Bölüm 14 :Güven

358 29 3
                                    

Ömer:Ne oldu sana? Kıvılcım?

Kıvılcım:Biraz uzun hikaye. Revire gidelim anlatacağım.Ömer sen niye erken geldin? 3'te demiştin.

Ömer:Bilerek erken geldim iyi ki de gelmişim.Cam falan mı kırıldı üstünde? Çok acıyor mu? Kıyamam ne oldu Kıvılcım sana.

Kıvılcım:Ömer sakin ol biraz acıyor sadece.

Ömer:Allah Allah Kıvılcım nazar değiyor sana.

Kıvılcım:Değmedi Ömer teğet geçti. Görkem vazoyu karnıma fırlattı. Hamile olduğumu da biliyor.

Ömer:Ne? Geldi mi karnına? Ne Görkem'i ya?

Kıvılcım:Kaçmayı başardım gelmedi.Şu iş yapmak üzere olduğun kadın var ya o.

Ömer:Ne alaka seni nereden bulmuş? Hamile olduğunu nereden biliyor? Niye saldırdı?

Kıvılcım:Sen mi söyledin hamile olduğumu?

Ömer:Yok hayır söylemedim. Neyse şu revire bir gidelim önce ellerin kanıyor ilk müdahaleyi yapsınlar. Hastanede baktırırız bir de.

Ömer Kıvılcım'ın diğer koluna girdi. Ve yürüdüler.

Revirin önüne geldiler.

Kıvılcım:Canım sen işinin başına dönebilirsin.

Asistan:Kalsaydım sizinle.

Kıvılcım:Acil bir şey yok canım. Hizmetlilere söyle benim odayı süpürsünler.

Asistan:Tamam söylerim. Çok geçmiş olsun tekrardan.

Kıvılcım:Sağ ol canım.

Asistan gitti.

Ömer:Niye saldırdı bu kadın sana? Deli mi bu? Durduk yere vazo fırlatmak neyin nesi? Ben ona gösteririm neyin ne olduğunu.

Kıvılcım:Ben de bir anlasam birden oldu.

Odaya girdiler. Odadaki görevli Kıvılcım'i görünce ayağa kalktı.

Görevli:Kıvılcım hanım? Buyurun.Siz beyefendi?

Kıvılcım:Eşim Ömer.

Görevli:Tanıştığıma memnun oldum. Esin ben de.

Ömer:Ben de memnun oldum.

Görevli:Ne oldu Kıvılcım hanım anlatın.

Kıvılcım görevliye olanları anlattı.

Görevli yapabildiği kadar müdahalede bulundu. Yine de bir hastaneye gidilmesi gerektiğini önerdi ve  Kıvılcım'ın iki elini de sardı. Yüzüne de aynı müdahalede bulundu.

Kıvılcım:Teşekkür ederim.

Görevli:Rica ederim. Acınız azaldı mi?

Kıvılcım:Daha iyi evet.

Ömer:Hastanede de göstereceğiz zaten.

Görevli:Evet daha iyi olur.

Ömer Kıvılcım'ın kalkmasına yardım etti.Revirden çıktılar.

Kıvılcım:Gel odama gidelim. Orada konuşuruz.

Ömer:Eğer işin bittiyse bence arabaya gidelim.

Kıvılcım:Bitmedi ama asistanima söylesem beni idare eder.

Ömer:Hayatım bu ellerle çalışamazsın zaten.

Kıvılcım:Haklısın neyse gidelim ben bugün zaten erken çıkacağımı söylemiştim. Asistanımı ararım yolda.

Ömer Kıvılcım'a kapıyı açtı. Arabaya bindiler.Ömer arabayı çalıştırdı gidiyorlardı.

Kıvılcım:Eve gidelim Ömer üstüm kan oldu. Değiştirmem lazım.

Ömer:Tamam hayatım şimdi ne oldu anlat bana.

Kıvılcım, Ömer araba sürerken yüzüğü parmağında mı diye bakmıştı.

Kıvılcım:Yüzük de var işte. Görkem'in söylediği her şey yalan.

Ömer:Yüzük? Ne söyledi?

Kıvılcım:Senin yüzüğün yokmuş.Seni bekar sanmış o yüzden sana yürümüş. Sen de ona karşılık vermişsin. Yarın akşam bara davet etmişsin.

Ömer:Ben bara davet etmişim?

Kıvılcım:Tabi tabi barın ismini dahi verdi. Sonra işte araştırmış seni meğer evliymişsin oradan beni bulmuş.Okula beni uyarmaya gelmiş.

Ömer:Hay Allah'ım benim evli olduğumu daha beni ilk görüşünden beri biliyor.Nasıl sonradan öğrenmiş de seni bulmuş.

Kıvılcım:Ben tabii bunların hiçbirine inanmadım.Ben inanmayınca bir anda delirdi önce üstüme geldi sonra vazo fırlattı.

Ömer:Şaka mı bunlar?Ne çeşit takıntılı bir psikopatmış bu? Kıvılcım bunların hepsi yalan.O benden hoşlandığı söyledi,bunu söylerken evli olduğumuzu biliyordu.Barda takılmayı teklif etti bunu duyunca ben zaten onunla aynı masada dahi oturmadım.İş de bu yüzden olmadı.

Kıvılcım:Bir de işi de kabul ettiğini söyledi.Verdikleri teklif çok kötüymüş sırf sen onu kaybetmemek için işi kabul etmişsin.

Ömer:Yok daha neler.İşi reddeden bendim.

Kıvılcım:Biz gerçekten bu ara ne kadar gereksiz insan varsa çekiyoruz.

Ömer:Hayatım gerçekten bu kadın adına özür dilerim senden dolaylı yoldan başına ben bela ettim. Manyak olduğunu sabah anladım zaten de.Seni bulacağını böyle bir olay çıkaracağını hiç tahmin etmemiştim.

Kıvılcım:Nereden bilecektin ki hayatım. Seni suçlamıyorum.Bir de bana bir bar kartı verdi, yüzüme fırlattı daha doğrusu.O kartı sen vermişsin.

Ömer:O da yalan.O beni bara davet etti.Kartı da o verdi.

Kıvılcım:Aldın mı kartı?

Ömer:Yok ne alacağım almadım.

Kıvılcım:Peki niye telefonda söylemedin bana bu kadın benden hoşlanıyormuş o yüzden iş iptal oldu diye.İşin iptal nedenine şartlar uymuyor gibi bir şey söyledin.

Ömer:Söyleme ihtiyacı duymadım çünkü  gereksiz saçma sapan bir olaydı benim için. Ben zaten bunu dediği an kalktım masadan şirkete geçtim.   Kıvılcım benden şüpheleniyor musun?

Kıvılcım:Senden bir kere bile şüphelenmedim Ömer.

Ömer:Hayatım teşekkür ederim güvendiğin için.Yani durduk yere Görkem benden hoşlanıyor demedim çünkü gerek yoktu. Bu ara olaysız bir günümüz olmuyor zaten. Bir de o gereksiz kadını düşünmeni istemedim bu kadar.

Kıvılcım:Anladım ne demek istediğini. Ben seni biliyorum Ömer. Açıklamana gerek bile yoktu ama Görkem işte insanın aklını karıştırıyor.

Ömer:Sana hak veriyorum hayatım.Görkem yalan sallama makinesi gibi sallamış valla. Bütün bu dediklerine rağmen bana güveniyorsan biz olmuşuz Kıvılcım.

Kıvılcım (güldü):Dediklerinin yalan olduğu belli ama bir taraftan da mantıklı atıyordu.Bir ara aklım karışır gibi oldu.

Ömer(gülerek):Hadi ya neyseki karım çok zeki.

Kıvılcım:Aynen toparladım sonra.

Ömer:Şimdi gülüyoruz da attığı vazo denk gelseydi sana.

Kıvılcım:Onun denk gelme şansı baştan yoktu. Karnıma attı ben bebeğime denk getirtirmiyim sence onu.

Ömer:Vaay Kıvılcım hanım anneyim korurum diyorsunuz yani.

Kıvılcım:Tabiki.

Ömer:Ben o Görkem'le biraz daha uğraşırım ama bu iş burada bitmez.

Kıvılcım::Hayatım boş ver bu kız ile uğraşılmaz.

Ömer:Öyle kolay değil Kıvılcım. Baştan sana hiç bulaşmayacaktı.

...

KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin