Yemeğin üstünden 1 Hafta geçmişti. Kraliçe Visenya Targaryen'ın taç giyme törenine hazırlanmıştı herkes.
Tıpkı düğünlerin de olduğu gibi yine farklı Haneler davet edilmişti törene.
Hightower'lar , Velaryon'lar , Lannister'lar , Strong'lar , Stark'lar...Visenya , saclarini ördürmüştü. Tamamiyle örülmüş gümüş renkte ki saçları...mor gözleri ile uyumunu hala sürdürüyordu. Kırmızı elbisesi ile göz kamaştırıyordu...
Haneler aralarında fısıldaşırken Jason Lannister , Rhaenyra'ya. Loreon Lannister'da Visenya'ya dikmişti gözlerini.
Yeşiller ve Siyahlar...yine yan yanalardı. Zorunluluktan mı? Dostluktan mı?
Halk , gelecek olan yeni ve ilk Kraliçe'yi beklerken cok ses çıkarıyorlardı. En sonunda...Büyük demir kapılar açıldı.
Göz kamaştırarak , kılıçların altından geçerek Otto Hightower'in yanina ilerledi Visenya. Helaena ve Aegon'un yüzünde bir tebessüm vardı.
Aemond ise eşiyle gurur duyuyordu. Siyahlar en şeftakli ve gururlu bakışlarla izliyordu yeni kraliçe'yi.
Visenya kılıçların altından geçtiği yolun sonuna geldiğinde Otto Hightower , Kral Viserys ve Kral Jaehaerys'in olduğu gibi artik Visenya'nın olacak olan tacı elinde tutuyordu.
''Kral Jaehaerys ve Kral Viserys'in tacı! Yeni bir nesile geçiyor!"
Diye bağırarak tacı yavasca Visenya'nın kafasina yerleştirdi , Otto Hightower. Sıradaki söyleyeceği şeyi çoğu soylu biliyordu. Visenya , Otto'nun kuduruşunu izlerken gülümsüyordu.
''7 Krallığın ve Demir Taht'ın Gerçek Varisi...ve yeni Kraliçesi , Visenya Targaryen!"
Halk bu ismi duyunca sessizleşmisti. ''Yeni' ve ''Gerçek'' kelimelerini anlamışlardı ama bir kadın ismi duyunca şaşırmışlardı. Aralarında fısıldaşmaya başlamışlardı...
Visenya eğdiği kafasini yavasca kaldırmış ve Hanesine bakmıştı. Baktığı herkes ona yavasca basini eğmiş ve saygısını sunmuştu...Visenya'da gülümsemisti...
Visenya , halka yavasca baktı. Ardından da ailesine...Annesi Rhaenyra ona doğru yaklaşıyordu. Visenya yavasca basini eğdi...Rhaenyra , kızının kafasından tutarak alnini kendi dudaklarina yaklastirdi ve kızının alnini öptü.
''Kraliçe Visenya Targaryen!"
Otto Hightower bunu tekrarlandığında halk alkislamaya basladi. Onaylayanlar ve onaylamayalar da olsa o artık bir Kralice'ydi.
Visenya tekrar halkına döndü. Elini yumruk yaptı ve yukarı sertçe kaldirdi...Havaya yumruk atıyormuscasina bunu tekrarladı.
Siyahlar ve Aemond oldukça gururluydu. Ya da belki de gururlu olmayan tek kişi Otto ve Criston Cole'du.
Visenya kollarini iki yana acarken onaylayan halk onu büyük bir ses ile alkışlıyor ve selamıyordu. Bu sırada...Alicent'in yüzüne minik bir tebessüm yerleşmişti.
Visenya gülümseyerek arkasını döndü ve önünde..birkaç adim ilerisinde duran Demir Taht'a ilerlemeye başladı...
Rhaenyra'nın ve Daemon'un gururlu bakışları Visenya'nın üzerindeydi. O sırada Visenya yavas adımlarıyla ilerleyerek tahtına oturdu...
''Kraliçe Visenya Targaryen! Adının ikincisi , Andalların , Rhoynar'ların ve ilk insanların kraliçesi! 7 Krallığın ve Diyarın koruyucusu!''
Sör Criston Cole gür sesi ile bağırınca salonda bulunan halk ve soylu haneler alkışlamaya başlamışlardı...Aemond , artık bir Kral Eş'ti.
Her zaman istediği tek şey ilk oğlan olmaktı. Ama şimdi.. Visenya Kraliçe olduğu için şikâyetçi değildi...Aegon'da Kral olmadığı için şikâyetçi değildi. Kısaca çoğu kişi mutluydu...
Visenya , Demir Taht'ına oturmuş salondakileri süzerken Aemond'da Kral Eş'i olarak yanında duruyordu. Visenya , Lucerys'e baktı ve tebessüm etti...Lucerys hafifce ablasına başını eğdi...
O sırada kimsecikler duymasa da... Helaena yine elinde bir örümcek tutuyor...ve mırıldanıyordu.
''Küçük Ejderhalar hassastır...Küçük Ejderhalar dokulur...Büyük Ejderha hastadır...Büyük Ejderha Dokur...''
Helaena Targaryen , Daenys Targaryen'ın kısaca ''Dreamer''ın mirascisiydi. Mırıldandığı hiç birsey normal değildi. Anlamını kendisi de bilmese bile...olaylar kesinlikle olacaktır...
Selammm! Biliyorsunuz Wattpad , Türkiye'de yasaklandı ve bende 17 Temmuz'dan beri biricik evime giremiyorum. VPN'e güvenemiyordum ama bu bana çok batmaya başladı ve arkadaşımın kullandığı vpn'i yükledim. Fazla yazamadığım taslak olduğundan bölümler biraz geç gelebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]
Fanfiction''Asi Prenses...'' Adını Fatih Aegon'un , ilk karısından almış olan Visenya Velaryon. Rhaenyra Targaryen ve Daemon Targaryen'ın ilk ve yegâne kızlarıdır. Kimseler bilmese bile Visenya , Laenor'dan doğan bir prenses değildir. Güzelliğini ve soğukkanl...