O bir şey demeden yerimden kalkıp. Mete'nin yanına gittim ve selam verip yanına oturdum.-Aranız kötü galiba.
-Boş ver yaa. Herkesin de dersi boş.
-Toplantı varmış.
Ne diyebilirim başka diye düşünmeye başladım. Onunla konuşmak istiyordum.
-Ne oldu? Yüzüme bakıp bakıp duruyorsun.
-Ya Mete yaa..
-Birileri eski sevgilisini özlemiş..
Güldüm. Beni gülümsetebildiği için ona minnettarım. Ben gülünce o da güldü.
-Sen hep gülümse Mete.
-Sende İlkim, sende.
*****
Geçen yılı çok özlüyordum. Gezerdik, sohbet ederdik. Bana sarıl dediğinde sarılırdık. Birbirimizi seviyorduk ya da ben öyle sanıyordum. Ama çok özlüyorum..
Telefonumda en sevdiği şarkılar vardı. Şarjı bittiğinde benden dinlerdi. Fotoğrafları vardı. Özlediğimde bakabileceğim.. Bakamıyorum. Zaten bakmasam da görüyorum. Hiç çıkmıyor aklımdan, unutamıyorum..
Bartu'yu özlüyorum ama onu öpmekten hiç pişman değilim. Sadece bir kere daha öpmediğim için pişman olurum, eğer illa pişman olmam lazımsa. Ama bu, son zamanlarda Mete'yi düşünmeme engel değil. Keşke Mete'yle daha önceden tanışıyor olsaydık. Benim için her şey daha kolay olurdu.
Denizin, rüzgarın sesi... Gözlerimi kapattım ve dinlemeye devam ettim. Son bir haftadır bunu yapıyordum. Bu benim daha çok özlememe sebep oluyordu. Deniz kokusu diyince o geliyordu aklıma. Çünkü sever deniz kokusunu. Umarım hala seviyordur. Sözde beni de seviyordu.
Onu istiyorum. Ona sarıldığımda ki o sıcaklığı istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeği Söyle Bana
Teen FictionHerkesin doğru olduğu bir zamanda tek biz mi yanlıştık? TÜM HAKLARI SAKLIDIR!