Kontrol etmeden atıyorum yazım hatası varsa kusura bakmayın.
Bilirsiniz...
Morghon , Valyria dilinde ''Ölüm'' demektir.
Kargalar ölüm , ayna çatlaması da uğursuzluğa işarettir çoğu inançta.Peki , Westeros? Bunu Targaryen Atalarından başka kimse bilemez...
Visenya Targaryen yazdığı son mektubunun ardından son yolculuğuna uğurlandı.
Kim bilebilirdi? Prenses'im aldığı o yara yüzünden Kalp Krizi geçireceğini.
Peki bu durumda en çok kim üzüldü? Ona o yarayı veren Aemond mu? Yoksa o yaraya sebep olan Lucerys mi?
Kraliçe Visenya Targaryen odasında yazdığı mektubu mühürlerken , yine yüreğinde bir sancı hissetmişti.
Bu seferkinin son olduğunu hatta her şeyin son olduğunu anlamıştı. Peki bu ne zaman mı oldu?
Lucerys Targaryen varis ilan edildikten 3 ay sonra...Kraliçe kalp krizi geçirdi.
Arkasında tek bir mektup ve Prens Daeron Targaryen'ı bıraktı. Mektubunu ise sadece 2 kişi için yazmıştı. Aemond ve Lucerys...
Kraliçe Visenya Targaryen , öldükten birkaç gün sonra Lucerys Targaryen demir taht'a geçmişti. Peki Visenya'nın mektubunda yazan ne miydi?
Hasta Kraliçe , 2 ayrı mektub yazmıştı...Kardeşine ve kocasına.
''Lucerys , tatlı ve masum kardeşim. Sana söylediğim gibi. O tahtı en çok hak eden sensin...hastalığımı birkaç aydır biliyordum...seni El olarak atama sebebim tüm bunlara hazır olmandı. Eğer bana kızdıysan tekrar düşün...Aramızın bozulmasını hiç istemem. Ayrıca Rhaena'ya söyle lütfen...Ölen kızım Daenerys'in ejderhası Morning binicisiz kaldı...Morning artık Rhaena'nın. Sen harika bir Kral olacaksın , sizi seviyorum.''
Lucerys bu mektubu okurken ağlamamak istese de başarılı olamamıştı. Sanki her şeyi ablası planlamış gibi geldi ona...Rhaena'ya bir ejderha vermesi bile ölecekken olmuştu...Hasta Kraliçe olarak anılacaktı adı. Ancak tarih , kitaplarında ondan Kraliçe Visenya Targaryen olarak bahsedecekti...
Aemond'a yazılan mektup ise daha farklıydı...
''Aemond , benim en iyi dostum ve hayat arkadaşım. Bil ki bunların hiçbiri senin yüzünden değil. Daeron'a iyi bakmanı istiyorum...Ben Daenerys ve Jaehaerys ile birlikte olacağım. Hastalığımdan birkaç aydır haberim vardı...Üstat Orwyle'den kimseye söylememesini istemiştim , bunun için özür dilerim. Driftmark'ta huzur hakkında konuştuğumuzu biliyorsun. Şimdi eminim huzur içindeyim...Kızımız ve yeğenim ile koşuyorumdur. Seni seviyorum...''
Aemond bu mektubu okuduktan sonra kendini öldürmek istemişti. Kendi gözünü kaybetmişti ama Visenya'nın ölme sebebi olmuştu. Onun yüzünden...ilk ve tek aşkı hastalanmış ve kalp krizi geçirmişti...Hasta Prens Daeron , Annesiz kalmıştı...
Kraliçe Visenya Targaryen'ın sonu böyle olmuştu...Son yolculuğuna uğurlanırken arkasından cok ağlanmıştı... Stormcloud binicisiz kalmıştı...bu yüzden ejderha , Aegon III'e verilmişti...
Aemond her gece kabus görüyordu , Driftmark'ta Vhagar'ı çaldığı o gün...rüyalarından ya da kabuslarından bir türlü ayrılmıyordu...Hayatının aşkına, hayatının anlamına o yarayı verdiği an zihnini parçalıyordu...
.
.
.
...Sonu böyle yaptığım için çok özür dilerim ama 30 bölümün 25 bölümünde bu sona ait ipuclari vermiştim. Ayrıca aklımda başka bir son yoktu. Visenya'nın öleceğini tahmin etmen de beni şaşırttı aşkım inanilmazsinn euphicessx
+1 Bölüm geliyor merak etmeyinn<3
Seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]
Fanfiction''Asi Prenses...'' Adını Fatih Aegon'un , ilk karısından almış olan Visenya Velaryon. Rhaenyra Targaryen ve Daemon Targaryen'ın ilk ve yegâne kızlarıdır. Kimseler bilmese bile Visenya , Laenor'dan doğan bir prenses değildir. Güzelliğini ve soğukkanl...