Bölüm 5 :Beklenmedik Kaos

501 42 7
                                    

Kıvılcım kapıyı açmak için yerinden kalktı. Kapıyı açtığında Alev kocaman gülümsemesiyle karşısındaydı.

Alev:Ablacım bir günde bile çok özledim seni.

Alev ve Kıvılcım sarıldılar.

Kıvılcım:Ben de seni özledim. Gel içeriye.

Alev önde Kıvılcım arkada salona girdiler.

Alev:Enişteciğim hello şaşırdım seni gördüğüme gel bir sarılayım.

Ömer ayağa kalktı. Alev ile sarıldılar.

Ömer:Selam Alev neye şaşırdın burası bizim evimiz.

Alev:Seni ufak bir teste soktum enişte geçtin tebrikler.

Ömer:Ne testi?

Kıvılcım:Ben anladım ne testi olduğunu burası benim evim deseydin seni yargılayacaktı.

Alev:Neyseki bizim evimiz dedi.

Ömer:Aklıma bile gelmedi acaba hangisini desem diye.

Kıvılcım:Hayatım boşver her zamanki Alev işte.

Ömer:Alemsin Alev.

Alev:Biraz havanız değişsin dedim kötü mü oldu? Ya boşverin şimdi evi ben sizi çok tebrik ederim. Ablacım...Enişte..

Alev önce Kıvılcıma sonra da Ömere sıkı sıkı sarıldı.

Kıvılcım:Teşekkür ederiz.

Ömer:Sağ ol.

Alev:Ne oldu be size biraz canlansanıza. Nilay mi sıktı canınızı? Enişte ne diyorsun? Biz ablamla konuştuk biraz.

Ömer:Maalesef yine yaptı yapacağını ben bizzat gidip onunla ve Mustafa ile konuştum biz açıklayacağız dedim.Beni çiğnediler.

Alev:Tam nankörler onlar.Senin tatlı dilinden ne anlarlar ki. Ben konuşacaktım var ya.

Kıvılcım:Seni de dinlemezlerdi canım.Onun gibi insanlarla ne kadar inatlaşırsan o kadar ters teper.

Ömer:Onlar direkt laftan anlamıyor, kendi bildiklerine gidiyorlar. Ama bekliyorum bana illaki bir işleri düşer.

Alev:Aman boşverin şunları. Biraz da bebekten konuşalım ne hissediyorsunuz?

Kıvılcım:Ben de herkes kadar şaşkınım.

Ömer Kıvılcımı nasıl zor bir duruma soktuğunun farkındaydı. Hastalığını söylese bütün bu yalanlara gerek kalmazdı. Kıvılcım açık sözlü ve içi dış bir biriydi. Yalanı devam ettirmek onun için zordu.

Ömer:Ben de..ama aynı zamanda mutluyum da.Bir yandan içim de buruk..keşke Kıvılcım ile daha gençken tanışmış olsaydık. O zaman daha iyi anne baba olurduk.Daha yetebilirdik.

Kıvılcım Ömere baktı.Neler oluyordu böyle?Ömer hastalığı yüzünden mi bu kadar duygusaldı? Neden bu kadar iyi role girmişti ?Bunlar gerçek hisleri miydi? Acaba bu hayatta Metehan'la babalığı tatmış olsa bile bir çocuğun biyolojik babası olmadığı için miydi bu özlem?Çocuk sahibi olmak istiyor gibi konuşuyordu. Kıvılcım'ın kafası iyice karışmıştı.

Alev:Aa ne var yaşınızda bu dünyada hiç bir şeyin yaşı yok ayrıca.Her şey olması gerektiği zaman oluyor.

Ömer:Evet kaderinde ne varsa o oluyor tabi.

Alev:Abla iyi misin sen?

Kıvılcım:İyiyim Alev bizimkiler biliyor mu hamile olduğumu.

Alev:Yok bilmiyorlar. Bilseler arardılar zaten değil mi?

KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin