3 Velaryon kardeş çoktan annelerinin yanına gelmişlerdi. Rhaenyra daha yeni kıyafetlerini değiştirmişti. Joffrey beşiğinde duruyordu ve Laenor , beşiğin başında Joffrey'i izliyordu.
3 çocuk odaya girdiklerinde hafifçe başını eğdiler. Lucerys ve Jacaerys , koşarak annesinin yanına gitmişti. Visenya ise babasının yanına gitti ve ona sarıldı.
''Yine çağırdı mı? Baba...''
Visenya , Laenor'a sımsıkı sarıldıktan sonra ayrıldılar. Laenor , Visenya'nın başını okşadı.
''Kraliçeyi mi kastediyorsun , Visenya?"
Laenor gülümseyerek söylemişti. Rhaenyra ise bu sohbete dahil olmuştu.
''Evet , çağırdı güzel kızım...''
Annesinin sesini duyunca Visenya hemen onun yanına gidip oturmuştu. Bu sefer oğlanlar yeni kardeşlerine bakıyordu.
''Sen iyi misin Anne? Nasıl hissediyorsun? Sancın var m-''
Rhaenyra gülerek kızının sözünü kesti.
''Visenya , ben iyiyim güzel kızım. Endişelenmene gerek yok , kardeşlerinle beraber kardeşine baksana.''
''Anne herkes Joffrey'i merak ediyor zaten! Benim ilgilendiğim kişi sensin...''
Visenya annesinin ellerini tuttu ve öptü...Rhaenyra gülümsedi ve Kızının alnından öptü.
''Daha ne kadar doğuracaksın?''
Visenya bıkkınlık ile sordu. Annesi neden hala çocuk doğuruyordu ki? Zaten 4 çocuğu vardı artık.
''Sana bir kız kardeş verene kadar desem?''
Rhaenyra'nın dediği şey ile Visenya sahte bir korku rolü yaptı.
''Anne! Lütfen yapma! Herkes ömrünün sonuna kadar erkek doğuracağını biliyor.''
Visenya gözlerini devirdi. Annesi bu duruma tek kaşını kaldırarak baktı.
''Her bir Targaryen doğduğunda...Tanrılar onun için yazı tura atar , canım.''
''Benim ki dikine durdu galiba. Herkesten farklıyım.''
Rhaenyra , Visenya bunu söylediğinde ağzına yavaşça vurdu.
''Visenya!''
İkisi de bir süre ciddi kaldı ama sonra gülmeye başladılar. Rhaenyra gerçektende...Daemon'un kız versiyonunu doğurmuştu.
''Seni doğurduğuma hiç pişman değilim.''
''Senin kadar harika olamam , Anne.''
Rhaenyra tekrar gülümsedi. Kızının saçlarını okşadı...O sırada...Visenya'nın kafasının dağıldığını ve aklının başka bir yerde olduğunu fark etti.
''Sorun ne , Visenya?''
Visenya , Annesinin kulağına doğru eğildi. Eli ile ağzının önünü kapattı ki Rhaenyra dışında kimse duyamazdı.
''Aegon...bana Jacaerys ve Lucerys'in...ayrıca artık Joffrey'de oluyor. Onların birer piç...ve Strong olduğunu söyleyip duruyor.''
Rhaenyra duydukları ile şaşırdı. Üvey erkek kardeşi Aegon , neyin peşindeydi? Rhaenyra kızına çok güvenirdi. Ama Aegon'un da tam bir kadın düşkünü olduğunu biliyordu. Daha Rhaenyra birşey söyleyemeden Visenya söylemişti zaten.
''Bende onun ayağına sertçe bastım. Kardeşlerimle aynı kandan doğan birer Targaryen olduğumuzu söyledim. Eğer Targaryen olmasaydık , ejderhalarımız olmazdı.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]
Fanfiction''Asi Prenses...'' Adını Fatih Aegon'un , ilk karısından almış olan Visenya Velaryon. Rhaenyra Targaryen ve Daemon Targaryen'ın ilk ve yegâne kızlarıdır. Kimseler bilmese bile Visenya , Laenor'dan doğan bir prenses değildir. Güzelliğini ve soğukkanl...