🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷
Ömer ve Kıvılcım hastaneye geldiler.
Önce Kıvılcım'ın elini gösterdiler sonra Ömer'in randevusuna birlikte girdiler tedavi hakkında bilgi aldılar.Ömer bazı testlere yeniden girdi. İlaçla tedaviye başlayacaklardı. Ömer'in işlerinin bitmesi 2 saati bulmuştu. Kıvılcım da bu sırada Ömer'in hep yanındaydı. Kıvılcım'ın randevusuna az bir zaman kalmıştı.Kıvılcım:Ömer umarım test sonuçların iyi çıkar.
Ömer:Doktor olumlu konuştu ama bakalım.
Kıvılcım:Sen nasıl hissediyorsun kendini?
Ömer:İyi hissediyorum. Sen ilaç gibi geliyorsun bana.
Kıvılcım:Ömer ya sahiden iyisin değil mi?
Ömer:İyiyim epeydir kriz de geçirmedim.
Kıvılcım:Hayatım sohbete daldık gidelim artık.Geç kalacağız.
Kıvılcım'ın arkadaşının kliniğinin önüne gelmişlerdi. Dışarıdaki koltuğa yan yana oturdular. Sırayı bekliyorlardı.
Kıvılcım:Ömer çok heyecanlıyım.
Ömer:Ben de 2 saattir koşturuyoruz ama gram yorulma yok heyecan dinç tutuyor beni.
Kıvılcım:Ne güzel işte beni de dinç tutsa keşke bayılacak gibiyim.
Ömer:Sakin ol hayatım nefes al.
Doktor:Kıvılcım Ünal.
Kıvılcım:Geliyorum.
Kıvılcım ve Ömer içeri girdiler.
Dr:Oo canım arkadaşım hoş geldin.Gel bir sarılayım sana duyunca o kadar mutlu oldum ki.
Kıvılcım:Teşekkür ederim canım.
Kıvılcım ve Dr. sarıldılar.
Dr:Bu yakışıklı eşin diye tahmin ediyorum. Ayy Kıvılcım çıkacak çocuğu düşünemiyorum fena bir şey olacak sizden.
Kıvılcım:Evet eşim Ömer.Ömer arkadaşım Melek.
Ömer:Merhaba Melek hanım. Memnun oldum tanıştığıma.
Melek:Ben de çok memnun oldum.Biraz daha sohbet edelim mi? Kontrole mi geçelim?
Kıvılcım:Geçelim direkt çok heyecanlıyım.Dayanamıyorum.
Melek:Tamam canım. Ömer bey siz de gelmek istiyor musunuz?
Ömer:Evet çok istiyorum.Gelebilirim değil mi?
Melek:Tabi ki de yakışıklı.Çekinmeyin buyurun.
Kıvılcım:Hayat neşenden bir şey kaybetmemmişsin Melek gerçekten. Işıl ışılsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)
RomanceKızılcık Şerbeti'nde Kıvmer çifti için keşke böyle olsaydı dediğim yerler var. O zaman niye olmasın ki? Bu kitapta hepsi birer birer olucak.. Gelin bir de böylesine bakın..<3