bölüm|1

1.6K 156 212
                                    

Ukelix isteyenlere gelsin.
.
.
.
.
.
"Bu insanlar neden bu kadar sinir bozucu ya, biride kabul edip bizimle iş birliği yapmıyor! Jisung sana yapsam teklifi sende kabul ediyor gibi yapsan, sonrada öpüşsek"

"Saçmalama Felix, takipçilerin beni tanıyor, kesinlikle tutmaz fazla yapmacık olur"

"Ne yapacağız ozaman, kimse video çekmeye yanaşmıyor"

Sinirli bir nefes verip elimde tuttuğum kamerayı yere attım, sokaktaydık ve çekeceğimiz şaka videosunda bize eşlik edecek birini arıyorduk fakat, kimse yüzümüze bakmıyordu, sanki ayak üstü sikecektim. Olmuşu bir erkeğe evlenme teklifi ediyormuş gibi yapacaktım o da kabul edecekti ve öpüşecektik, ne vardı bunda kimseyi bulamamıştım.

"Felix, aklıma bir fikir geldi. Bence kurgu değil doğaçlama yapalım"

"Nasıl?"

"Yani evlenme teklifi edeceğin kişinin kurgudan haberi olmasın, birden bire önüne dikilip teklifini yap"

"Olur mu ki? Ya yumruk atarsa"

"Ya öperse? Of o zaman izlenmeyi ve beğeniyi gör sen"

"Of resmen ilk öpücüğümü takipçilerim için sıradan birine vereceğim ya"

"Yapacak bir şey yok, izlenmeler git gide azalıyor ve takipçi sayında her geçen dakika düşüyor"

"Anladım jisung, hatırlatıp durma şunu yapacağım işte. Takipçilerim için gerekirse götü-"

"Hey hey hey, o kadarına gerek yok. Teklifini kabul ettirip öpüşmen yeterli"

Sinirlerim git gide bozuluyordu çünkü ben geçimimi insanları trolleyerek sağlıyordum. Neredeyse üç milyon takipçim vardı fakat son zamanlarda işler iyi gitmiyordu. Sıkılmaya başlamıştım ve kurgu fikri bulamıyordum, yaptığımız saçma sapan şeyler ise izlenmiyordu. Bu fikirde takip ettiğim dünyaca ünlü bir youtuberdan alıntıydı, yine kendim üretememiştim.

"Jisung bari zenginlerin takıldığı bir yere gidelim, ilk öpücüğüm çulsuz birine gitmesin"

"Ben nereye gideceğimizi biliyorum, hadi topla şunları arabaya binelim"

Kameralarımızı toplayıp arabaya bindik, jisung mekan seçiminde iyiydi bu yüzden nereye gideceğimizi sormamıştım bile. Tamda tahmin ettiğim gibi bir süre sonra zenginlerin takıldığı mekanların olduğu bir yere gelmiştik. Arabadan inip kameralarımızın açısını önümüzdeki lüks mekanın kapısına ayarladık, kapıdan çıkan ilk kişi şanslı kişi olacaktı.

"Felix hadi acele et, her an biri çıkabilir kapıya yaklaş"

"Her şey tamam değil mi, bak çekimde bir aksilik olmasın"

"Aksilik falan yok, hadi git"

"Tamam, bana şans dile"

"Sakin ol, sen en iyisisin. Hadi göreyim seni"

Jisung dan gazı aldıktan sonra, lüks Restaurantın önüne gelip dikilmeye başladım, çıkan ilk kişinin önüne atlayıp evlenme teklifi edecektim. Fazla heyecanlı değildim çünkü, bu ilk videom değildi defalarca kez farklı kurgularla video çekmiştim.

Kapının dışında dikilmeye devam ederken içeriden kapıya doğru yaklaşan adamı gördüm, sanırım sinirliydi çünkü kulağında tuttuğu telefonla bağırarak ve sinirli bir şekilde konuşuyordu. Kapıdan dışarıya adım attığında derin bir nefes verip hızlıca önüne atladım, neredeyse çarpışıyorduk. Telefon hala kulağındayken gözlerine bakarak gülümsedim ve yüzüne yaklaştım. Kaşları çatık bir şekilde bakıyordu.

Marry me||HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin