1 ay sonra..
.
.
.
.
.
.
.
"Sikeceğim böyle işi, elli tane kombin nedir ya. Ayakta duracak halim kalmadı""Çıkıyor musun?"
"Burada mı yatayım Chan, zaten sabah olmek üzere. Sakın önümüzdeki günlere çekim ayarlama, bir kaç gün dinleneceğim"
"Tamam, hallederim git hadi"
Felix yorgun ve sinirli bir şekilde şirketten ayrılarak arabasına binip eve geldi, cebindeki anahtarı çıkartıp kapıyı açarak içeriye doğru "merhaba, ben geldim" Diye seslendiğinde sevgilisi üzerindeki mutfak önlüğüyle mutfaktan çıkıp yanına adımlamıştı.
"Hyunjin, kaç kere söyleyeceğim benim için bu saate kadar uyanık kalma diye"
"Aç değil misin, kahvaltı yapalım sonra birlikte uyuruz" Hyunjin yorgun görünen sevgilisini kendine çekip sarılarak boynuna bir öpücük bıraktı, Felix her an uyuyacakmış gibi hissediyordu.
"Yarın çekimin yok mu?"
"Yok bebeğim, bir kaç gün birlikte vakit geçiririz diye düşündüm"
"İyi düşünmüşsün, ben gidip bir duş alayım"
Felix sevgilisinin kollarından ayrılıp yorgun bir şekilde odasına gelerek banyoya adımladı. Serin bir duş sonrası neyseki kendine gelebilmişti. Banyodan çıkar çıkmaz çıplak bedenini yatağa bırakırken Hyunjin de sevgilisine bakmak için odaya gelmişti.
"Felix?"
"Uykum var Hyunjin, ben kahvaltı istemiyorum"
"Peki, kahvaltıyı sonraya erteleye biliriz bende seninle birlikte uyuyabilir miyim?"
"Sence bunu sormana gerek var mı Hyunjin, sensiz uyuyamadığımı biliyorsun"
"Hmm, ben olsam bende benim gibi yakışıklı biri yanımda olmadan uyuyamazdım"
Hyunjin'in sözlerine sesli bir kahkaha atarak elimle yanımı gösterdim, hemen üstündekileri çıkartıp sadece boxerıyla kalarak yanıma uzandı. Hiç vakit kaybetmeden göğsüne uzanıp gözlerimi kapattım, günlerdir hissettiğim ve emin olduğum tek şey Hyunjin'in yanında, Hyunjin'in teninde huzur bulduğumdu. Bir ay öncesine kadar hangi sebepten neyi paylaşamıyorduk bilmiyorum ama artık iyi geçiniyorduk, Hyunjin gerçekten çok farklıydı ve onun gösterdiği çaba benimde kendimi düzeltmemi sağlamıştı.
Aslında gözlemlediğim kadarıyla hiç bir sorunumuz yoktu, aksine birbirimizi dinliyor ve her konuda anlayış gösteriyorduk. Hyunjin'in evine gitmek istemediğim için son bir aydır benim evimde kalıyorduk, evimizde her hangi bir yardımcı yoktu ve ihtiyaç duyduğumuzda söylenemezdi. İkimiz bir şekilde her şeyi hallediyor, birlikte temizlik bile yapıyorduk. Gerçekten eğlenceli oluyordu.
En büyük sorunumuz olan cinsellik ise şimdilik geri plandaydı ve zaten yoğun olan iş hayatımız yüzünden pek vakit bulduğumuzda söylenemezdi. Eski tavırlarım yüzünden Hyunjin bana dokunmadan önce en az beş kez düşünüyordu, ilk birlikteliğimiz bile benim zorlamamla olmuştu. Önce sevgisine inanmam gerekiyormuş, dokunmak çokta önemli değilmiş öyle söylemişti. Çoktan inanmıştım beni sevdiğine ve her şey çok güzeldi.
"Hyunjin?"
"Efendim bebeğim?"
"Benim uykum kaçtı, canım başka bir şey istiyor"
"Çok yorgunsun bebeğim, şimdi uyu uyandığında ne istiyorsan yaparız"
Sözlerine göz devirip yattığım yerden kalkarak kalçalarımı erkekliğinin üzerine sert bir şekilde bıraktım, ağzından sesli bir inleme çıkarken ellerini belime yerleştirip iyice bastırmıştı beni kendine. Her ne kadar cinselliği arka plana atıp, sevgisini hissettirmeye çalışsa da dayanamayacağını biliyordum çünkü Hyunjin'in içinde bastırmaya çalıştığı bir canavar vardı ve bu canavar sex yaparken beni benden alıp doruklara çıkartıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marry me||Hyunlix
Fanfiction#ünlü bir youtuber olan Felix, trollemek için en yanlış kişiyi seçer