(Yazım hatası varsa kusura bakmayın. Kontrol etmeden atıyorum.)
*Geçmiş*
Visenya , hamile olduğunu öğrendikten hemen sonra Ejderha Kayası'na bir kuzgun göndermişti. Birkaç ay sonra Konsey toplanacak ve Demir Taht'ın halefiyetine karar verecekti...
Visenya'nın karnı gün geçtikçe büyümüştü. Üstat'lar , rahminde ikizler olabileceğinden şüpheleniyordu. Tek Kale'de 2 çift ikiz çocuklar biraz garip geliyordu tabii. Ama rahmi Helaena'nın hamileliğinde olduğu gibi oldukça şişti.
Asi Prenses , eğer ikizlerse bebekleri için Ejderha Terbiyecisi'nin ona söylediği , daha önce hiç görülmemiş 2 yeni yumurtayı koymuştu beşiklerine.
Hamileliği kolay geçiyordu...Visenya , baş ağrıları için haşhaş sütü almaya başlamıştı...Sırf bebeğinin sağlığı içindi bu. Kafası yerinde olmayacağından...yemek yedikten hemen sonra haşhaş sütünü alıyor ondan sonra da birkaç saat uyuyordu.
Karnı büyüdükçe antremanlara katılamaz olmuştu. Onun yerine daha çok Helaena ve Aemond'la sohbet ediyordu...Ya da bir tarih kitabı alıp karnına okuyordu.
Kraliçe Alicent , eğer ikiz olsalar bile korkmaması için kızı destekliyordu. Yakında 18 yasına girecekti Visenya. Taht resmen onun ya da annesinin olacaktı...
(Visenya Targaryen'ın şimdiki halidir...Rhaenyra Ve Daenerys MIX)
Karnı iyice şiştiğinde Helaena ile yürüyüşlerine ara vermişti Visenya.
Daha çok vaktini odalarında , Aemond'la geçirir olmuştu. Yine o kitap okur...Bu sefer 2 ya da 3 kişi dinlerdi.Aemond arada tekme hissettiğini söyler , ama Visenya bunu gülerek geçiştirir ve inanmazdı.
Konseyi toplamak için hazırlıklar Visenya'nın doğumunu bekliyordu. Alicent , Visenya'nın rahat doğum yapabilmesi için sürekli geçiştiriyordu konseyin toplanmasını.
Ayrıca Konsey'e , Siyahlar'ın da gelmesi gerekiyordu , Rhaenyra hala evlat acısını çekiyordu nasıl olsa. Ama kızının hamile olduğunu hatta bir ihtimal ikizlere hamile oldugunu duyunca sevinmişti. Tıpkı Aegon ve Viserys gibi ikizler doğuracaktı.(Bu ikisi ikiz mi bilmiyorum ama artık ikizler:D)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]
Fanfiction''Asi Prenses...'' Adını Fatih Aegon'un , ilk karısından almış olan Visenya Velaryon. Rhaenyra Targaryen ve Daemon Targaryen'ın ilk ve yegâne kızlarıdır. Kimseler bilmese bile Visenya , Laenor'dan doğan bir prenses değildir. Güzelliğini ve soğukkanl...