Cenaze sonunda sonlanmıştı , Leydi Laena son yolculuğuna uğurlanmıştı ve misafirlerin yarısından çoğu saraylarına geri dönmüştü.
Yeşiller ve Siyahlar hariçti. Onlar hala saraydaydı. Visenya , kardeşleri ile beraber bir odada kalıyordu. Jacaerys ve Lucerys çoktan uyumuştu. Visenya ise saçlarını tarıyordu. Gece yüzüne gelmemesi için birkaç tutamını örmüştü.
Beyaz bir gecelik giymişti... Gecelik onun minik vücudunu çok güzel ve zarif ayrıca da asıl gösteriyordu.
Visenya aniden dışarıdan bir kükreme sesi duydu...Dışarıya baktığında... devasa Vhagar'ı gördü...
Vhagar'ın binicisi , Leydi Laena yeni ölmüştü. Vhagar'ı başka birisi sürüyordu..ve artık yeni bir binicisi vardı.
Visenya sadece devasa ejderhayı izledi. Aniden odalarına Baela ve Rhaena gelmesi ile ayağa kalktı.
Rhaena onu omuzlarından tuttu ve yalvarırcasına baktı.''Visenya! Vhagar! Birisi Vhagar'ı çalıyor , hemen büyükanneme haber vermeliyiz!"
''Rhaena , sakin ol. Gidip büyükanneme söyleyelim tamam mı? Birşey yok , sakin ol.''
Rhaena endişeli bir şekilde söylerken , Baela oğlanları uyandırmıştı.
5 çocuk hızla koridora çıktılar. Ancak Visenya dışında diğerleri başka yöne gidiyordu. Gittikleri yer ise Ejderha çukuruydu.
''Jace! Nereye gidiyorsunuz? Buraya gelin!"
''Bunu kim yapmış öğreneceği , Abla!"
4 çocuk hızla çukura doğru koşarken Visenya'da onların arkasından koştu. Kendisinden küçükler, Vhagar'ı kimin çaldığını görmek istiyordu.
O kişi de onları bekliyormuşçasına , yüzünde bir gülümseme ile çukurdan çıkıyordu. Visenya bu kişi karşısında şok olmuştu , Bu Aemond'dı. Ama...onda değişen şeyler vardı , Visenya bunu biliyordu.
Baela öne adım atıp , Aemond'a baktı.
''Bunu yapan o'ymuş!"
Sanki birilerine duyurmaya çalışıyormuş gibi arkasındaki çocuklara söylemişti. Aemond ise...artık kibirli çıkan o ses tonuyla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]
Fanfiction''Asi Prenses...'' Adını Fatih Aegon'un , ilk karısından almış olan Visenya Velaryon. Rhaenyra Targaryen ve Daemon Targaryen'ın ilk ve yegâne kızlarıdır. Kimseler bilmese bile Visenya , Laenor'dan doğan bir prenses değildir. Güzelliğini ve soğukkanl...