Rhaenyra Targaryen ve Laenor Velaryon'un evliliğinin üzerinden 8 ay geçmişti. Rhaenyra Targaryen'ın hamile olduğu evlilikten birkaç hafta sonra öğrenilmişti.
Kraliçe Alicent , bu çocuğun bir Velaryon'a benzemeyeceğini hatta belki de bir Targaryen'a bile benzemeyeceğini kafasına koymuştu.
Rhaenyra şuan da acılı bir doğumun ortasındaydı. İlk çocuğunu kucağına almak üzereydi. Ebeler ona yardım etmek istese de Rhaenyra onları itiyor ve izin vermiyordu.
Rhaenyra yatağa bile uzanmamıştı. İlk bebeğini , yatağının hemen önünde yerde doğurmaya çalışıyordu. Ebeler , Rhaenyra'nın arkasından ona yardım etmek istiyordu ama Prenses izin vermiyordu.
''Ikının , Prenses! Az kaldı!"
Bebeği görmese bile arkadan sesleniyordu ebeler. Rhaenyra ise yatağının tahta kısmını sıkıca tutmuş sıkıyordu.
''ŞUAN NE YAPIYORUM APTAL!?"
Prenses o anki hissettiği acısı ile Ebeye bağırdı. Ebeler ise hiç sorun etmiyordu bu durumu. Sadece ona yardım etmek istiyorlardı.
En sonunda Rhaenyra dayanamadı...Eli ile bebeğinin artık dışarda olan kafasını tuttu...Onu ordan çıkarması gerekiyordu. Birkaç saattir doğumdaydı...
Ebeler korku içinde Prenses'in ne yaptığını izliyorlardı. Bu bebeğin ölü doğacağını düşünmeye başlamış gibilerdi. Fakat aniden bir bebeğin ağlama sesini duydular.
Bu Rhaenyra'nın doğan kızının sesiydi. Rhaenyra'nın kanlı kucağında duruyordu... Rhaenyra ise gülümseyerek kızına bakıyordu...
Ebeler , bebeği aldı ve göbek bağını kestiler. Onu sardılar ve tekrar Rhaenyra'nın kucağına verdiler.
Rhaenyra , kızına dikkatle bakıyor ve inceliyordu. Kızının kokusunu içine çekmekle meşgülken Laenor kapıyı açtı ve içeri girdi. Rhaenyra'ya gülümseyerek bakarak yanina ilerledi...
''Bir kız mı? Tıpkı senin gibi çok güzel görünüyor...''
Laenor , Rhaenyra'ya baktı. Ardından da kollarındaki miniğe. Gümüş renkte saçlarla..ve büyük ihtimalle mavi/mor gözleriyle tam bir Targaryen görünümüne sahipti. Yeni doğmasına rağmen teni bembeyazdı...
''O Visenya Velaryon...Hayran olduğum kadının ismi.''
Laenor ilk şaşırsa da sonra gülümsedi.
Ardından içeri bir hizmetli gelerek daha birşey demeden kollarını açtı.''Kraliçe , bebeği görmek istiyor...Prensesim...''
Diyerek Rhaenyra'ya ve kollarındaki bebeğe baktı. Rhaenyra , ne Alicent'a ne de bir hizmetliye güveniyordu. Laenor , Visenya'yı kendi kucagina almışken Rhaenyra onu durdurmuş ve zorlukla ayağa kalkmıştı.
''Onu ben götüreceğim...''
Rhaenyra , üzerindeki kanlı kıyafetine bakmadan , görüntüsünü umursamadan demişti bunu. Arkasındaki ebeler endişeyle Prenses'e baktı.
''Prenses dinlenmelisiniz.''
''Evet ama şimdi kızımla gitmeliyim!"
Rhaenyra zorlukla ayağa kalktı. Hâlâ sancısı olduğunu biliyordu ama kızını oraya kendisi olmadan göndermezdi.
Laenor kucağındaki bebeğe rağmen , Rhaenyra'nın koluna girdi ve onu ayakta tuttu. Zar zor sarayın koridorlarımda yürüdüler. Herkes onlara bakıyorken Rhaenyra hiç birşeyi umursamıyordu.
Merdivenlere geldiklerinde Rhaenyra karnını tutarak durdu. Laenor endişe ile Prenses'e baktı.
''Rhaenyra ne oldu? İyi misin? ne oldu?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]
Fanfiction''Asi Prenses...'' Adını Fatih Aegon'un , ilk karısından almış olan Visenya Velaryon. Rhaenyra Targaryen ve Daemon Targaryen'ın ilk ve yegâne kızlarıdır. Kimseler bilmese bile Visenya , Laenor'dan doğan bir prenses değildir. Güzelliğini ve soğukkanl...