Bölüm 18 :Aşık oldum Ömer

355 28 2
                                    

Ömer:Kıvılcım önce bir sakince konuşalım. Sonra ne yapacaklarına onlar karar versinler.

Kıvılcım:Hiç sakin kalabileceğimi sanmıyorum Ömer.

Ömer:Hayatım kendine dikkat etmen gerekiyor bebeklerimiz için ilk haftalar önemli.

Kıvılcım:Peki tamam deneyeceğim sakin kalmayı.

Ömer:Geldik hayatım sen çık istersen. Ben bir abimi arayayım. Duruma göre geleceğim.

Kıvılcım: Duruma göre derken?

Ömer:Abimle konuşmaya gidebilirim.

Kıvılcım:Ömer Abdullah bey birazcık utanıyorsa şuan seni görmek istemez.

Ömer:Hayatım istesin ya da istemesin yapmadan önce düşünecekti. Onunla şimdi konuşmazsam sonra geç olabilir. Belki ikna ederim belli mi olur.

Kıvılcım:Evet biz elimizden geleni yapalım ama sonuçta koca koca insanlar ne kadar müdahale edebiliriz ki?

Ömer:İşte bu yüzden hayatım kendini hırpalama onlar için. İnşallah bu yanlıştan dönerler.

Kıvılcım:Umarım hayatım. Dinleyeceğim seni. Görüşürüz.

Ömer:Görüşürüz aşkım.

Ömer Kıvılcım'ı yanağından öptü. Kıvılcım arabadan çıktı ve eve girdi. Ömer arabadaydı. Abdullah'ı aradı.

Ömer:Alo abi ne oluyor?

Abdullah:Aldın mı haberi?

Ömer:Aldım abi keşke almasaydım.

Abdullah:Ben Alev'i seviyorum.Aşık oldum Ömer.O da beni seviyor. Pembe'den boşanmak istiyorum.

Ömer:Abi Alev senin neyini sevsin yapma Allah aşkına.

Abdullah:O ne demek Ömer ben sevilmeyecek adam mıyım? Ayıp ediyorsun.

Ömer:Alev senin olgunluğuna kapıldı ama görüyoruz ki o kadar da olgun değilmişsin. Yengem yıllarca sana emek verdi. Sana üç evlat verdi hepsi boşuna mıydı? Ne ara bu kadar vefasız oldun abi?

Abdullah:Ben artık kendim için yaşamak istiyorum bu hayatı. Kimse için değil Ömer. Hem Alev beni seviyor. Beni anlıyor.

Ömer:Alev seni takıntı haline getirdi. Hırslı kadın az çok tanıyorum artık. Hadi o daha az tecrübeli senden daha genç.Yaptı bir hata senin karşılık vermemen lazımdı.

Abdullah:Sana mı soracağım Ömer? Sen Kıvılcım ile oldun. Biz sana destek çıktık.

Ömer:Hiç de destek çıkmadınız.Neyse konu ne ben ne Kıvılcım burada. Sen neredesin yüz yüze konuşalım.

Abdullah:Alev ile oteldeyiz.

Ömer:Ne yapıyorsunuz orada? Abi bak ben seni akıllı bilirdim. Dön evine bu saçmalığa son ver.

Abdullah:Sana sormayacağım Ömer. Biz burada gayet mutluyuz.

Alev'in arkadan sesi geliyordu.

Alev:Apocum kapa şu telefonu küvete gelsene.

Ömer:Çok yazık abi yıllarca örnek aldığım adamdın sen. Hep sizin kural ve kaideleriniz yüzünden hayatımı yaşayamadım. Şimdi yaptığına bak bu mu ilkeleriniz?Bu mu savunduğunuz değerler?

Abdullah:Ben kapatıyorum Ömer. Affet beni ne diyeyim. Aşık oldum ömrümde ilk defa.Pembeden boşanacağım. Bırak da son kalan günlerimi mutlu geçireyim. Geç olsun güç olmasın demişler. Kapatıyorum.

Ömer:Allah seni ıslah etsin.Ayrıca bu boşanma işlerini iyi bilirim. Yıllarca sevmediğim bir kadınla evli kaldım öyle kolay değil yani. Yengem senden hayatta boşanmaz.

KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin