"Hyunjin, nasıl görünüyorum?"
Hyunjin üstüne giydiği kıyafetleri son bir kez kontrol ederken bakışlarını bana çevirdi, şu an fotoğraf çekimindeydik ve daha önce hiç bir deneyimim olmadığı için çok heyecanlıydım. Üzerime giydiğim ünlü markanın kıyafetlerini taşımaksa başka bir heyecandı tabi.
"Her zamanki gibi, fazla göz alıcısın"
Hyunjin arsız bakışlarıyla konuşup dudaklarını yaladığında omzuna hızlı olmayacak bir yumruk attım, hemen omzunu tutup sanki canı yanmış gibi yüzünü buruşturdu, acımadığına emindim.
"Pislik yapma Hyunjin, zaten heyecanlıyım"
Yanıma yaklaşıp ellerini belime yerleştirdiğinde bende kollarımı boynuna doladım, etrafımızda birsürü insan vardı ama Hyunjin'in umrunda değilse benimde değildi.
"Bu kadar kasma kendini, daha öncede konuşmuştuk yanında ben varsam sorun çıkmayacak demektir"
"Havalı bir piçin sevgilisi olmak şu an çok iyi hissettiriyor"
"Bana piç dedin"
"Öylesin" Dediğimde bakışlarını etrafta gezdirip elimi tutarak bir kaç adımda giyinme odasına girmemizi sağladı. Şaşkınlıkla ne yaptığına bakarken bedenimi birden ters çevirip göğsümü kapıya dayadığında şaşkınlıkla inledim.
"Hyunjin, ne yapıyorsun?!" Dememe kalmadan altımdaki beyaz şortu çamaşırımla birlikte tutup aşağı çektiğinde gözlerim kocaman olmuş hızlı bir nefes vermiştim.
"Hyunjin, bunu yapmayacaksın değil mi?? Şimdi sakin ol ve beni bırak!"
"Sessiz ol bebeğim, şu an gözüme okadar çekici görünüyorsun ki seni inletmeden bırakmayacağım"
"Hyunjin çekim-mhh, Hyunjin~"
Uzun parmaklarını ağzında ıslatıp kalçama getirdiğinde yaptığımız şeyin verdiği heyecanla sesli bir inleme bırakmıştım, kapının arkasında bizi bekleyen insanlar vardı ve biz şu an sevişiyorduk.
Deliğimdeki parmakları yavaşça içime girerken hissettiğim zevkle ayakta durabilmek için kapıya tutundum, uzun patmakları öyle iyi hissettiriyordu ki saniyeler içinde dağılmıştım, şu an yatağımızda olmayı her şeyden çok istiyordum.
Parmaklarını içimden çıkarttığında derin bir nefes verip alnımı kapıya dayamıştım ki, duyduğum kemer sesiyle başımı arkaya çevirip Hyunjin'in ne yaptığına baktım, siktir kemerini açıyordu beni burada... Yok canım burada yapmazdı herhalde, aksi takdirde herkes çığlıkkarımı dinlemek zorunda kalacaktı. Bir saniye, evlenmeden olmaz demiştim zaten!.
"Hyunjin, beni burada sikmeyeceksin değil mi?? Evlenmeden olmayacağını söylemiştim, unuttun sanırım"
"Bir saniye susmayı dene!"
"Sinirli sesiyle kaşlarımı çatarken, sert erkekliğini kalçamda hissettim kendini deliğime sürtüyordu, bir taraftan da ensemi ve boynumu öpmeye çalışıyordu fakat üzerimdeki acayip yakalı kıyafet yüzünden bu pek mümkün değildi.
"Çıkart şu siktiğimin kazağını!"
"Hyunjin, delirdin mi?"
"Felix çıkart yoksa yırtacağım"
Söylediği şeyle ne yapacağımı bilemezken üstümdeki kazağı çıkartıp kenarıya bıraktım, dudaklarını anında omuzlarıma ve boynuma bastırdı. Durup dururken nasıl bu şekilde azmayı başarmıştı bilmiyorum fakat bu gerçekten heyecan vericiydi.
Erkekliğini deliğime sürterken akan zevk sularıyla daha kaygan bir hal almış zevkten delirmek üzereyken kendime dokunmadan boşalmıştım. Bir kaç dakika sonra da Hyunjin kalçama boşalmıştı, bedenini sırtıma dayayıp boynumda nefeslenirken içeriden bize seslendiklerini duyunca hemen ona döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marry me||Hyunlix
Fanfiction#ünlü bir youtuber olan Felix, trollemek için en yanlış kişiyi seçer