Kıvılcım yorganı Ömerin üstünden çekti.
Kıvılcım:Ömer nefes alamıyor musun? Ömer bir şey söyle çabuk.
Ömer:Zorlanıyorum..
Kıvılcım:Elin de titriyor Ömer bekle su getireceğim sana..sonra da hastaneye gidiyoruz.
Kıvılcım mutfağa nasıl gittiğini bile hatırlamıyordu suyu aldığı gibi Ömerin yanında buldu kendini.
Ömere suyu içirdi.
Kıvılcım:Daha iyi misin?
Kıvılcım Ömerin titreyen elini tuttu. Adeta eliyle Ömerin elinin titremesini durdurmaya çalışıyor gibiydi.
Ömer:Kıvılcım ben ilk kez böyle bir şey yaşıyorum..
Kıvılcım:Panik yok sakin ol.. Nefes al ver hayatım hadi.. Daha iyi misin?
Ömer:Bir bardak daha su verir misin?
Kıvılcım bir bardak daha içmesine yardım etti.
Kıvılcım:Ömer.. ben hazırlanıyorum hastaneye gidiyoruz DUYDUN MU? ÖMER!
Kıvılcımın bağırışı Ömeri o uyuşuk halinden biraz da olsa çıkarmıştı.
Ömer:Kıvılcım daha iyi gibiyim Evet daha iyiyim..
Kıvılcım:Ömer bu normal değil ne ile savaştığımızı bilmiyoruz.. Atak geçirdin sanki gidip şimdi öğrenmemiz lazım tamam mı?
Ömer:Kıvılcım..Yarın gidelim.. şuan daha iyiyim..
Kıvılcım:Ben giyindim bile gel seni kaldırayım.
Kıvılcım'ın çabası boşunadır.
Kıvılcım:Gücüm yetmiyor ki ağlayacağım şimdi.
Ömer:Hayatım sakin ol..Dur ben kalkacağım şimdi..bekle..Yarın-
Kıvılcım:Yarın değil şimdi gidiyoruz Lütfen.. içimiz rahat etsin hadi.
Ömer de üstünü degistirdi. Tişört ve pantolonunu giydi. Kıvılcım onun koluna girdi ve yavaş yavaş arabaya kadar gittiler. Kıvılcım Ömeri sürücü koltuğunun yanına oturttu. Ardından kendi oturmak için diğer tarafa geçerken nefesi daraldı,kalbi sıkıştı..Kendi de ne olduğunu anlayamadan bir damla yaş düştü gözünden. Hemen sildi bu yaşı. Ömere bir şey olmayacak diye geçirdi içinden. Sürücü koltuğuna oturdu. Ömere baktı.Onu gözü kapalı görünce içini bir korku sardı.
Kıvılcım:ÖMER!!!!
Ömer bir anda yerinden sıçradı.
Ömer:Ne oluyor ahh elimi çarptım..titreyen elimi.
Kıvılcım:Ömer lütfen yol boyunca benimle konuş çok korkuyorum lütfen..
Ömer:Tamam hadi gidelim..Bizim hastaneye gitmeyeceğiz.Biliyorsun öğrenirler. ..... Hastanesine gidelim. Ben sana yolu tarif edeceğim.
Bir süre tarif etti hastaneye iyice yaklasmişlardi.
Kıvılcım:Sol düz mü mü?
Ömer:Aynen benim doktor orada bilmem var mı hastanede şimdi ben bir mesaj atayım..
Ömer mesaj attı.
Kıvılcım:Elin titriyor mu hala ya da nefesin nasıl?
Ömer:İkiside geçti şükür.
Kıvılcım:Ohh çok korktum..
Ömer:Beni çok iyi sakinleştirdin Kıvılcım.. soğuk kanlıydın. Ömer diye bağırmasan gidiyordum bir ara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)
RomanceKızılcık Şerbeti'nde Kıvmer çifti için keşke böyle olsaydı dediğim yerler var. O zaman niye olmasın ki? Bu kitapta hepsi birer birer olucak.. Gelin bir de böylesine bakın..<3