Alev:Adam ambulanstan önce geldi aşk böyle bir şey mi acaba.
Sönmez Alev'e bakıp yüzünü ekşitti.
Ömer kimseye bir şey demeden yere çöktü.
Ömer:Kıvılcım bir tanem...Vücudu buz kesmiş donmuş betonda.
Ömer Kıvılcımı belinden ve bacaklarından kavradı.
Sönmez:Ömer oğlum yardım edelim mi kaldırabilecek misin?
Ömer:Halledeceğim bekleyin.
Alev:Ömer halleder bırakın bence.
Doğa hala ağlıyordu.Ömer'le konuşmaya yüzü yoktu geri çekildi.Ömer onun yaptığını fark etse de bir şey demedi. Doğa sessiz sedasız eve Cemre'nin yanına gitti.
Ömer Kıvılcım'ı yerden kaldırdı ve kucağına aldı. Bir yandan da onu ısıtmak istiyor gibi sıkı sıkı sarmıştı.
Ömer:Asansörü çağırın.
Alev: Asansör geliyor şuan kim acaba bu ya of.
Asansörün kapısı açıldı. Gelen ambulans ekibiydi. Ömerin kucağındaki Kıvılcımı gördüler.
Ömer:Şimdi inandınız mı?
Görevliler:İsterseniz sedyeye yatıralım.
Ömer:Sedye sığmamış ki asansöre ben böyle götürürüm.
Ömer Kıvılcımla birlikte asansöre bindi.
Alev:Enişte siz gidin hadi biz hepimiz gelicez arabayla.
Alev Sönmez'in yerden kalmasına yardım ediyordu.
Ömer:Görüşürüz.
Ömer Kıvılcım'ı ambulansın içindeki sedyeye yatırdı. Yanına oturacaktı ki görevliler geri çekilmesini isteyince geri çekildi.
Ambulans kısa sürede yol almaya başladı.
Ömer:Nesi var bir şey söyler misiniz?
Görevli 1:Tansiyonu 5 e 7 çok düşmüş sabah kahvaltı etmiş miydi? Biliyor musunuz?
Ömer:Etmemişti.
Görevli 1:Açlıktan düşmüş olabilir ama bu kadarı normal değil tabii gebelik tetiklemistir diye düşünüyoruz ciddi bir şey yok yani. Hastanede gereken müdahale yapılacak.
Ömer Kıvılcım'ın hamile olmadığını söyleyip söylememek arasında kalmıştı. Ambulansta zaten çok bir müdahale yapılmadığı için hastanede söylemeye karar verdi.
Ömer:İzin verirseniz eşimin yanına oturabilir miyim?
Görevli 2:Buyrun diğer arkadaşım müdahale ediyor zaten şuan. Ben şu tarafa geçerim.
Ömer Kıvılcım'ın yanına oturdu.Alev "Hangi hastaneye gidiyorsunuz?" diye mesaj atmıştı. Ömer görevlilere sorup cevap yazdı. Kıvılcım'ın elini tuttu hastaneye gidene kadar hiç elini bırakmadı.
Hemşirelerden biri:Siz Ömer Ünal mısınız?
Ömer:Evet. Nereden biliyorsunuz?
Hemsire:Fatih Ünal'ın amcasısınız.
Bir haberde görmüştüm hamile karısını aldatmış.Ömer:Haberlere mi düşmüş ne zaman?
Hemşire:Çok yeni daha sabah görmüştüm.
Ömer:Birazdan beri ararlar haberleri kaldırt diye.
Hemşire:Görüyorum siz yeğeniniz gibi değilsiniz eşinizi çok seviyorsunuz.
Ömer:Evet doğru anlamışsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)
RomanceKızılcık Şerbeti'nde Kıvmer çifti için keşke böyle olsaydı dediğim yerler var. O zaman niye olmasın ki? Bu kitapta hepsi birer birer olucak.. Gelin bir de böylesine bakın..<3