Driftmark'ın Lordu

73 5 3
                                    

Kontrol etmeden atıyorum yazım hatası varsa kusura bakmayın.

Targaryen Hanesi , tekrar Driftmark'taydı. Bu sefer misafir olarak değil , Ev sahibi olarak ordalardı. Jacaerys çoktan Dalgaların Lordu görevine baslamıştı ama Visenya gibi geç tören yapılmıştı.

Haneler , Driftmark'taki yerlerini aldılar...Herkes eşleri ve nişanlıları ile beraberdi. Visenya tekrar sessiz bir köşedeydi ve Aemond yanı başında onu izliyordu.

''Yanıma gelmek varken neden izliyorsun ordan?"

''Bilmem , sanırım bu aralar senden tırsıyorum.''

Aemond yüzündeki bir tebessüm ile yaklasti ve Visenya'ya nazikce sarildi. Kucaklama tarzı değildi bu...ama onlar aralarındaki ufak temasları seviyorlardı.

''Driftmark çok huzur verici...Jace çok şanslı.''

''Huzura çok ihtiyacın var gibi konuştun...''

''Çünkü öyle.''

Visenya ile Aemond bir anlığına bakıştı. Bu bakışma ise ikisininde yüzünde tebessümler açtı.

''Uzun zamandır huzurumuz yok...''

''Hala yas tutuyorsun...Bende tutuyorum fakat...Sen Kraliçesin.''

''Kızım...varisim...Sanırım Daenerys ismi lanetli...''

''Öyle düşünme. Kızımız suan...Belki de koşup oynuyor.''

Aemond yavaşça Visenya'yı kendine çekti ve sarıldı. Gümüş saclarini oksadi karısının.

''Aegon ve Helaena'ya da çok üzülüyorum...Aegon , Jaehaerys'i çok severdi.''

''Hala Jaehaera ve Daeron var. Böyle söyleme...''

Visenya bu sözleri duyduğunda hiç rahatlamış hissetmedi ama basini kaldirdi ve Aemond'un yüzüne baktı.

''Biliyorum...Daeron bizimle...''

İki genç arasındaki minik bir öpücükten sonra...Visenya , bu sözleri emin olmadan kendi içerisinde bir çelişki ile söyledi. Daeron'un , daha 9 aylık bir bebeğin dayanabileceğini hic düşünmüyordu.

''Tören başlamak üzere , gidelim.''

Sarılmaları bittiğinde iki gençte tören alanına gittiler...Bir yol...Velaryon'un su yeşili bayrakları ile döşenmişti.

Yolun sonu Kraliyet Ailesinin yanına varıyordu. Lucerys önde , Visenya arkasındaydı Lucerys'in. Kraliyet Ailesi ise düz bir çizgi gibi dizilmişlerdi.

Haneler ve Velaryon Hanesi onların önünde yeni Lord ve Eşini bekliyordu. Velaryon'ların bayraklı yolunda...Jacaerys ve onun koluna girmiş Baela görününce Criston Cole isteksiz çıkan gür sesi ile bağırdı.

''Dalgaların Yeni Lordu Jacaerys Velaryon! Ve Leydi eşi Baela Targaryen!"

Onlar yol boyunca ilerlerken bir alkış koptu. Visenya gururluydu. Lucerys ile bir bakışma yaşamıştı ve kardeşler birbirine gülümsemisti.

Jacaerys ve Baela , Visenya'nın önüne geldiğinde durdular ve kafalarını hafifce eğip selam verdiler. Visenya gülümsedi ve kardeşine ilerledi.

''Dalgaların Yeni Lordu olarak...Konsey'imde sana verilen yeri resmi olarak hak ettin...Jacaerys Velaryon.''

''Onurdur , Majesteleri...''

Jacaerys ablasına bu kelimeyi kullanırken gurur duydu. Tekrar hafifce kafasini eğip selam verdi.

FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin