(Yazım hatası varsa kusura bakmayın. Kontrol etmeden atıyorum.)
Siyahlar , Ejderha Kayası'na döneli...ve Visenya Kızıl Kale'de kalalı birkaç hafta oluyordu. Düğün 7 gün 7 gece sürmüştü ve herkes çok yorgundu...
Visenya o birkaç hafta içinde Daemon'a verdiği sözleri tutuyordu...Sağlıklı besleniyor ve antremanını aksatmıyordu. Hatta arada sırada Aemond'la bile antreman yapıyordu...
Ama Kral Viserys'in durumu daha da kötüye gidiyordu. Saray , Diyardan saklasa da Kral Viserys son günlerini belkide saatlerini yaşıyordu artık. Visenya neredeyse hergün büyükbabasının yanına uğruyordu.
Büyükbabasının odasını sık sık temizletiyor ve içeriye güneş ışığı, temiz hava girmesini sağlıyordu. Aegon ise...Aegon ile araları daha iyi gibiydi. Visenya , ikizler Jaehaerys ve Jaehaera ile de çok iyi anlaşmıştı.
Helaena ile sık sık sohbet eder ve küçük konseye katılırdı. Onun sözleri konsey için önemliydi. Çünkü Alicent için önemliydi Visenya'nın sözleri.
Alicent sürekli babası Otto'ya söylerdi bunu. Aegon mu? Yoksa Visenya ve Aemond mu? Otto ise...büyük oğlanın tahta geçmesini şiddetle savunuyordu ama ona da 2. Seçenek mantıklı geliyordu...yine de Visenya'dan tırsıyordu içten içe. Eğer o tahta geçerse biliyordu ki Hightower'ların dönemi sonlanacaktı.
Şuan bile Visenya , büyükbabası ile birlikteydi. Büyükbabasının yanında oturmuş onunla konuşmaya çalışıyordu...Viserys ise karşısındakinin Visenya olduğunu bile zar zor anlıyor gibiydi...
Birkaç dakika sonra odanın kapısı açılmış ve elinde bir bardakla Kraliçe Alicent girmişti odaya. Visenya'ya gülümsemisti ve o da kocasının yanına oturmuştu...
Visenya Alicent , Viserys'e haşhaş sütü içirirken sessizce izledi...Büyükbabasının acı çekmesini istemiyordu. Ama haşhaş sütü adamın beynini sulandırıyordu.
Aniden Kral Viserys , karısının ona uzattığı haşhaş sütünü reddetti ve eli ile ittirip bir şeyler mırıldanmaya başladı.
''Aegon...Aegon...''
Visenya duyduğu isimle şaşırdı. Alicent ise...Viserys'in fikrini değiştirdiğini düşünüyordu...ama Viserys sözlerine devam etti.
''Buz ve Ateş....Buz ve ateşin...dansı...''
Visenya duyduğu ile Viserys'in ne demek istediğini anlamıştı. Ama Alicent kaşlarını çatmış , kafasını sallıyordu.
''Anlamıyorum..Canım , be-"
Visenya , elini sus anlamında doğrultunca Alicent susmuştu. Visenya , elini büyükbabasının yanağına koymuştu...
''Büyükbaba...Devam et , Buz ve Ateşin Şarkısı...''
''Aegon...Rüyası...''
Visenya ciddileşmeye başladı. Alicent ise kız ile kocasının neyden bahsettiğini anlamamıştı...Sadece dinliyor ve ikisine bakıyordu...Aniden Viserys yine acılar içinde inlemeye baslamisti...Alicent , nazikce kızı itip Viserys'e haşhaş sütünü içirmişti...Viserys birkaç dakika da uykuya dalmıştı...
Alicent ise Visenya'ya bakıyordu. Visenya ise kaşlarını çatmış düşüyordu. Aegon...Fatih Aegon'un rüyası...Annesi Rhaenyra ,ona bu rüyadan çoktan bahsetmişti. Kendisinin aksine Visenya'nın kesinlikle Demir Tahta oturacağını biliyordu.
''Visenya...Ateş ve Buz...Nedir?"
Kralice Ve Visenya , Kral'ın yatağından kalkarak kapıya doğru yanaşmıştı. Visenya ise Alicent'a nasıl açıklayacağını düşündü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]
Fanfiction''Asi Prenses...'' Adını Fatih Aegon'un , ilk karısından almış olan Visenya Velaryon. Rhaenyra Targaryen ve Daemon Targaryen'ın ilk ve yegâne kızlarıdır. Kimseler bilmese bile Visenya , Laenor'dan doğan bir prenses değildir. Güzelliğini ve soğukkanl...