Kontrol etmeden atıyorum yazım hatası varsa kusura bakmayın.
Aemond Bakış Açısı:
Yine oluyordu... Gözlerimi kapattığım anda gördüğüm o siyahlık ve o anı hic gitmiyordu...Gözlerimi açacağım , kabusundan fırlayacağım anda bir ses duydum...
Visenya'm...Güzel Kraliçem'in sesiydi bu...
''Aemond!"
Bana sesleniyordu...
''Bawbaaw!"
Tanımadığım birinin sesini duyuyordum...Bir kızın sesi...
''Aemond Amca!"
Küçük bir oğlan çocuğu...Jaehaerys'in sesiydi bu...Yeğenimin sesini 5 aydır duymuyordum...Ama unutmamıştım da.
Aniden gözlerimi açtım ama rüyamdan uyanmamıştım. Artık etraf bembeyazdı...Sanki...bulutların üstündeydik. Karşıma baktığımda...benden uzakta olan. Kucağında Daenerys'i tutan ve Jaehaerys ile kovalamaca oynayan Visenya'mı fark ettim...
Onlara doğru koşmak istedim...ama bacakların hareket etmiyordu. Ona bağırmak istedim ama dilim tutulmuştu. Visenya beni fark ettiğinde...gülümseyerek geldi...
Üçünün üstünde de...beyaz kıyafetler vardı..Daenerys tıpkı Visenya'ya benziyordu...Jaehaerys ise...gülümsüyordu.
Visenya'nın göğsünde bulunan yara izi..ve bebeklerin boynunda bulunan yara izleri hala duruyordu...
Gözlerimin sulandığını , kalbimin sıkıştığını hissediyordum. Elimi ona uzattım...beni yanına almasını istiyordum.
''Aemond...Ben mutluyum...Huzurluyum...''
Visenya'nın meleksi sesi duyuldu kulaklarımda...Tekrar istiyordum onu , son birkez daha sarılmak. Dudaklarina kapanmak...kokusunu içine çekmek.
''Benimle gel , Aemond.''
Visenya bana elini uzattı...Çok istiyordum...o eli tutmayı...Yavaşça uzandım..Parmaklarımız birbirine kenetlendi...
Visenya beni kendine doğru çektiğinde...yüzümde bir rüzgar hissettim...Huzur muydu? Rahatlama?
Gülümsedim. Jaehaerys'i kucağıma aldım...Visenya parmağı ile bir noktayı işaret ediyordu...
''Bir ışık''
O noktaya yöneldik...Omuzlarımda Jaehaerys , karımın elini tutuyordum...Visenya'nın kucağında ise kızımız Daenerys vardı...(Medya Daenerys)
4 kişi... hep beraber. Ben o yolun sonunda ne olduğunu bilmesem bile ilerliyordum , Visenya ise sadece gülümsüyordu.
Sanırım...Artık çok huzurluydu.
Bende öyle...
.
.
.
.
.
.
.Veee son! Eminim bana sövmek istiyorsunuz ama izin vermiyorum(eheeheh😅)
Kurguyu kötü sonla bitireceğini söylemiştim. Ama ilk defa bir kurgumun sonuna geldim onun için mutluyum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]
Fanfiction''Asi Prenses...'' Adını Fatih Aegon'un , ilk karısından almış olan Visenya Velaryon. Rhaenyra Targaryen ve Daemon Targaryen'ın ilk ve yegâne kızlarıdır. Kimseler bilmese bile Visenya , Laenor'dan doğan bir prenses değildir. Güzelliğini ve soğukkanl...