Bölüm 12: Seçil ben

339 27 9
                                    

Ömer dış kapının açıldığını duydu. Çok uykusu olmasına rağmen yataktan kalktı, elini yüzünü yıkadı,salona gitti.
Metehan salonda uzanmış, uyukluyordu.

Ömer:Oğlum sen ne yaptığını sanıyorsun?

Metehan:Ne yapmışım baba? Dün gece annemlerde kaldım.

Ömer:Tabii tabii annenlerde kalmışsındır kesin. Oğlum 40 yaşındaki kadınla sevgili olmak ne demek ya? Birlikte mi oldunuz bir de?

Metehan:Ne birlikte olması baba?

Ömer:Bir de hiç bir şeyi hatırlamıyor. Hem alkol alıyorsun hem zina yapıyorsun. Bu ne rezillik Metehan?Ben seni böyle mi yetiştirdim?

Ömer Metahan'a Azra'nın attığı fotoyu gösterdi.

Ömer:NE BU OĞLUM? BUNU DA MI HATIRLAMIYORSUN?

Metehan:Baba gerçekten ne yaşadığımızı hiç hatırlamıyorum tek bildiğim Azra'yı çok sevdiğim.

Ömer:Seviyorum diyor bir de oğlum senin aklın yerinde mi annen yaşında o kadın.

Metehan:Aşık oldum baba.Sen Kıvılcım ablaya aşık olduğunda ben seni destekledim sen de beni destekle.

Ömer:O başka bizim yaşadığımız başka Metehan. Kıvılcım'la aramızda 2 yaş var sadece. Söyle kaç yaşında bu kadın?

Metehan:Yaşın ne önemi var baba?46 yaşında ama ne fark eder?

Ömer:Benden bile büyük.Oğlum bu kadınla bir ilişkiniz olamaz ama sen diyorsan ki illa var, çabuk bitireceksin.

Metehan:Bırakmayacağım baba seviyorum diyorum.

Ömer:Oğlum bu kadın seninle iki gün eğlenir,sonra bırakır.

Metahan:O da beni seviyor baba. Sen aşktan anlayan adamsın nolur üstüme gelme.

Ömer:Peki ben oğlumu ikna edemiyorsam iki yetişkin olarak Azra denen kadınla görüşürüm o zaman.Bu iş olmaz.

Metehan:Görüşemezsin. Hem o seni dinlemez ki.

Ömer:Bu kadının soyadı ne?

Metehan:Söylemeyeceğim.

Ömer:Söyle çabuk.

Metehan:Karataş.Beni hiç dinlemiyorsun ki baba?

Ömer:Neyini dinleyeceğim senin? Sen beni dinliyor musun? Metehan sabah sabah yeterince kafam attı zaten gözüme gözükme.

Metehan:Baba seviyorum diyorum sana. Anlamak bu kadar mı zor?

Ömer:Metehan yeter bu kadar zırvaladığın.Git odana.Ver telefonunu da bana.

Metehan:Şaka mısın sen ya?

Ömer:HADİ!

Ömer Metehan'ın telefonunu aldı. Metehan oflaya oflaya odasına gitmişti.
Kıvılcım seslere uyanmıştı. Yatak odasından çıkınca Metehan'ı koridorda görmüştü.

Kıvılcım:Metehan? İyi misin?

Metehan:Değilim babamdan azarı yedim. Kıvılcım abla telefonumu aldı sen söylesen bari onu verse.

Kıvılcım:Metehan baban sinirlenmekte haklı.Dün çok endişelendik.

Metehan:Telefon almak nedir ama ya? Ne olursun Kıvılcım abla.

Kıvılcım:Tamam bir konuşmaya çalışırım.

Metehan:Canımsın. Ben odamdayım.

Kıvılcım Ömer'in yanına gitti. Ömer telefonda biriyle konuşuyordu. Kısa bir konuşma sonrası telefonu kapattı.

KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin