Visenya yaklaşık yarım saattir kardeşlerini arıyordu. Bu yarım saat içerisinde birkaç Lord ve Leydi onu durdurup kendilerini tanıtmıştı. Visenya'nın ise bu umurunda bile değildi. Sırf bir Targaryen ile tanışmak içindi onların bu çabaları. Targaryen'lar ile tanışma sebepleri ise Ejderhalardı.
Tabii bu Visenya'nın düşüncesiydi. Visenya onu çevirip sohbet etmeye çalışan son Lord ve Leydi'den de kurtulduktan sonra kardeşi Jacaerys'i bulmuştu. Lucerys ile beraber oturuyordulardı ve pek mutlu değil gibilerdi. Visenya , kardeşlerine yaklaştı ve Lucerys'in saçını okşadı.
''Bir sorun mu var?''
''Abla...Biz özür dileriz.''
Jacaerys , Visenya'ya yalvarır bakışlarla baktığında , Lucerys'te ona eşlik etti. Visenya gülümsemesine engel olamadı.
''Sizi affediyorum...Ama bir daha beni ya da annemi utandıracak tek bir hareketiniz olmayacak.''
Bunun üstüne oğlanlar başlarını salladı. Visenya , kardeşlerinin ortasına oturdu ve Jacaerys'e baktı. Oğlan hala dalgın gibiydi.
''Bana anlatamadığım birşey var.''
''Vaemond Velaryon neden bize öyle bakıyor?"
Jacaerys'in ani sorusuna Visenya biraz şaşırdı. Biraz ne diyebileceğini düşündü ve sonra doğruyu söylemeyi seçti.
''O sadece...bizi pek sevmiyor.''
''Bizi değil , Abla. Luke ve beni...Gerçi bizi diyardaki kimse sevmiyor.''
Jacaerys başını eğerek söyledi. Visenya , kardeşinin yüzünü avuçladı ve ona bakmasını sağladı. Kahverengi kahküllerini yüzünden çekti.
''Jace...Siz benden ayrı değilsiniz. Sizi her şeyden çok seviyorum , sadece bunu bilin tamam mı?"
Jacaerys başını sallasada Lucerys pek tatmin olmuş gibi değildi.
''Neden bizi sevmiyorlar , Abla?"
Visenya bir an sustu...Lucerys'in saçlarını okşadı.
''Büyüdüğünde öğreneceksin , kardeşim...''
Alnından öptü Lucerys'in. Lucerys ablasına yaslandı...
''Bize iğrenç gözlerle bakıyor...''
''Emin ol , büyüdüğümde o adamın ilk önce gözlerini çıkaracağım sonra dilini keseceğim.''
Visenya'nın söylediğine oğlanlar kıkırdadı.
''Korkutucusun , Abla.''
Jacaerys kıkırdayarak söyledi. Ardından yanlarına gümüş saçlı , mavi gözleriyle anneleri Rhaenyra yaklaştı.
Rhaenyra tek tek çocuklarına baktı ve gülümsedi. Onlara gözleri ile bir noktayı işaret etti...3 çocukta o noktaya baktı.
Baela ve Rhaena Targaryen...Leydi Laena'nın kıyıda bıraktığı 2 kızdı bunlar...
Visenya , Rhaenyra'nın neyi kastetmek istediğini anlamıştı. Annesine gülümsedi ve biraz başını eğdi.
''Kuzenleriniz annelerini kaybetti...Onlara moral vermeniz iyi olur...hadi yanlarına gidin.''
3 çocuk tekrar Baela ve Rhaena'ya baktı. Ardından hepsi ayağa kalktılar ve kızların yanına gittiler. Lucerys biraz çekingendi...İlk sözü söylemeden önce ilk jesti yapan Visenya olmuştu. Visenya , ağlayarak birbirine sarılan kızlara sıkıca sarılmıştı...
Visenya'nın bu hareketi ile Jace ve Luke'ta sarılmıştı kızlara...Visenya ağlayan kızların göz yaşlarını silmişti.
Jace , Baela'nın elini tutmuş ve sıkmıştı...güven verici bir sıkıştı bu. Visenya bir kez daha kardeşi ile gurur duymuştu. Baela ve Jacaerys birbirine bakıp gülümserken , Visenya'da kardeşinin yaptığı şeye gülümsemesen edemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]
Fanfiction''Asi Prenses...'' Adını Fatih Aegon'un , ilk karısından almış olan Visenya Velaryon. Rhaenyra Targaryen ve Daemon Targaryen'ın ilk ve yegâne kızlarıdır. Kimseler bilmese bile Visenya , Laenor'dan doğan bir prenses değildir. Güzelliğini ve soğukkanl...