Ayrılış

161 10 1
                                    

(Bölüm kısa bir bölümdür. Bundan sonrasında zaman atlaması yapacağım. Umarım anlayışla karşılarsınız:3)

Sabah olduğunda...kuşlar cıvıldadığında ve Ejderhalar kükrediğinde... Güneş yavaş yavaş kendini göstermeye baslamıştı.

Yeni evli çift arasından ilk uyanan Visenya olmuştu...Gözlerini kırpıştırarak , dün yaşadığı geceyi hatırlayarak uyanmıştı Prenses.

Üzerinde hissettiği sıcaklık , Aemond'ın yatmadan önce üzerine örttüğü battaniyeydi...Kafasını hafifçe kaldırıp Safir Gözlü Prens'e baktı...Hizmetliler gelmeden giyinmek için yavasca...Aemond'ı uyandırmadan yataktan çıktı ve ayağa kalkti...

Ve maalesef ki...kıyafetlerinin hepsi hala Baela ve Rhaena ile kaldığı odadaydı...Dün akşam Alicent'ın ona verdiği geceliği giydi...

Hizmetlileri beklemek zorunda kalmıştı Genç Kız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hizmetlileri beklemek zorunda kalmıştı Genç Kız. Bu halde odadan çıkamazdı...O sırada odayı inceledi...Kaotik bir yapıya sahipti oda.

Masanın birinde minik bir ejderha oyuncağı buldu ve eline aldı...Minik ejderhayı inceledi...Bu Balerion oyuncağıydı.

Arkasından beline sarılan kollarla yavasca kafasini çevirdi Visenya. Aemond uyanmıştı...

''Odamı mı karıştırıyorsun?''

Aemond , Visenya'nın elindeki oyuncağı görmüş ve Visenya'nın elinden aniden almıştı. Visenya ise sahte bir öfke ile arkasını dönmüştü.

''Jaehaerys ya da Jaehaera'nın oyuncağı olmalı...Kırılmasın.''

''Sanki oyuncağı kıracakmışım gibi...''

Visenya , kollarini carprazladı ve sahte bir şekilde somurttu. Aemond'un gülümsemesi ise uzun sürmemişti. Odasında yerlere bakarak , göz bandını aramıştı...

Göz bandını yerden alarak tekrar safir gözüne taktı...Yerden kıyafetlerini aldı ve giymeye başladı...Visenya ise Aemond'ın giyinmesini izliyordu. Aemond tamamen giyindiğinde içeri bir hizmetli girmişti. Kucağında bir elbise tutuyordu ama...yeşil renkte. Visenya bu rengi görür görmez iğrenmişti.

''Kraliçe size bir elbise gönderdi , Prenses. Prens ile ikinizi...kahvaltı için bekliyor. Ailenizi uğurlamadan önce beraber kahvaltı yapacaginizi bildirmemi istedi...''

Visenya , biraz kızı süzmüştü. Ona yavaşça yaklaşmış ve elini kızın çenesine koyarak ona bakmasını sağlamıştı.

''Adın nedir senin?"

''D-Dyanna...Prenses.''

''Dyanna...Şimdi bu elbiseyi Kraliçen'e geri götür ve bana yeşil rengi içermeyen bir elbise getir...''

''Tamam, Prenses...''

Dyanna, odadan çıktıktan sonra Visenya elini saçlarından geçirip uflamışti. Aemond ise çoktan giyinmişti ve ayağa kalkmışti.

Dyanna, birkaç dakika sonra kucağında Prenses Rhaenyra'nın eski kırmızı elbisesi ile geri gelmişti.

''Prenses...Dolabınızda bulabildiğim ilk elbiseydi...hemen alıp , geldim.''

Dyanna , elleri titreyerek uzattı elbiseyi Visenya'ya. Visenya teşekkür ettikten sonra Dyanna'yı odadan çıkarttı ve giyindi...

 Visenya teşekkür ettikten sonra Dyanna'yı odadan çıkarttı ve giyindi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarına iki tane örgü örmüş ve örgüleri de birbirine bağlamıştı.

Birkaç dakika sonra Aemond ile beraber yemek yiyecekleri odaya gitmişlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birkaç dakika sonra Aemond ile beraber yemek yiyecekleri odaya gitmişlerdi. Visenya , Rhaenyra'yı görür görmez koşup annesine sarılmıştı...

Herkes toplandığında hep beraber yemek masasına oturdular. Yeşiller ve Siyahlar arasında hala bir gerginlik vardı. Alicent ise ,Visenya ya gönderttiği yeşil elbiseyi giymediği için biraz bozulmuş bakıyordu sadece...

İki aile , sanki herşey normalmiş gibi kahvaltılarını ettikten sonra...Ejderha Çukuru'na gitmişlerdi ve Ejderhalarını almışlardı...Visenya , anne-babasını ve kardeşlerini uğurlamak için onlarla gitmişti...Herkes Ejderhasına binmiş beklerken , Rhaenyra kızına gülümsedi.

Daemon , Caraxes'tan aniden inerek kızının yanına geldi. Visenya bir an babasinin birseyi unuttuğunu dusundu. Ardından Daemon , cebinden bir kolye çıkarttı ve Visenya'ya gösterdi...

''Eskiden annenindi...şimdiyse senin...Valyria çeliğinden yapılmış bir kolye...Visenya.''

Visenya , gülümsemesine hakim olamamıştı. Birkaç saniye Daemon'a baktıktan sonra hızlıca babasına sarilmisti...

''Arkanı dön.''

Daemon söylediğinde Visenya örmüş olduğu saçlarini tuttu ve ensesinden çekip arkasına döndü...Daemon , kolyeyi taktıktan sonra Visenya'ya seslendi...Visenya saşlarini tutmayı bıraktı ve arkasına döndü...Babasina baktığında tekarar gözlerinin sulandığını hissetti...

Babasının taktiği kolyenin taşını avuçları içerisinde sımsıkı tuttu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Babasının taktiği kolyenin taşını avuçları içerisinde sımsıkı tuttu...O sırada 5 Ejderha uçarak gözden kayboldu...

FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin