Kıvılcım ve Ömer birlikte yemek hazırladılar.. Yemeye başlamışlardı.
Kıvılcım(gülerek): Muhafazakar erkekler yemek yapıyor muydu Ömer?
Ömer:Yapıyormuş demek..
Kıvılcım:Abdullah bey Mustafanın mutfağa girişine çok karşıydı.
Ömer:Abim eski toprak onun düşüncelerini değiştiremezsin.. Biz daha açık fikirliyiz.
Kıvılcım:Ben başlarda pek açık fikirli degildim gerçi hepsi senin sayende ve Doğa sayesinde tabi ki.
Ömer:Doğa Fatihi bulmasa da biz tanışmıştık.. Metehan yüzünden..Bak aklıma gelmişken ilk beni okulda gördüğünde ne hissettin?
Kıvılcım:Açıkcası nefret ettim.. Ama hoş adamdın içimden geçirmedim degil...
Ömer:Beni beğendin yani..
Kıvılcım:Karizman beni cezbetti Ömer bey sana aşık oldum o an keşke evlensek dedim..Yeterli mi?
Ömer(gülerek): Her şakanın altında bir gerçek vardır Kıvılcım hanım ister kabul et ister etme.
Kıvılcım:Sen ne hissettin beni görünce?
Ömer: Ben de hiç dolandırmayacağım.Gıcık oldum sana.. Oğluma iftira attığını düşündüm..Şimdi düşününce sadece çocuğunu koruyan bir veliymişim seni dinlemedim bile..
Kıvılcım:Sonra hatanı anladın ama..
Ömer:Evet neyseki..İlk görüşümde pek bir sey hissetmesem de sonraki görüşümde seni biraz daha iyi tanıyordum artık..Hoşuma gittin..Böyle kendini savunan kadınlar pek yoktur bizim etrafımızda.. Ama biraz da tırstım tabii böyle sert bir kadınla yapamam diye düşündüm.. Yanlış düşünmüşüm çok da güzel yaptık..
Kıvılcım:Bak senn daha beni ikinci görüşünde bizden olur mu diye düşünmüşsün... asıl sen beni beğenmişsin Ömer Beyy
Ömer:Eyvah kendimi ele verdim..Şaka maka etkilenmiştim yani..
Kıvılcım:Hiç belli etmedin ama janti duruşun bir saniye bile bozulmadı.
Ömer:Sen ettin mi acaba Kıvılcım? Dimdik, sert,güçlü kadın imajından hiç çıkmadın..
Kıvılcım:Gerçekten o kadar sert mi görünüyorum bunun yüzünden Kayhandan boşandıktan sonra kimse ile olmadım galiba.
Ömer:İyi ki de öyle olmus..biz birlikteyiz..
Kıvılcım:Tek cesaret eden kişi sendin benim peşimden koşan... iyi ki de böyle oldu gerçekten...
Ömer:İyi ki koşmuşum beni süründürdün biraz ama..
Kıvılcım(gülerek) :Ömer peki sen? Otelde konuşmuştuk. Metehan'ın oğlun olmadığını biliyorum. Bunları soruyorum ama istersen cevaplama..Neden yıllarca Lemanla evli kaldın? Neden boşanmadın?
Ömer:Boşanamadım Kıvılcım Metehan büyüsün sonra dediler..Davayı ancak Metehan 15 yaşındayken açabildim.. O zaman bile çok tepki aldım. Gerek abim gerek Pembe..sürekli beni boşanmamam için ikna etmeye çalıştılar.. Lemanı da desteklediler. Ben Bekir'in karısına elimi dahi sürmedim tam 18 yıl sadece kağıt üzerinde evliydik.. kardeşimin karısıydı o.. Ama Leman hiç böyle düşünmüyordu. Zamanla bana takıntılı olmaya başladı. Beni Bekir sanıyordu....Öyle yani 20 yıla yakın hiç bir ilişki yaşamadım gençliğim gitti...
Kıvılcım:Ömer gerçekten çok üzülüyorum sana bunları yaşattıkları için.. Keşke sesini çıkartabilseydin..
Ömer:Keşke... o kadar pişmanım ki hayatımı hep başkalarının istedigine göre yaşadım.. Artık bir şeyler değişiyor seni buldum derken derken hastalığım ortaya çıktı..
Kıvılcım:Atlatacağız Ömer..inan lütfen. Şuan birbirimize içimizi döküyor olmamız o kadar kıymetli ki... Ben bunu çok zor yapabilen biriyim çünkü..
Ömer:Benim için de çok zor..Zordu daha doğrusu..Sen varken
kolaylaşıyor şu anlattıklarımı sadece Bekirin mezarında anlatmıştım.İkisi de bir süre sustu. Sessizlikte konuştular adeta.
Kıvılcım:Ömer bugünlük bu kadar duygusallık yeter bence yatalım mı artık?
Ömer(gülümseyerek) :Yatalım bosver masayı sabah toplarız gel.
Kıvılcım Ömerin kendisine uzattığı eli tuttu ve yatak odasına gittiler.
Kıvılcım:Ömer şimdi bana kıyafet bulur musun?
Ömer:Doğru az kalsın unutuyordum..Bekle.
Kıvılcım yatağın üstünde oturuyordu. Ömer dolabı karıştırıyor Kıvılcıma uygun bir şey bulmaya çalışıyordu.
Ömer:Kıvılcım sana uygun bir pijama buldum üstü olur ama altı olmaz gibi geliyor..
Kıvılcım:Bakayım.
Ömer pijamayı Kıvılcıma verdi.
Kıvılcım:Bu tabi ki de bana büyük gelir 1.80 adamsın..altını giymesem mi acaba.
Ömer gülmeye başlamıştı.
Kıvılcım:Sağ ol ya Ömer
Ömer:Benim sinirlerim çok bozuldu bugün sen bana bakma
Kıvılcım:Bak ne diyeceğim senin şortların nerde?
Ömer yerini işaret etti.
Kıvılcım orada aradı ve nihayet kumaş dar bir şort buldu.
Kıvılcım:Bunu giyebilir miyim?
Ömer:Tabii ki
Kıvılcım:Bu niye bu kadar dar Ömer? Lemanın falan mı bu acaba?
Ömer:Değil tabii çekmiştir zamanla çok da dar değil gibi bir giysene.
Kıvılcım Ömer in verdiği üstü ve kendi bulduğu şortu giydi.
Ömer: Oldu oldu çok güzel oldu gel hadi yanıma..
Kıvılcım:Hiç olmadı..gülme Ömer.
Kıvılcım yatağa girdi Ömerin göğsüne yattı. O da gülüyordu.
Ömer:Benim bir özelliğimi daha gördün..çok üzüldüğüm ağladığım zamanlardan sonra çok da gülerim böyle sinir boşalması gibi..
Kıvılcım(gülerek):Ne güzel bir ağlar bir güleriz artık.
Ömer gülümsedi.Kıvılcım gülerken dudağına yapıştı ve üstüne yattı. Bir süre öpüştüler.Ardından Ömer kalktı ve Kıvılcımın yanına uzandı. Birbirlerinin gözlerine bakıyorlardı. Gülümsediler.. Kısa bir süre sonra Ömer uykuya daldı. Kıvılcımı uyku tutmuyordu Ömer uyurken onu izliyor yüzüne vücuduna hatta ellerine bile dikkatle bakıyor hafızasına kazıyordu. Ya Ömere bir şey olursa düşüncesi bir saniye bile aklından çıkmıyordu. Ömer arkasını uyurken dönünce ona arkasından sarıldı. Ömer gece 3 civarı uyanmıştı nefes almakta zorlanıyordu. Sağ eli titriyordu. Kıvılcımın ona sarıldığını hissetmişti yavaşça onun kolunu üstünden almaya çalışsa da Kıvılcım uyanmıştı.
Kıvılcım:Ömer... iyi misin?
Ömer:Allah'ım şimdi değil...
Kıvılcım:Ömer..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)
Roman d'amourKızılcık Şerbeti'nde Kıvmer çifti için keşke böyle olsaydı dediğim yerler var. O zaman niye olmasın ki? Bu kitapta hepsi birer birer olucak.. Gelin bir de böylesine bakın..<3