Sönmez oturduğu yerden kalktı. Alev'e kalkmasını işaret etti o kalkınca Kıvılcım'ın yanına oturdu. Kıvılcım'ın iki elini de kendine çekip tuttu. Kıvılcım şaşkındı.
"Özür dilerim kızım senden.Seni uyandırmam o soruyu sormam çok yanlıştı.Affet beni ne olursun. Yaşlı bir kadınım ben bazen ne yaptığımı ne söylediğimi bilmiyorum. Sapıtıyorum işte tüm bunlara sebep olacağımı bilemedim, kestiremedim.Affet.."
"Tamam anne biraz da benden kaynaklandı zaten. Fazla sinirlendim. Affettim seni.Ayrıca böyle özür dilemeni de beklemiyordum şaşırdım açıkçası."
Ömer ve diğerleri bakışmıştı.
"Haksızdım kızım dilemezsem olmazdı."
"Evet anne yaptığın hiç olmadı gerçekten..Neyse unutalım, gitsin."
"Ayy evet bırakın başka konulardan konuşalım içimiz açılsın."
"Ne konuşacağız teyze?"
"Ablacım sen benimle gelir misin bir? Bir şey diyeceğim."
"Geleyim Alev de kötü bir şeyse söyleme lütfen."
"Yok değil canım gel."
Ömer Kıvılcım'ın kalkması için yardım etti. Sonra geri oturdu. Alev Kıvılcım'ın koluna girdi. Diğerleri onların arkasından bakıyordu.Giderken diğer elini de Kıvılcım'ın karnına koydu.
"Oyyş nasıl büyümüş bunlar..Teyzesinin bir taneleri."
"Evet çıkmak üzereler."
"Zamanı gelince çıkarlar aceleye gerek yok değil mi?"
"Evet Alev de sen bana ne söyleyeceksin acaba?"
"Birazdan ablacım."
Alev ve Kıvılcım yandaki misafirler için olan salona gitmişti. Yan yana oturdular.
...
"Baba sen şirkete gitmedin bugün?"
"Kıvılcım'ın doğumuna kadar ve doğumdan sonra da gitmeyeceğim bir süre."
"İzinlisin yani."
"Evet izinliyim."
"Oğlum evde herkes Kıvılcım'ın yanında gidebilirdin aslında sen."
"Onun bana ihtiyacı var Sönmez hanım. Bir şey olursa da yanında olamazsam diye endişeleniyorum.Böylesi en iyisi."
"Sen bilirsin Ömer."
"Ömer abi bence doğru karar vermişsin. Biz asla senin yerini tutamayız.En ufak bir şey olursa ki umarım olmaz seni yanında isterdi."
"Aynen öyle baba..Mantıklı olmuş."
"Ben de öyle düşündüm."
"İstersen ben gideyim senin yerine şirkete baba?"
"Gerek yok oğlum asistanım halledecek. Ayrıca benim işlerimi yapacak kapasitede değilsin henüz."
"Sağ ol baba ya."
"Oğlum henüz değilsin dedim, gelemezsin demedim. İleride beni bile geçersin sen dert etme."
"Verdin gazı valla yine."
"Ehh işimiz."
Metehan güldü. Ömer'e bir kolunu atıp sarıldı. Ömer de gülmüştü.
...
"Şimdi ablacım Çimen'in doğum günü yarın.Bu olaylardan sonra unutmuşsundur diye düşündüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)
RomanceKızılcık Şerbeti'nde Kıvmer çifti için keşke böyle olsaydı dediğim yerler var. O zaman niye olmasın ki? Bu kitapta hepsi birer birer olucak.. Gelin bir de böylesine bakın..<3