Targaryen Hanesi...yaklaşık 3 gün boyunca Driftmark'ta kalmıştı. Bugün Kızıl Kale'ye döneceklerdi...
Sabahın ilk ışıkları Driftmark'ta kendini gösteriyordu...Kuşların cıvıldaması yanında... Denizin dalga sesi ve ejderhaların kükreme sesleri yankılanıyordu.
Siyahlar ve Yeşiller gitmeye hazırlanıyorken o haber Visenya'ya gelmişti...Lord Coryls'in ölüm haberi.
Kraliyet Ailesi , hazır Driftmark'tayken...Lord Coryls Velaryon'un cenazesine katılmıştı...Merasimin çoğu bitmişti...
Visenya , büyükbabası olmasa bile Coryls'i çok severdi. Büyükbabası ona nazik ve şefkatliydi. Onu severdi...Sadece onu değil kardeşlerini de çok sevmişti.
Cenaze boyunca...Yine herkes aynıydı. Aemond bu sefer etrafta Visenya'yı arıyordu. Jace ve Luke , Baela ve Rhaena'yı teselli ediyordu...
Helaena , Dul Kraliçe Alicent ile beraberdi. Otto rastgele Lord'larla konuşurken Daemon ve Rhaenyra beraberlerdi. Aegon'da eskisi gibi içki içiyordu. Yine oldukça sıkılmıştı.
Prenses Rhaenys , kızının cenazesinde olduğu kadar sessizdi. Ama ağladığı cok belli oluyordu.
Visenya'da ağlamıştı. Hâlâ ağlıyordu ki haneler Driftmark'ta çoğalınca sessiz bir köşeye geçmişti. Sessizce tek kadeh aldığı içkisini yudumluyordu...
Denizin dalgalarını izliyordu...Lord Coryls artık evlatları ile birlikteydi. Leydi Laena ve Visenya'nın Babası Laenor gibi...
Visenya ilk başta Laenor'un öldüğüne inanmamıştı. Seasmoke bir süre Laenor'u aramıştı çünkü... Visenya'nin buna inanması uzun sürmüştü ve onu öz babası kurtarmıştı. Daemon...
Visenya bunları düşünürken, omzunda bir el hissetti...Kafasını çevirince Lucerys'i fark etti. Lucerys'te ağlamıştı... Visenya onu gorunce dayanamamış, mimiklerine hakim olamamıştı. Lucerys hızlıca ablasına sarılmıştı...
''Sen iyi misin , Abla?"
''Olacağım...''
Visenya , kardeşinden ayrıldı ve ellerini Lucerys'in omuzlarına koydu.
''Luke...Tatlı Kardeşim...Kraliçen senden birsey rica edecek...''
''Kraliçem mi? Abla...Nedir o?"
Visenya kardeşinin yeşil gözlerine baktı bir süre...Ardından derin bir nefes aldı.
''Yeni Kraliçe El'im ol , Lucerys.''
Lucerys duyduğu şey ile sasirdi. Ablası nasil onu Kraliçe El'i yapardı ki?
''A-Abla...Ben El olursam herşey kötü gide-"
''Bu düşünceyi aklından çıkar!"
Visenya'nın anı ses yükseltmesi dikkatleri 2 kardeşin üzerine çekti. Lucerys yutkunarak ablasına baktı.
''Otto'yu saraydan göndereceğim , sen benim El'im olacaksın. Bu kadar...''
''Abla , nasıl yapacağım ki? B-Bu çok saçma...''
''Ben sana güveniyorum...Luke...Ablan ve Kraliçen olarak. Ayrıca Otto'yu ikimizde sevmiyoruz , biliyorsun?''
Lucerys biraz düşündükten sonra kafasını salladı...Visenya kardeşinin omuzlarına sarıldı ve tebessüm etti...
...Cenaze Töreni'nin bitimine yakın bir zamanda Visenya kendini toplamıştı. Haneler gitmeden önce onlara Kraliçe olarak Duyuru yapması gerekiyordu...
Misafirler Driftmark'tan ayrılmadan önce onları muhafızlar ile bir araya toplamıştı. Daha sonra misafirlerin önüne geçmişti...Sağında Jacaerys , solunda da Lucerys duruyordu.
''Değerli Haneler'in Lord'ları ve Leydi'leri! Size duyurmak üzere olduğum şeyi çoğunuz biliyorsunuz...''
Visenya bir an duraklayıp Rhaenys'e bakmıştı...Rhaenys'de ona izin verricesine kafasini sallamıştı...Visenya..derin bir nefes aldı ve yutkundu. Sözlerine devam etti...
''Kardeşim Jacaerys Velaryon , Velaryon Hanesi'nin varisiydi...Halefiyet şüphesiz onundu...şimdiyse...Büyükbabam Lord Coryls'in ölümü ile...Halefiyet...ona geçti. Yeni Dalgaların Lordu , Lord Jacaerys Velaryon...''
Haneler bir cenazede bu durumu alkışlayamazlardı. Visenya onları anladığından sessiz kaldı ve Otto'ya yürüdü...
''Büyükbabama...uzun yıllar hizmetinizden dolayı minnettarız , Sör Otto. Ancak...yaşınızın 58 olması gereği...siz artık benim El'im değilsiniz.''
Otto ve Hightower'lar bu duruma şok olurken...Visenya adamın el rozetini çıkarttı...Kardeşine ilerlerken Lucerys derin nefesler alıyor ve yutkunuyordu...
''Yeni Kraliçe El'im...Lucerys Velaryon'dur...''
Dedi Visenya. Ardından elinde tuttuğu rozeti Lucerys'in sol göğsüne taktı... Hightower'lar bu haberi hala sindirememişken sınırlı bir sekilde cenazeden ayrılmışlardı. Ancak hala yapmaları gereken birşey vardı...
Jacaerys bir adım önce çıktı...Baela Jacaerys'in hemen yanında duruyordu...Rhaena'da Lucerys'in yanındaydı.
Visenya , tüm Haneler'in önünde erkek kardeşine döndü...Onu omuzlarından hafifce desteklercesine sarstı...Yüzünü avuçladı ve alnından öptü.
''Dalgaların Lordu...Jacaerys Velaryon için...Çok yaşa , küçük kardeşim.''
Visenya ve Siyahlar gururlu bir sekilde izledi bu olayı. Diğer Haneler ise ''Bir cenazede nasıl bu yapılabilirdi?'' Gibi dedikodularına baslamisti bile. Ama hazır buradayken...Jacaerys'te artık burda , Driftmark'ta kalacaktı...
''Sağolun...Majesteleri...''
Jace yavasca kafasini eğdi...Visenya gülümsedi ve Velaryon'lara baktı. Gümüş saçlı...köyü ten renkli insanlar Jacaerys'in önünde eğilmişti. Rhaenyra bu durumdan memnundu...Kendisi olamasa bile...Kızı kendisini yaşatacaktı.
Aniden bir şövalye elinde kuzgunun getirdiği bir kağıtla hızlı adımlarla Visenya'nın yanına geldi. Visenya'nın kulağına fisıldadıktan sonra... Kuzgunun kağıdını ona uzatmıştı.
Visenya kağıdı açmıştı ve okumaya baslamisti. Diğer herkes çok şaşkındı...Visenya o an öfkeden ne yapacağını şasırmıştı...
Aklına o an tek gelen şey..İntikam'dı.
''Küçük Ejderhalar hassastır...Küçük Ejderhalar dokulur...Büyük Ejderha hastadır...Büyük Ejderha Dokur...''
Helaena'nın mırıldanması tekrarlandı...Visenya , elini kana bulayacak bir durumdaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]
Fanfiction''Asi Prenses...'' Adını Fatih Aegon'un , ilk karısından almış olan Visenya Velaryon. Rhaenyra Targaryen ve Daemon Targaryen'ın ilk ve yegâne kızlarıdır. Kimseler bilmese bile Visenya , Laenor'dan doğan bir prenses değildir. Güzelliğini ve soğukkanl...