"Delirdin mi! Bırak şunu şimdi Hyunjin görecek"
Jisung'un elindeki mini eteği alıp Hyunjin'in görmemesi için hemen yerine bıraktım, alışverişte yatdımcı olması için jisung'u çağırmıştım ama nerede saçma sapan fantazi kadın kıyafetleri var onları almamı istiyordu, ben ve etek giymek bu asla mümkün değildi ki renkli çamaşır bile giymiyordum.
"Senden olmaz Felix, sonra otur ağla mini etekli hizmetçi Hyunjin'in aklını çeldi diye"
"Çelemez aklını falan, Hyunjin beni seviyor bir kere kendi ağzıyla söyledi"
"Erkeklerin her zaman mini eteğe zaafı vardır Felix, mesela ben kızlardan hoşlansaydım elimi o mini eteğin altına sokmak en büyük hobim olurdu herhalde"
"Çok iğrençsin jisung, erkek arkadaşın olunca ona giydirir sokarsın elini altına"
"Ben giyerim sevgilim için, off önce bir sevgilim olsunda"
"Neyse ne almıyorum etek falan yürü"
"İyi ya sana iyilik yapanda suç zaten"
Beğendiğim bir kaç parça tişört ve eşofmanla Hyunjin'in yanına geldim, o da benim için bir şeyler almıştı. Birlikte kasaya gelip aldıklarımızı ödedik, ne kadar olmaz desemde hepsini Hyunjin ödemişti.
Attığımız her adımda Hyunjin den imza ve resim isteyen hayranlarını görmezden gelebilirsem alışveriş güzel gidiyordu, Hyunjin'e temas eden ve gözleriyle siken herkesi yok etmek gibi düşünceler sürekli beynimi işgal edip dururken elimi bir kez bile bırakmayışı ona biraz daha aşık olmama en güzel sebepti.
"Dondurma yemek ister misiniz?"
"Olur, jisung?"
"Olur olur, bana farketmez"
"Tamam, siz şuraya oturun ben hemen geliyorum"
"Nereye gidiyorsun, bende geleyim mi?"
"Hayır bebeğim, hemen geleceğim siz siparişinizi verin"
"Peki"
Hyunjin yanımızdan ayrılırken bizde dondurmalarımızı alıp yemeye başladık.
"Şş Felix şu adam beni mi kesiyor bana mı öyle geliyor?" Jisung'un sözleriyle çaktırmadan gösterdiği yere baktım, adam cidden jisung'a bakıyordu.
"Sen onu boşver de, Hyunjin'in bir menejeri var görmen lazım. Adam nasıl desem taş"
"Ne, nerede!"
"Sabah eve gelmişti ozaman gördüm, ismi Minho"
"Acaba sevgilisi var mıdır?"
"Bilmiyorum, öğrenirim Hyunjin den"
"Çok merak ettim ya, sosyal medya hesabı falan yok mu?"
"Bilmiyorum, ben Hyunjin den öğrenir yazarım sana"
"Tamam çabuk öğren"
Sevgilimin koluna yapışarak resim çeken kızı gördüğümde bıkkın bir nefes verdim, benimde kaç milyon takipçim vardı ama bir kişide çıkıp aaaaaa Felixxxx diyerek üzerime atlayıp resim çekinmek istememişti. Sanırım Hyunjin'le sevgili olacaksam bu durumlara alışmam gerekiyordu.
"Bazen bunaltıyorlar" Diyerek masaya oturdu, cidden bunalıyordu. Bakışlarım elindeki poşete kaydı "ne aldın?"
"Hiç, kendim için bir şey."
"Dondurma yiyecek misin?"
"Seninkinden alırım bir kaşık"
Bitmek üzere olan dondurmamdan bir kaşık alıp Hyunjin'in ağzına uzattım, küçük bir çocuk gibi dudaklarını araladığında öyle tatlıydı ki yiyesim gelmişti. Sinir bozucu bipolar manyağın tekiydi ama yine de sevilesi bir tarafı vardı işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marry me||Hyunlix
Fanfiction#ünlü bir youtuber olan Felix, trollemek için en yanlış kişiyi seçer