Bölümler kısaldığı için çok özür dilerim. Ama oldukça sıkıldım bu kurgudan ve yazmak işkence gibi geliyor:"(
Cenaze bitiminden hemen sonra Targaryen'lar hızla Kızıl Saray'a dönmüştü.
Bu sefer Konsey'de Dul Kraliçe Alicent'da bulunuyordu ve artık Lucerys Velaryon Kraliçe Eli'idi. Yine aynı şekilde...Visenya sertçe demir kapılara tekme attı ve hızlı adımlarla içeri girdi.
Tepsisinde şarap kadehi bulunan bir hizmetlinin elindeki tepsiye yumruk atarak yere düşürdü. Oldukça sinirli...bir o kadar da hüzünlüydü. Aegon ve Helaena çok kötü bir durumdaydı. Visenya ve Aemond ise intikam istiyordu.
''BU NASIL OLDU!?"
Visenya ayakta dolaşırken...yerleri tekmelerken sordu. Rhaenyra sadece üzgündü...Kızının ve kardeşlerinin evlat acısı çekmesine... Lucerys ise ablasına üzülüyordu...
''NASIL YAPILIR BU!?''
Konseydeki çoğu kişi sessizdi. Jacaerys henüz konsey'deki yerini almadığından burda değildi...
''VARİSİM NASIL...JAEHAERYS NASIL!?"
Visenya sinirine hakim olamıyordu...
''Majesteleri gece vaktiydi..''
''O HALDE UYUMAYACAKTINIZ!"
Visenya masanın üzerine ona ait olan değerli bir taş olan...taşı aldı ve yere fırlatıp kırdı. Taş kırıntısı Sör Criston'ın önüne düşünce...Sör Criston'a yaklaştı.
''SEN NEREDEYDIN!
''Uyuyordum , Majesteleri...''
''Uyuyordun...UYUYORDUN! AİLEMİN KUTSAL BUTUNLUGUNU KORUMAK YERINE YATIYORDUN!"
Sör Criston , ''Yatıyordun'' sözü ile neyi kastetmek istediğini anlamıştı...Dul Kraliçe ile bir bakışma yaşamışlardı...
''YEĞENİM VE KIZIM ÖLDÜRÜLÜRKEN! BAKICIM TEHTID EDILIRKEN SEN UYUYORDUN!''
Visenya'nın gözleri suluydu ama ağlamıyordu. Ağlayamazdı...
''KIZIM BENIM VARISIMDI!!
''Birini suçlamak için bu doğru zamam değil , Majesteleri.''
''KES SESINI YOKSA DİLİNİ KESTIRIRIM!"
Sör Jasper Wylde anında korku ile susmustu... Visenya'nın siniri daha önce hiç görülmemiş bir seviyedeydi.
''Birisini suçlamayın...Majesteleri...Belki de o kaleden birisiydi.''
''Haklısınız , Sör Strong. Belkide...o bu konseyden birisiydi... Olabilir mi , Sör Tyland?''
Sör Tyland Lannister kendi adını duyması ile irkildi...Adam öyle gergindi ki soğuk terler döküyordu.
''Ö-Öyle , Majesteleri...''
Visenya sessiz kaldı...İçeriye bir şövalye giriyorken Visenya bir kadeh aldı ve duvara fırlattı.
''SADECE 4 GÜN YOKTUM! SADECE 4 GÜN! KALE'DE OLMADIGIMI SADECE KALEDEKILER BILMIYORDU!"
''Majesteleri...''
Şövalye sessizce seslendiginde Visenya ona baktı. Şövalye belli ki korkuyordu.
''Kalenin...gizli tünellerinden elinde bir torbayla kaçmaya çalışan birini yakalamışlar...Prenses Daenerys ve Prens Jaehaerys'in başı...torbanın içindeymiş...''
Şövalye bunu söylediği anda Rhaenyra ve Lucerys şok olmuştu. Visenya'nın gözlerinden 2-3 yas düşmüştü ama hala sınırlı görüntüsü üstündeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]
Fanfiction''Asi Prenses...'' Adını Fatih Aegon'un , ilk karısından almış olan Visenya Velaryon. Rhaenyra Targaryen ve Daemon Targaryen'ın ilk ve yegâne kızlarıdır. Kimseler bilmese bile Visenya , Laenor'dan doğan bir prenses değildir. Güzelliğini ve soğukkanl...