14

77 8 0
                                    

Filmin sonlarına doğru o muhteşem romantik olan şarkı çalmasaydı keşke. Bartu'ya döndüm, o da bana bakıyordu. Göz göze gelince gözleri dudaklarıma kaydı. İstemesemde benim de gözlerim Bartu'nun dudaklarına kaydı. Bartu bana yaklaşmaya başladığında, titremeye başladığımı hissettim.Burnu burnuma değiyordu. Nefesi nefesime...

Lanet... Birden ışıklar açıldı ve hızlıca birbirimizden ayrıldık. Arkada bize gülen 14 yaşındaki çocukları aldırmadan yerdeki çantama eğildim. Bartu'da benimle aynı anda eğildiği için kafamı onun kafasına çarptım. Bartu acıyla inlediğinde, ben de ağzımdan edepsiz olan o kelimeyi kaçırdım.

Sonunda sinema salonundan çıktığımızda derin bir nefes alıp geri verdim. Beraber yemek salonuna doğru yürüdüğümüzde, Bartu'ya döndüm. Başı eğikti ve yanaklarında hafif bir kırmızılık mevcuttu. Elini bütün kış çıkması için çalıştığı sakallarına götürdü. Mükemmel hissettiriyordu. Beni öpmek istemişti... BARTU BENİ ÖPMEK İSTEMİŞTİ. Dıptıs Dıptıs..

Yemek yemek yerine bir Cafe'ye gitmeye karar verdik ve Cafe'ye gittik. Bir masaya oturup sipariş verdik. Pardon detaya girmiyorum, Bartu beni öpmek istedi de.

Pastadan bir dilim daha aldığımda, Bartu'nun bakışlarını üzerimde hissetmem bir oldu. 'Ne?' der gibi başımı salladığımda, o da başını iki yana sallayıp hiçbir şeyin olmadığını söyledi. Daha sonra ''Sadece...'' diyip, elini dudağımın kenarına götürdü ve baş parmağıyla dudağımı sildi. Elini çektiği gibi parmağını emmesi, bana bir takım anıları tekrar yaşattı. Dejavu...

*****

-Ben dokuz çocuk istiyorum. Hepsinin arasında birer yaş falan.. Tatlış tatlış...

-Bartu iyi misin ya? Karına yazık oğlum..

Bartu bana döndü ve sırıtmaya başladı. Cafe'den sonra parka gelmiş ve çocukları izlerken muhabbete başlamıştık. Ama Bartu dokuz çoçuk istediğinden bahsediyordu. Bilmiyorum onunla ben evlenemezsemde, karısına yazık ya..

-Kızım sende dokuz çocuk yap. Büyüyünce çocuklar, yan gelir yatarsın. Bir takım geleceğe yatırım..

-Hayır ben iki çocuk yapacağım.

-Hayır dokuz!

-Ya oğlum sanane yaa. Git sen yap dokuz çocuğu. Hatta şimdi başla yetişemez falan...

-Beraber çalışırsak her şeyin üstesinden geliriz.

-Ne?

-Hı?

-Ondan Bartu ondan.


Kısa olduğu için ve yazım yanlışları için özür ve oy verirseniz sevinirim .

Gerçeği Söyle BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin