"ama içimde bir şey acıyor,
sen gelince aklıma."
x
barış alper yılmaz, balkon demirlerinin üstünde konumlandırdığı kül tablasına gömdü sigarasının izmaritini. nefes problemleri yaşamak kariyerinin şu zamanında en son isteyeceği şey olduğundan daha az içmeye başlamıştı. boşlukta hissettiğinde içerdi eskiden. ilgisinin olduğu alanda ilerledikçe o boşluğun kapanacağını düşünse de bazen bazı şeyler planlar dahilinde gelişebiliyordu.
barış alper yılmaz'ın yüzü kariyer anlamında gülse de içinde daima duygusal bir boşlukla yaşamaya çalışıyordu.
telefonunu eline aldı. kahvesi yoktu belki ama sigarasından içmişti. istanbul'un karanlık manzarasına karşı duman üflemek, içindeki dertleri biraz olsun atmasını sağlamıştı.
instagram hesabına girdi. dm kutusuna baktığında, konuştuğu o kızdan başka mesaj olmadığının farkına vardı. kontrol etme gereği duymuştu çünkü onun mesajlarını okudukça kendisiyle konuşuyormuş gibi hissetmişti. birkaç sene önceki barış alper yılmaz, güneş adlı kızın görünümüne girip mesajlar atmıştı sanki.
çok kez reddedilmişti. ne yapacağını bilememiş, bazen düştüğü yerden kalkamamış ve en büyük acılar yaşadığı; bitmez dediği o geceler bitmişti. yeni bi' sabaha uyanmış, silkelenip devam etmişti.
güneş'in de bunu başarabilmesini isterdi.
@barisalperyilmaz: halledebildin mi? (23.13)
@gunesozden: neyi? (23.15)
gülümsedi, barış. kızın şaşırdığını hissediyordu. kendisi de ne yaptığını bilmiyordu ki... içinden bir ses bu kızla konuşmaya devam etmesi gerektiğini söylüyordu. ona tavsiye verirken içindeki duygusal boşluğa konuşuyor gibi hissediyordu ve bu iyi geliyordu.
@barisalperyilmaz: hayattaki beklenti
ve kırıklarını (23.16)@gunesozden: bir gecede mi? :)
@barisalperyilmaz: bir şeye adımlamak
halledebilmenin de başlangıcı değil midir@gunesozden: bazen adımlarsın
ama halledemeden ayağın taşa takılır ve düşersin
sonra korkakça oraya sinersin
halletmeye çalıştığın o kırıkların var ya
temizleyeceğini düşünürken bir yenisi eklenirgüldü, barış.
@barisalperyilmaz: eski bir tanıdığıma çok benziyorsun
@gunesozden: öyle mi?
kime?@barisalperyilmaz: zamanı gelince öğrenirsin belki
barış, arkadaşı kerem'in getirdiği birayı teşekkür ederek aldı. teneke kutuyu açıp dudaklarının arasına götürdüğünde çoktan birkaç yudumu midesine göndermişti bile.
@gunesozden: benimle konuşmaya
devam mı edeceksiniz?@barisalperyilmaz: oradan bakınca
insanlarla konuşmayan egolu birisi gibi miyim?@gunesozden: hayır, ondan değil de...
@barisalperyilmaz: ben de insanım, güneş
@gunesozden: haklısın,
üzgünüm :(@barisalperyilmaz: üzgün olma
bira kutusunu yüzüne doğru yaklaştırıp anlık bir selfie çekti ve kıza gönderdi.
@barisalperyilmaz: iç ve yoluna bak
@gunesozden: :)
bu konuşmanın sonu
kafam şu an çok güzel kızım'lara
dönecek gibi hissettim@barisalperyilmaz: kafam da güzel olur
ama sen de güzelsin
@gunesozden: şey
teşekkür ederim
geç oldu ben yatayım@barisalperyilmaz: yat tabii
iyi geceler, güneş :)
@gunesozden: iyi geceler
x
yerinize sevemem cocuklarimmmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kelebekler, barış alper yılmaz.
Fanfictionbarış alper yılmaz, dm kutusunu sorunlarını anlatıp bir dert defteri gibi kullanan fanının mesajlarını okur.