Nic, na co bych si v posledních dnech už nezvykl." Odpověděl.
"Bude to dobrý, slibuju." Zašeptala Kyra.
"Radši už nic neslibuj. Mě to pak... už vyčerpává." Pokrčil Will rameny. Kyra si povzdechla, pustila ho a otočila se na Terrence.
"Co ty, Terry, jsi v pohodě?" Zeptala se. Terry si ji prohlédl se zvednutým obočím. "Jak vidíš, tak pořád ještě chodím a mám obě oči, takže nejspíš jo."
Kyra protočila očima. "Pro příště by jednoduché ano naprosto stačilo."

&
Opět zdravím. A opět až po měsíci. Vysvětlení je ještě hloupější, než před měsícem. Pořád platí to, že mě wattpad moc nezajímá, ale přidalo se k tomu to, že jsem na wattpad úplně zapomněla. Doufám že omluvíte můj mentální problém a budete nadále číst (pro ty dva lidi, co to čtou).
Stále platí - nemačkejte hady. (Není to pěkné.)

Pořád platí - nestresujte se školou. Nestojí to za vaši energii a váš čas. Nějak to prostě dopadne, tak jako vždycky. Radši vložte svojí energii a čas do něčeho, co vás naplňuje a je pro vás důležité. Nakonec zjistíte, že jste o dost šťastnější. 💁🏻

DominiqueDom 🤷🏻‍♀️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 21, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Neprávem zajatí 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat