(Bölüm başından belirteyim. Jason Lannister'ın oğlu , Loreon Lannister iyi mi kötü mü birisi bilmiyorum bu yüzden yazdıklarım için suçlu ben değilim/NO FESAT)
Kraliçe Alicent , üvey torunu Visenya'nın 17. Yaş Günü için babası Otto Hightower ile konuşarak bir av düzenlemek istemişti. Otto ilk karşı çıksa da Alicent , hasta ve yorgun Kral Viserys ile de konuşup , isteğini elde etmişti.
Sonuç olarak...Visenya Targaryen'ın 17. Yaş Günü için bir av düzenleniyordu. Av , tıpkı Aegon'un 2. Yaş gününde yapıldığı gibi ''Kral Ormanı''nda yapılacaktı.
Şuan da ise Visenya , Alicent ve Rhaenyra aynı at arabasındaydı. En önden giden at arabanındaydı 3 kadın. Arkadan gelen at arabalarında da diğerleri vardı...
Araba sürekli taşa takılıyordu. Alicent'a , Helaena'ya olan hamileliğini hatırlatmıştı bu. O zaman Aegon'un yaş günü için yine araba ile gidiyorlardı ormana. Araba sürekli taşa takılınca da hamile haliyle rahatsız olmuştu. Rhaenyra'da pek rahat gibi değildi.
''Anne...Acaba sen Kızıl Kale'de mi kalsaydın?"
Visenya , annesi Rhaenyra için endişelenmişti. Annesi artık 6 aylık hamileydi ve karnı oldukça büyümüştü. Rhaenyra ise yanında oturan kızına gülümsedi ve saçını okşadı...
''Birşey olmaz , Visenya. Orman havası iyi gelir...''
Visebya hiç ikna olmasa da annesini yormak istemediğinden , Annesinin omzuna yaslandı ve Rhaenyra'nın ellerini tuttu. Alicent , o Helaena'ya hamileyken...yanında yoktu böyle birisi...Anne kıza baktı bir süre...Visenya ile göz göze gelince ise gülümsedi.
Visenya , gümüş rengi saçlarını her zamanki gibi ördürmüş ve örgülerinden topuz yaptırmış , saçının alt kısımlarını serbest bıraktırmıştı. Normalde savaşçı bir kadın gibi giyinen genç kız , Kralice'nin zorlaması ile yanına kılıcını almamıştı ve kadınsı bir elbise giymişti. Yine de eteğinin altında , bacağında bulunan kemere birkaç küçük hançer saklamıştı ki , Bunu Rhaenyra bile bilmiyordu.
Visenya , ona en çok yakışan renk olan kırmızı elbisesini(Annesinin eski elbisesini) giymişti.
Rhaenyra ve Alicent , dışarıyı izlerken ve Kral Orman'ına giriş yapmayı beklerken...Visenya'nın aklı ise geçen gün öpüştüğü kişi de kalmıştı.
İlk öpücüğünü amcası almıştı. Aemond için aynısını düşünmüyordu Visenya. Emindi ki Aemond onun yokluğunda birçok geneleve gitmişti.
Visenya sadece düşünüyordu , Helaena'nın kastetmek istediğini anladığını sanmıştı ama anlamamıştı. Çünkü Aemond , onlar ayrıldıktan hemen sonra afallamış ve Visenya'yı bahçede yalnız bırakmıştı.
Visenya'nın asıl düşündüğü ise...Aemond'ın ani gelen bir duygu ile mi onu öptüğüydü. Başı ağrımaya başlamıştı , Prenses'in. Yüzünü ekşiterek alnını tuttuğunda Alicent , Visenya'nın halini fark etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]
Fanfiction''Asi Prenses...'' Adını Fatih Aegon'un , ilk karısından almış olan Visenya Velaryon. Rhaenyra Targaryen ve Daemon Targaryen'ın ilk ve yegâne kızlarıdır. Kimseler bilmese bile Visenya , Laenor'dan doğan bir prenses değildir. Güzelliğini ve soğukkanl...