Bölüm 35: İnişler Çıkışlar

277 32 9
                                    

Ömer kaldığı yerden hınzırlıklarına devam etti. Kıvılcım gülüyordu.

İkisi pikenin altında hasret giderirken dış kapının açılma sesini duydular.

"Ömer biri geldi..Ömer çabuk elbisemi giydir bana.."

"Of kim bu ya..Benim tişörtüm de yerde kaldı."

"Rezil olacağız.."

"Dur hallediyorum kaldır kolunu."

Ömer Kıvılcım'ın elbisesini giydirmeyi başarmıştı.

"Ömer bana yardım et kalkayım kucağından..südyenim de yerde."

"Dur acele etme..Yavaş yavaş.."

Ömer Kıvılcım'ı kavradı. Kıvılcım onun yardımıyla geri çekildi..Ayağa kalktı. Pikeyi Ömer'in çıplak üstüne atmıştı. Südyenini gördü ayağıyla koltuğun altına itti. Dizleri üstüne eğilip Ömer'in tişörtünü aldı Ömer'e attı.

Ömer tişörtü almıştı. Kıvılcım yerden kalktı. Üstünü başına çeki düzen verdi.

"Helloo..Ne yapıyorsunuz bakalım?"

Ömer pikenin altından tişörtünü giymeye çalışıyordu. Alev ikisinde de bir panik havası sezmişti.

"Hoş geldin Alev.Nasıl girdin içeri?"

"Ay ben yanlış bir zamanda geldim değil mi?"

"Birlikte mutfağa gidelim mi Alevcim..Hadi kardeşim."

Kıvılcım Ömer'in rahat rahat giyinmesi için Alev'e böyle söylemişti.

"P-Peki..Enişte sana da selam."

"Selam Alev.."

"Gel Alev."

Kıvılcım ve Alev mutfağa gitti. Ömer üstündeki pikeyi atıp tişörtünü giymişti. Ardından aşağı inen pantolonunu düzeltti ve kendine aynada bakmak için lavaboya gitti.

"Abla ben bir şeyi böldüm sanki..."

"Alev niye çatkapı içeri giriyorsun? Anahtarı nereden aldın ayrıca?"

"Ay sinirlenme hemen Sönmez Sultan verdi anahtarı sana bakmamı söyledi. Ben nereden bileyim Ömer'in burada olduğunu?"

"Annem de bir alem gerçekten.Ömer söylememiş mi benim yanıma geleceğini?"

"Ş-şey abla.Eniştem başka bir kadınla çıkmış galiba.Annem de eve gitmez diye düşündü herhalde."

"Ne kadını?Ne diyorsun Alev?"

"Adı Cansuymuş galiba."

"Ne Cansusu? Kimmiş o?"

"Abla bir bölmezsen anlatacağım."

"Tamam gel bir oturalım şuraya anlat..Kimmiş bu kadın?"

Alev ve Kıvılcım yemek masasında karşı karşıya oturmuştu.

"Dinliyorum Alev.."

"Cansu,Fatih'in arkadaşıymış galiba..O vurulunca ziyaretine gelmiş. Ben, annem ve Ömer Fatih'in odasındayken içeri o kadın girdi. Ömer'i girer girmez tanıdı. Eskiden tanışıyorlarmış."

"Bak sen.Bana hiç bir şey anlatmadı..Ee ne oldu da bunlar birlikte çıktı?"

"Abla buradan sonrasını anlatmasam mı? Sinirlenirsen bebekler için sıkıntı olmasın.Bu ara hassassın zaten."

"Anlat.Çabuk!"

"Ay tamam kızma..İşte odaya geldi Ömer'e sarıldı.Kolundan falan tuttu. Samimiydi yani baya.Ömer,seni yıllar sonra görmüşüm asla bırakmam dedi. Fatih'i bile gözü görmedi kadının kuru bir geçmiş olsun dedi sadece."

KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin