Varis Targaryen

99 7 6
                                    

Kontrol etmeden atıyorum yazım hatası varsa kusura bakmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kontrol etmeden atıyorum yazım hatası varsa kusura bakmayın.

Visenya yatağında, beyaz geceliğiyle açtı gözlerini. Gözlerine binlerce iğne batırılıyordu sanki. Saçları ne zamandan kalma bilmediği bir şekildeydi.

Yavaşça yatağında doğruldu...Güneşin ışığına baktı...Penceresinde bir karga fark etti...Odasını süzdü ama kimse yoktu. Prens Daeron beşiğinde değildi. Visenya oğlunu göremeyince hızla ayağa fırladı...tekrar başı döndü...

Alnını tuttu ve kaşlarının arasını ovuşturdu. Kafasını kaldırdığında, odasındaki duvar aynasındaki kendisi ile göz göze geldi...Aniden ayna tam da ortasından çatladı..ve bir parça yere düştü...

Pencere de duran karga korkarak ve ses çıkararak uçup gitti...Visenya ne olduğunu anlayamadan göğsünde bir sancı hissetti...İşte o an ne yapması gerektiğini ve zamanın geldiğini anladı...

İrkilerek ve derin nefes alarak , gördüğü kabus ya da rüyasından uyandı....
.
.
.
.
.

(Bu kısım Tanrısal ve Kameraman Bakış açısı olarak anlatılmıştır.)

Lucerys Velaryon , yeni eşi Prenses Rhaena'nın yardımıyle birlikte... kırmızı ve siyah kıyafetlerini giyiyordu...Bakıcılar , Prens'in omuzlarına bir şeyler takılıyor , kafasına bir taç giydiriliyordu.

Aklına ablasının ona söylediği ciddi sözleri getiriyordu...

''Çok iyi bir Kral olacağına eminim , Varisim. Sen bunu başarabilirsin , Luke. Senden başka kimse...bu tacı giyecek kadar hak etmiyor. Ben her zaman arkanda olacağım. Annem ve kardeşlerimiz , Leydi eşin ve Haneler. Her zaman...Demir Taht çok tehlikelidir. Oturan kişi mutlaka bir Targaryen olmalıdır. Bunun sebebi ise...Fatih Aegon'un rüyası...Buz ve Ateşin Şarkısı.''

Onu düşüncelerinden ayıran...kendisine sırtından sarılan ve elini tutan Rhaena'ydı. Rhaena'nın ellerini kendi ellerine aldı...Genç kızın ellerini , kendi beline koydu Prens Lucerys. Ayna da baktılar birbirlerine...

Lucerys , eşinin ellerini bırakarak arkasını döndü. Rhaena , Genç Varis'e gülümsedi...Lucerys , hala ellerini tuttuğu eşine yavaşça sarıldı...Ayrılmaları uzun sürmedi.
.
.
.

Jacaerys Velaryon , öne çıktı ve yere eğilip diz çöktü. Demir Taht'ta oturan Visenya ve Lucers Velaryon'un önünde...

''Ben..Dalgaların Lordu Jacaerys Velaryon. 7 Krallığın ve Diyarın koruyucusu , Kraliçe Visenya'ya ve varisi Prens Lucerys'e genç ve yaşlı Tanrıların önünde bağlılık yemini ediyorum...''
.
.
.

''Ben Hobert Hightower , Hightower Hanesi'nin Lord'u olarak...7 Krallığın ve Diyarın koruyucusu olan Kraliçe Visenya'ya ve varisi ilan ettiği Prens Lucerys'e... genç ve yaşlı Tanrıların önünde bağlılık yemini ediyorum...''
.
.
.

''Ben Borros Baratheon , Baratheon Hanesi'nin Lord'u olarak...7 Krallığın ve Diyarın koruyucusu... Kraliçe Visenya'ya... ve varisi Prens Lucerys'e... Tanrıların önünde bağlılık yemini ediyorum...''
.
.
.

''Ben Cregan Stark , Stark Hanesi'nin ve Winterfell'in Genç Lord'u olarak...7 Krallığın ve Diyarın koruyucusu Kraliçem'iz Visenya'ya ve varisi ilan ettiği Prens'imiz Lucerys'e... genç ve yaşlı Tanrıların önünde bağlılık yemini ediyorum...''
.
.
.

''Ben Oscar Tully , Tully Hanesi'nin genç... Lord'u olarak...7 Krallığın ve Diyarın koruyucusu olan Kraliçe Visenya'ya ve varisi Prens Lucerys'e...Tanrıların önünde bağlılık yemini ediyorum...''
.
.
.
''Ben Loreon Lannister , Lannister Hanesi'nin... Lord'u olarak...7 Krallığın Kraliçe'si Visenya'ya ve varisine , Prens Lucerys'e... tüm Tanrıların önünde bağlılık yemini ediyorum...''
.
.
.

Tüm Hane Lord'ları...sırayla genç varisin önünde dizleri üstüne çöktü ve yemin etti. Prens Lucerys , Kraliçe'ye dönerek kafasını eğdi ve Visenya'nın gözlerine baktı.

Visenya , oturduğu demir tahttan kalktı ve gür çıkmasını umduğu sesi ile bağırdı...

''Ben! Visenya Targaryen! İsminin ikincisi! 7 Krallığın Kraliçesi ve Diyarın Koruyucusu...Andalların , Rhoynar'ların ve İlk insanların Kraliçesi olarak! Yeni ismiyle...Lucerys Targaryen'ı benden sonraki varisim ilan ediyorum!"

Lucerys başta olmak üzere...salonda bulunan herkes aynı anda başını eğdi... Lucerys , ablasına endişeli ama emin bakışlarından sonra...arkasını döndü ve ona yemin eden tüm Lord'lara baktı...süzdü.

Salonda bulunan herkes...tekrar başını Varis Lucerys Targaryen'ın önünde eğdi...

Bölümler gitgide kısaldığı için üzgünüm ama biliyorsunuz her attığımda 2 bölüm atıyorum bu yüzden ben de yoruluyorum. Bir sonraki bölümümüz Finalll<3

FĪRE And BLOOD [Visenya Velaryon]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin