Yeni Ejderhalar

149 11 2
                                    

(Yazım hatası varsa kusura bakmayın. Kontrol etmeden atıyorum:3)

Visenya'nın doğumu başlayalı 20 dakika olmuştu. Odada Üstat'lar ve Aemond vardı bir tek. Üstat Mellos , Prenses yani artık Kraliçe ile tüm çabasıyla ilgileniyordu.

Visenya , gençliğinin bir yararı olarak...ilk bebeğin kafasını çoktan çıkarmıştı içinden.

''Biraz daha , Prenses! İtin!''

''GEL BUYUR , SEN YAT DA BEN SENI DOĞURTAYIM , KALTAK!''

Visenya o anki çektiği acı ile bağırmıştı. Bağırışları , inlemeleri ve küfürleri tüm Kale'de duyulabilirdi. Aemond , Visenya'nın yanına oturmuştu ve Visenya'nın elini tutuyordu.

Visenya'ysa , Aemond'ın eline tırnaklarını geçiriyordu resmen...Ama Visenya'nın çektiği bu acının yanında , Aemond sesini bile çıkartmıyordu. Hatta Karısı , kendisine de küfür edecek diye sessizce doğumu izliyordu sadece...

''İtin , Prenses! Kolları da çıkıyor!"

''BAK İT DİYİP DURMA! KÖR MÜSÜN İTİYORUM YA ISTE AHMAK!''

Ona destek olmaya çalışan her kadına küfür ediyordu Prenses. Bu yüzden hepsi susmuştu. Büyük Üstat Mellos , en sonunda ilk çocuğun kollarını tutmuş ve yavaşça çekmişti. Bu bile Visenya'nın canını acıttığı için acıyla bağırmıştı Prenses.

İlk bebek sonunda doğmuştu...Bebeğin ağlama sesini duyan Aemond , gözlerini yeni doğan kırmızı tenli bebekten alamamıştı. Üstat Mellos hemen bebeği bakıcılara vermişti ve diğer bebeğin doğumuna yardım etmeye başlamıştı... Bakıcılar ise o sırada ilk doğan bebeği temizliyordu...

Visenya 2. Bebeğin daha kolay olacağını düşünüyordu. Ancak bu diğer acısından daha beterdi! Yeterince açılan orası tekrar eski boyutuna döndüğünden...eski acısının iki katını hissedecekti şimdi.

''Prenses! Son gücünüze ihtiyacım var! Eğer kafası çıkarsa sonrası basit olacak!"

''ÇIK İÇİMDEN ARTIK! EJDERHA YUMURTASI DOĞURMUYORUM ,
S/KTIR GIT ICIMDEN!''

Visenya , daha doğmamış bebeğine bile küfür edince Üstat Mellos hem şaşırmış hem de biraz korkmuştu. Ancak birkaç güçlü itmeden sonra sonunda 2. bebeğin de kafası çıkmıştı. Tanrı'ya şükür ki iki bebekte düz doğmuş ve doğacaktı.

Aemond , daha sıkı tutmuştu Visenya'nın elini. Visenya bir an Aemond'a bakmıştı ve aniden bağırmaya başlamıştı... Onun çığlığının ardından... diğer bebeğin de ağlama sesi duyulmuştu...

Üstat Mellos , göbek bağını kestikten sonra 2. bebeği de bakıcılara vermişti...Visenya ise terden sırılsıklam olmuştu...Doğumu sadece 1 saat sürmüştü bu yüzden rahatlamıştı...

Aemond , Karısına bakıp tebessüm ederken Visenya'nın saçlarını okşuyordu...Birkaç dakika sonra...Üstat Mellos , kucağında 2 bebekle beraber Safir Gözlü Prens'e yürüdü...

''Bir Kız...ve... Bir Erkek...Prens'im...''

Aemond , duyduğu habere daha çok şaşırmıştı... Visenya ise yorgun gözlerini açmış ve Üstat'a bakmıştı...

''Üstat...kucağıma ver onları...''

''Tabii , Majesteleri...''

Üstat Mellos , iki bebeği de annelerinin kucağına vermişti...Aemond , istemeden birbirlerini tekmeleyen ikiz bebeklerine hayranlıkla bakıyordu.
Bu ikizleri onun ve Visenya'nındı...

Visenya ile bir anlığına göz göze geldi. Visenya çektiği acıya rağmen yeni doğan bebeklerini kokluyor ve kokularını içine çekiyordu...Aemond'un bakışlarını görünce Visenya gülümsedi ve sordu:

''Birini kucağına almak ister misin?''

Visenya'nın ani sorusuna Aemond afalladı...Üstat Mellos'un da yardımı ile Aemond kucağına erkek çocuğunu aldı...Üstat Mellos ise o soruyu sormayı bekliyordu...

''İsimleri...ne olacak , Majesteleri?"

Aemond bu soru ile bir bebeğe bir de Visenya'ya bakmıştı. Visenya ile 2 aydır isimleri konuşuyorlardı...Visenya gülümseyerek kucağındaki bebeğe baktı...

''Daeron ve...Daenerys...''

Diye mırıldandı...Kucağındaki kızının kokusunu içine çekti. İki bebeğinde gümüş renkte saçlari ve...elmas renkte mavi gözleri vardı...İlk doğan ise Daeron'du. Bu yüzden Tahtın varisi o olacaktı...

Aniden doğum odasına birisi girmişti. Yine o adamdı...Ejderha dışkısı kokan o Terbiyeci...Heyecanlı gibiydi ve yerinde duramıyordu.

''M-Majesteleri , yumurtalar çatladı! Çatladılar!"

Bunu duyan Visenya şaşırdı ve gülümsedi. Aemond ve Visenya...ikiside ejderhaları olmadan doğmuşlardı. Hatta Aemond'un yumurtası hiç çatlamamıştı...o da bir ejderha çalmıştı...Visenya'nın yumurtası ise o 11 yaşındayken çatlamıştı...

Ancak ikisinin ikizleri doğduğu anda...özel ejderhalara sahip olmuşlardı...Birbirlerine bakıp gülümsediler bir an...Daha sonra kucağındaki Daenerys'e baktı Visenya.

Daha sonra kucağındaki Daenerys'e baktı Visenya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kısa bir bölüm sonu...bölüm sadece doğumdan oluşacaktı. 4 Bölüm beraber atıyorum:3

Tuhaf gelenekleri olan Targaryen'ların Hanesi'ne Hoşgeldiniz! Daeron Targaryen ve Daenerys Targaryen!

Daeron'un , Alicent'ın 4. Çocuğu olduğunu biliyorum ama kurguya onu eklemeyeceğim. Ayrıca GOT'daki Daenersy'i de adının ilkliğinden ettik ama...eheheh;)

FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin