Kan ve Ateş , Deniz ve Su

70 5 1
                                    

Kontrol etmeden atıyorum yazım hatası varsa kusura bakmayın.

Jacaerys Velaryon Dalgaların Lord'u olmasının üzerinden birkaç gün sonra sonunda kuzenlerin evleneceği gün gelmişti.

Visenya ve Aemond'un düğününün yapıldığı salondaydı, 4 gencin düğünü.

Visenya ve Aemond'un düğününde olduğu gibi yeni eşler yan yana akrabalar da onların yanlarına oturacaktı...

Evlenecek olan gençler henüz düğün salonlarına gelmemişlerdi. Jacaerys ve Lucerys salona beraber , gelinlerden önce girmek istiyorlardı. Baela ve Rhaena ise babaları Daemon'un kolunda gireceklerdi salona.

Halktan konuklar yerlerine oturduğunda sadece Soylu Haneler kalmıştı gelecek olan. Onlarda yavas yavas salona dolmaya başlamışlardı...

Demir Kapılar açıldı...İçeri ilk giren Strong Hanesi olmuştu...Şövalyelerden birisi gür ve sert sesi ile hanenin adını bağırmadan önce Strong Hanesi içeri girdi.

''Lordları! Lyonel Strong ve Strong Hanesi!"

Mavi kıyafetleri ile içeri girdi Strong'lar. Lyonel Strong , Visenya'yı selamlayarak Hanesi ile beraber onlara ayırtılan masaya otururken diğer hane salondan içeri girmişti.

''Lordları! Robert Hightower ve Hightower Hanesi!"

Hightower'ların hepsi yeşil göz kamaştıran kıyafetleri ile salona girdiler...Bu aile yeşil tonları için mi yaratılmıştı? Onlara yeşil renk yakışıyordu, bu doğruydu. Yine de asil bir aileler miydi? Visenya bunu kesinlikle bilmiyordu.

Robert Hightower ve Hanesi , Majesteleri Visenya'ya selam verdikten sonra onlara ayırtılan masaya oturdu.

Demir Kapılar tekrar açıldığında...Kışın , Winterfell'in kurtları içeri girdi. Visenya , Stark'ları her zaman sevmişti ama çok zıt Hanelerdi.

''Lordları! Cregan Stark ve Stark Hanesi!"

Stark'lar içeri girdi...Cregan Stark , Majestelerine selam verdikten sonra ona gülümsedi ve kafasını hafifce eğdi.

''Sizi görmek çok güzel , Majesteleri.''

''Bende sizi ağırlamaktan onur duyuyorum , Sör Cregan.''

Cregan ve Jace iyi anlaşıyorlardı. İkisi de aynı yaşayalardı ve ikisi de 17 yaşlarında Lord olmuşlardı. Visenya aralarındaki bu bağı seviyordu.

Ejderha'nın ve Kurt'un konuşmaları bittiğinde davullar ritim tutmaya başladı. Bu sırada içeriye Velaryon Bayrakları altında Jacaerys ve Lucerys Velaryon girdi...

'Lordları! Jacaerys Velaryon ve Velaryon Hanesi!"

Visenya bu ismi duyduğunda gururlandı ve göğsünü kabarttı. Jacaerys  su yeşili , Lucerys'te siyah ve kırmızı renkteki kıyafetleri ile salona girdiler. Arkalarında Velaryon Hanesi'nin  gümüş sağlıkları bulunuyordu.

Prens'ler içeri girdiler ve kırmızı halı boyunca haneleri ile birlikte yürüdüler. Visenya , kardeşlerine gülümsedi. Velaryon Hanesi misafirler arasında onlara ayirtilmis olan masaya geçerken Jace ve Luke , uzun masadaki yerlerini almışlardı.

(Bu arada oturma sırası soldan sağa: Helaena , Aegon , Alicent , Aemond , Visenya , Rhaena , Lucerys , Jacaerys , Baela , Rhaenyra , Daemon.)

Salon bir kez daha sessizleşti...Herkes Majesteleri'nin Hanesi'nin içeri girmesini beklerken gözlerini demir kapıya diktiler.

O sırada içeriye...Gümüş saçlı ve mor gözlü Hane girdi...Rhaena ve Baela , beyaz gelinlikleri ile dikkatini üzerlerine çektiler. İkisi de Daemon'un kollarına girmişti...O iki genç kız dışımda tüm Hane Siyah ve Kırmızıydı.

FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin