Aile Yemeği

206 15 9
                                    

Akşam vakti gelmişti...Konsey dağılmıştı ve Vaemond Velaryon'un cesetini , Üstat'lar temizlemek için almışlardı. Yarın sabaha son yolculuğuna uğurlanmak için Driftmark'a gönderilecekti.

Rhaenyra , konseyin önünde boyle yaptığı için Visenya'yı cok azarlamıştı. Visenya ise pişman değildi, hatta bir daha olsa bir daha yapardı.

Sonunda odalarına gidebilmişlerdi. Baela , Rhaena ve Visenya aynı odada kalıyordu. Yemeğe sadece 1 saat kalmıştı.

''Amcamın kellesini bedeninden ayırdığında Kraliçe ve ailesi şok oldu!"

Rhaena , anlatırken Visenya kendi alnını ovuşturarak onu dinliyordu. Yeni banyodan çıkmıştı ve bir bakıcı onun saçını tarıyordu.

''O kadar sinirlendim ki...Kardeşlerime piç dedi...anneme fahişe dedi.''

Visenya , ağrıyan başını ovuşturmaya devam etti. Baela , Visenya'nın boştaki elini tuttu ve gülümsedi.

''Prens Aemond...gözlerini senden alamadı. Galiba onu etkiledin , Visenya.''

''Off...Baela! Şunu konuşmayalım şimdi...''

Diyerek huysuzlanmıştı , Asi Prenses. Bunun sebebi ise annesinin onu fena azarlamasıydı. Fakat Rhaenyra'nın aksine Daemon kızıyla gurur duyuyordu.

''Prenses , o kadar kötü azarladı mi gerçekten?"

Rhaena , merakla sordu. Rhaenyra tarafından bir-çok kez azarlanmıştı hepsi... Ama bu azarlamalara hep en çok bozulan Visenya olurdu.

''Off...hem de Valyria dilinde azarladı...Tahtın varisi nasıl böyle yapar gibi konular...Ama ismimi tüm diyar duyar.''

''Evet , Vaemond Velaryon'un kellesini uçuran Asi Prenses olarak anılacaksın.''

Diyerek dalga geçti Baela. Rhaena elbise seçmeye çalışıyordu o sırada...
Visenya , küçük kız kardeşine ve tuttuğu elbiselere baktı.

''Rhaena...Sen kırmızı olanı giymelisin , Baela'da mavi...''

Dedikten sonra elbiseleri parmağı ile gösterdi. Rhaena gülümsedi...Ardından kırmızı elbiseyi aldı ve soyunmak için giyim dolabının arkasına geçti.

''Sen ne giyeceksin? Abla.''

''Ben mi? Hm...sanırım mavi elbisemi giyeceğim.''

''Odadaki herkesi cezbetmek mi istiyorsun?"

Baela yine dalga geçti , kıkırdadı ve ayağa kalkıp mavi elbiseyi aldı. Rhaena , dolabın arkasından çıkınca Baela onun yerine geçti ve giyinmeye başladı.

''Nasıl, Abla?"

Visenya , Rhaena'yı biraz süzdü ve kıkırdadı. Saçının taranması bitmişti ve şimdi de örme işindeydi bakıcı.

''Siz...Kardeşlerime daha güzel  gözükmeye mi çalışıyorsunuz?''

Diyerek şüpheci bir şekilde tek kaşını kaldırdı , gülümserken sordu bu soruyu. Rhaena'nın anında eli ayağına karışırken Baela'dan ses-seda yoktu.
Visenya bu duruma kıkırdadı. Kendi mavi elbisesini getiren hizmetliden elbiseyi aldı ve Baela çıktıktan sonra dolabın arkasına geçti.

''İnanılmazsınız gerçekten...Merak etmeyin , güzelsiniz. Birde benim kardeşlerim ahmaktır. Fazla süslenmenize gerek yok.''

Diyerek tekrar kıkırdadı. Birkaç dakika içinde dolabın arkasından çıkınca..Baela ve Rhaena ona parlak gözlerle baktı...

Visenya saçına kocaman bir örgü topuz istemişti...Saçları duştan sonra hep dalgalı olurdu bu yüzden saçlarının altını toplatmamıştı.

Saçları duştan sonra hep dalgalı olurdu bu yüzden saçlarının altını toplatmamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin