Ömer ve Kıvılcım geçirdikleri güzel gecenin ardından birbirlerine sarılıp uyumuşlardı. Sabah olunca ilk uyanan Kıvılcım olmuştu. Çırılçıplaktı ve Ömer'in göğsünde yatıyordu. Kıvılcım ne yapmıştı böyle? Kendini tanıyamıyordu. Bugüne kadar hep sert ve ulaşılamaz kadın olmuştu.Nasıl ilk buluşmalarında Ömer'le sevişmişti?O kadar çok mu arzulamıştı onu. Kendisine itiraf edememişti hiç bir zaman ama Ömer'e aşık olmuştu. Ve bu aşk onun yıllardır savunduğu benliğini bir gecede yok etmişti. Kıvılcım aklından bunlar geçerken bir yandan da Ömer'in göğsünde yattığının farkındaydı.İçinden bir ses kalk ve Ömer uyanmadan git diyordu. Diğer bir sesse mantığını değil kalbini dinle ve kal diyordu.Kıvılcım yüzünü hafif yukarı kaldırdı ve Ömerin yüzüne baktı. Uyanmaya niyeti yok gibiydi.Bir elini Ömer'in yüzüne götürdü. Hafif hafif okşarken gülümsedi. Gece yaşadıkları o an aklına geldi.
...
Ömer:Kıvılcım seni ilk gördüğüm anda-
Kıvılcım ve Ömer ellerini birbirine kenetledi. Ömer'in hamlesiyle öpüştüler. Oldukça uzun bir öpüşme olmuştu bu.Ayrıldıklarında Kıvılcım Ömer'in ceketini üstünden attı. Ömer de Kıvılcım'in ceketinin düğmelerini açıyordu. Bütün düğmeleri açtığında Ömer ceketi aldı ve koltuğun üstüne fırlattı.
Kıvılcım:Ömer ne yapıyoruz biz?
Ömer:Kıvılcım artık çok geç.
Kıvılcım:O ne demek?
Ömer:Ceketini çıkartmadan önce düşünecektin demek.
Kıvılcım:Sen çıkard-
Ömer Kıvılcım'ı susturmak istercesine dudağından öptü. Ayrıldığı o küçük arada konuştu.
Ömer:Seni istiyorum Kıvılcım Arslan.
Kıvılcım:Ben de seni Ömer Ünal.
Bu sefer ilk manevrayı Kıvılcım yaptı tekrar öpüşmeye başladılar. Kıvılcım bir yandan da Ömer'in gömleğinin düğmelerini açıyordu. Bütün düğmeler açılana kadar arada ayrılsalar da öpüşmeye devam ettiler. Ömer üstünden gömleği çıkardı ve koridora fırlattı ardından Kıvılcım'ı belinden ve bacaklarından kavrayıp kucağına aldı ve yatak odasına gittiler.
🔞
Ömer Kıvılcım'ı yatağa bıraktı. Ardından pantolunun kemerini açtı, pantolonunu çıkarttı. Kıvılcım da bu sırada pantolonunu,iç çamaşırlarını çıkarıp atmıştı. Kıvılcım çıplak kalmıştı.Ömer de tamamen çırılçıplaktı. Kıvılcım onu öyle görünce ağzı açık kalmıştı. Beklediğinden de iyiydi.
Artık ikisi de çıplaktı. Ömer Kıvılcım'ın üstüne çıktı gözleri göğüslerine kaymıştı. Göğüsleriyle oynamaya ve sıktırmaya başladı. İyice uyardıktan sonra Kıvılcım'ın bir memesini ağzına aldı ve emmeye başladı. Kıvılcım zevkten kıvranırken Ömer'in vajinasina sürten aleti onu iyice baştan çıkarıyordu. Ömer Kıvılcım'ın diğer memesine geçmişti. Kıvılcım Ömer'in emdiği memesine dokunduğunda eli Ömer'in tükürüğüyle ıslanmıştı. Bu onu daha da azdırdı. Ömer oldukça sert bir şekilde diğer memesini de emiyordu. Almak istediğini sonuna kadar aldıktan sonra Kıvılcım'ın göğsünden ayrıldı. Göz göze geldiler ikisi de gülümsemişti.
"Seni ilk gördüğüm anda..hayatımın kadını olduğunu anladım."
Ömer yarım kalan cümlesini bitirmişti. Kıvılcım'ın duyduklarıyla gözleri parladı adeta.
Ömer'in aşağı eğilmesiyle tekrar öpüştüler. Emerek ve ısırarak oldukça şiddetli öpüşüyorlardı. İkisi de nefes nefese kaldığında ayrıldılar. Ömer Kıvılcım'ın üstünden çekilmiş yatağa uzanmıştı. Kıvılcım'ı kalçasından ve belinden kavrayıp kucağına oturttu. Kalkan aleti Kıvılcım'ın vajinasına sürtüyordu. Kıvılcım'ın ağzından ufak bir inilti çıkmıştı bile. Ellerini Ömer'in kaslarına dayayıp kendini hafif yukarı kaldırdı. Ömer'in aletini hizaladıktan sonra yavaş yavaş aşağı inmeye başladı. Ömer'in içine girişini hissettikçe inlemesi artıyordu. Ömer de zevkten sesler çıkarmaya başlamıştı. Tamamen içine girdiğinde. Kıvılcım aşağı yukarı dalga hareketi yapmaya başladı. Bir yandan da inliyordu. Ömer çok geçmeden boşalmıştı. Bunu fark eden Kıvılcım yavaşça yukarı doğru çıktı. Ömer o çıkarken aletini hareket ettirip onu iyice baştan çıkarmaya çalışıyordu. Kıvılcım Ömer'in içinden tamamen çıktığını hissedince yanına yattı. İkisi de soluklandı. Ömer Kıvılcım'ın tekrar üstüne çıktı ve boynunu emmeye başladı. Ardından yüzüne öpücükler kondurdu. Kıvılcım'ın göğüsleriyle oynayıp yaladı. Daha sonrasında onu kavrayıp kalırdı. Kıvılcım Ömer'in ne yapmaya çalıştığını anlayınca dizlerinin üstüne çöktü. Ömer arkasına geçmişti. Bir eliyle Kıvılcım'ı sabitlerken diğer eliyle Kıvılcım'ın poposunu okşuyor sıkıyordu. Aletini Kıvılcım'ın girişine sürttüğünde Kıvılcım inledi. Ömer içine yavaş yavaş girmeye başlamıştı. Yavaş yavaş oluşu daha da acılı ve baştan çıkarıcı oluyordu. Kıvılcım içine biran önce girmesi için dua ediyordu adeta. Ömer tamamen içine girdiğinde daha fazla dayanamadı ve o da boşaldı. Ömer bunu fark etmişti bir eliyle de Kıvılcım'ın vajinasiyla oynuyordu çünkü. Ömer ıslanan elini yatağa sildi. Ardından Kıvılcım'ın içindeyken penisini hareket ettirmeye devam etti. Kıvılcım'ın inlemeleri iyice artmıştı. Ömer içinden çıkmaya başladı. Yine yavaş yavaş yapıyordu bunu. O da zevkten inliyordu yaparken. İçinden çıktığında dizlerinin üstünde bulunan Kıvılcım'ı kavradı göğsüne çekti. Ve birlikte kendilerini yatağa bıraktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)
RomanceKızılcık Şerbeti'nde Kıvmer çifti için keşke böyle olsaydı dediğim yerler var. O zaman niye olmasın ki? Bu kitapta hepsi birer birer olucak.. Gelin bir de böylesine bakın..<3