3.9

1.6K 149 33
                                    

"tam gecenin köründe, 

ellerin ellerimde

tamamlandı diğer yarım."

x

final bölümümüze hoş geldiniz! 

final bölümümüze hoş geldiniz! 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"ama sevgilim..." diyerek mırıldandı genç kadın. sarışınının kaslı bacaklarının üstüne oturmuş, eğlenerek sevgilisinin sakallarına sürdüğü tıraş köpüğünden elindeki usturanın yardımıyla dikkatlice geçmeye çalışıyordu. 

bir yandan mırıldanması, hafiften şikayetlenmesi ve özellikle tüm dikkatini sevgilisinin yüzüne vermiş olması sarışının çok hoşuna gidiyordu. eğer hep böyle olacaksa sakallarını uzatır ve sürekli keserdi. 

güzel sevgilisine kestirirdi.

sarışın, sevgilisinin usturayı tuttuğu elinin üstüne büyük elini yaslayıp yandan şekilde sırıttı. "nasıl yapılacağını göstermemi ister misin?" 

güneş omzunu silkerek dudağını büzdü. "yapamayacağımı mı düşünüyorsun? şu ana kadar hiçbir yerini kesmedim." 

barış, sevgilisinin büzdüğü dudakların üstüne naif bir öpücük bıraktı. uzun süredir böyle oluyordu zaten... 

sarışın naifçe öpüyor, sevgilisinin sonraki dokunuş ve temaslarında biraz daha ileri gidiyorlardı. genç kadının işin sonunda kendisini bulduğu yer sarışınının çıplak göğsüydü; bundan da gayet memnundu.

"barış..." diyerek ikaz etmeye başladı sarışınını. "milli maç için hazırlığa gideceksin, biliyorsun değil mi?" sırıttı, sarışın. "nolmuş yani?" 

güneş kendisini tutamayarak kıkırdadı. "ne demek nolmuş?" usturayı tuttuğu elini sevgilisinden ayırıp işine devam etti. "gücünü başka şeylere ayır." 

barış omzunu silkerek sevgilisinin ciddiyete bürünen yüzünü izlemeye başladı. "gücümü yeterince verimli şeylere harcadığımı düşünüyorum." 

sarışının imalı konuşmaları genç kadının hoşuna gitse de antrenman hazırlıkları için dinlenmesi gerektiğini biliyordu. 

"eğer uslu bir çocuk olursan tıraşın bittikten sonra sana bir öpücük verebilirim." 

pis pis sırıttı, sarışın. "peki bu öpücüğün sonunda şirinleri görebilir miyim?"

kendisini tutamayarak kahkaha attı, güneş. "çok pisliksin..."

sıkılmıştı, barış. güneş'in tıraşı bitirdiğini biliyordu, sadece daha temiz görünmesi için uğraşıyordu ama bunun bir önemi yoktu şu an. usturayı tutan ellerini tutmak ve avuç içlerini öpmek istiyordu. ona güç verecek olan da, motive edecek olan da buydu şu an. 

sevgilisiyle ilgilenmek, sevmek, okşamak ve güzel sözler söylemek. 

usturayı aldı, bir kenara koydu ve havluyla kalan tıraş köpüğünü silip kucağındaki sevgilisinin ellerini tuttu. "ben seni özledim."

güldü, güneş. "birlikte kaldık, barış..." 

omzunu silkti sarışın. "seninle olmak bile yetmiyor bana çoğu zaman. her anımda sen ol istiyorum." kalbinin olduğundan daha hızlı atmaya başladığını hissetti, güneş. monoton bir hal almasından korktuğu, barış'ın ondan sıkılacağını düşündüğü ilişki dinamiğini asla kaybetmemiş; aksine daha ileri boyutlara ilerlemişti.

kalp hızlanması geçmemişti mesela güneş'in. sevgilisinin her iltifatında daha çok artarak ilerlemişti. 

barış'ın gözlerindeki parıltı hiç sönmemişti. eskisinden daha canlı, istekli ve sevgi dolu bakıyordu bir tanesine. 

"her anında ben yok muyum zaten?" diyerek sordu, güneş. sevgilisinin avuç içlerinde dolaştırmaya başlamıştı parmaklarını. onda küçük dokunuşlar bırakarak kalbindeki tahtını sağlamlaştırmak hoşuna gidiyordu. 

sevgilisinin avuç içlerinde gezen parmaklarını teker teker öptü, sarışın. dudakları güneş'e değdikçe yaşamın gizli ve ulaşılamaz şarabından içiyormuş gibi hissediyordu.

"varsın..." dudaklarına öncekine nazaran daha sert, hırslı bir öpüş bıraktı. "şüphen mi var?" 

gülümsedi, güneş. sevgilisinin çıplak göğsünde tırnağını gezdirmeye başladı. "yok." 

sevgilisi kucağındayken ayağa kalktı, barış. mutfağa ilerleyip güneş'in tezgaha oturmasını sağladığında dudaklarına bir öpücük daha bırakmış ve hırsını alamayarak boynuna ıslak bir öpüş bırakarak tenini dişlerinin arasına almıştı. 

hafifçe inledi, güneş. 

barış'ın ellerini tutup biraz geri çekildiğinde, "antrenmanına geç kalacaksın," diyerek ikaz etti sevgilisini. 

homurdandı, barış. güneş'in yanından ayrılmak istemiyordu ama her maçını izlediğini bildiğinden daha çok başarılı olmak istiyordu. 

"ilk maçta senin için gol atmamı ister misin?" içi okşandı, güneş'in. "olur..." sırıttı, barış. bir kupa alıp sevgilisine kahve koyduktan sonra yeniden öptü dudaklarını. 

"iyi ki varsın, güneş'im. seni seviyorum."

x

slmmmm sey ozel bolumler icin bizi takipte kalmak ister misiniz???

bu zamana kadar yanimda oldugunuz icin cok tesekkur ederim, sizin icin yazmak cok ama cok guzeldi 🥺💓

DİGER BARİS FİCLERİNE BAKMAK İSTER MİSİNİZ?? SONSUZ OL COK GUZELMİS OYLE DUYDUM!!!

kelebekler, barış alper yılmaz.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin