🥲iyi okumalar.
Takipçilerimle vedalaşıp canlı yayını kapatarak arkama yaslandım, önceden çok sevdiğim bu işten artık zevk almıyordum. Daha doğrusu o hayatımdan çıktığından bugüne, hiç bir şeyden zevk almıyordum. Tam on gün geçmişti onun evinden ayrılalı ve bir kez olsun arayıp neredesin diye sormamıştı, belki de evden gitmem için bilinçli ve planlı olarak yapmıştı her şeyi artık böyle düşünüyordum. Yada, kavga ettiğimiz o gün söylediği gibi bana karşı hiç bir his beslemiyordu, bazı şeylerden emin olmaya başlıyordum ve bunlardan biri de Hyunjin'in beni sadece cinsellik yönünden arzuladığıydı. Eğer beni seviyor olsaydı, yokluğumu farkeder farketmez arardı öyle değil mi?
Derin bir nefes verip düşüncelerimden ayrılırken zilin çaldığını duyduğumda yerinden kalkmadım, jisung evdeydi ve büyük ihtimal yemek siparişi vermişti.
Bir kaç dakika sonra odamın kapısı neredeyse kırılacak gibi açıldığında sakin bakışlarımı kocaman açtığı gözleriyle bakan jisung'a çevirdim.
"Ne oldu?"
"Felix, o-o o evimizde"
Jisung'un kekeleyerek konuşmasıyla yerimde dikleşip anlamaz gözlerle baktım.
"Kim evimizde?"
"Mi- Minho"
"Minho kim jisung?"
"Aptal mısın Felix, Minho diyorum Hyunjin'in menejeri olan"
Duyduğum şeyle hemen ayağa kalkıp odamdan çıkarak salona geldim, jisung'un dediği gibi Minho buradaydı, iyide neden? Beni gördüğünde ayağa kalkıp elini uzattı, elini tutup kısa bir şekilde sıkarak geri çektim ve koltuklara oturduk.
"Nasılsın?"
"Bunu sormak için mi geldin?"
"Aslında hayır, marka çift çekiminin devamını yapmak istiyor bunu söylemek için gelmiştim"
"Hangi çift? Ortada bir çift yok dolayısıyla bu çekim olmayacak demektir"
"Bak aranızda ne oldu bilmiyorum, Hyunjin de on gündür sinir küpü gibi geziyor yanına yaklaşamıyorum. İlişkinizi bir kenara bırakalım, bu beni ilgilendirmez fakat çekime gelmek zorundasın"
"Zorundayım? Neden zorundayım?"
"O gün serinin devamı için sözleşme imzaladın unuttun mu?"
"Sikeyim, ben onu unuttum. İptal edilmiyor mu bu sözleşme, gelmezsem ne olacak?"
"İptal etmen ve gelmemen durumunda yüklü miktarda tazminat ödemek durumunda kalacaksın"
Sinirli bir nefes verip jisung'a döndüm, aç bir kurt gibi Minho'yu süzüyordu.
"Jisung ne yapacağım? Jisung!"
"Ha? Ne bağırıyorsun Felix ya?"
"Benimle ilgilen ne yapacağım diyorum?"
"Gideceksin, ayrılmış olmanız iş konusunda bir araya gelemeyeceğiniz anlamına gelmiyor. Profesyonel davranacaksın"
"Arkadaşın haklı, bir çok insan ayrıldıktan sonra iş için bir araya geliyor"
"Ama ben o aptalın yüzünü görmek istemiyorum"
"Sanırım o da seni görmek istemiyor, duyar duymaz her yeri birbirine katıp seti terketti"
"Kendini bir şey sanıyor piç, olmuşu iki kıytırık markanın modeli"
"Hyunjin dünyaca ünlü bir model Felix, ayrıca kıytırık diye adlandırdığın markalarda dünya sıralamasında birinci sırada olan markalar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marry me||Hyunlix
Fanfiction#ünlü bir youtuber olan Felix, trollemek için en yanlış kişiyi seçer