Bölüm 30 : Huzur Yok

376 26 53
                                    

ÖZÜR

Kendi hayatımda yaşadığım bazı şeyler yüzünden uzun zamandır bölüm gelmiyordu affedin.🙏

Artık daha aktif olacağım.

Küçük hatırlatma: En son Ünal evine hırsız girdi. Fatih vuruldu. Kıvılcım'ın sancısı oldugu için de Ömer ile hastanedeler.

Kıvılcım:Tam şu anda suyum geliyor.

Ömer:Ne! Kıvılcım ne yapacağız şimdi? Erken gelecekler..İyi ki de hastaneye gelmişiz.. Şimdi iyi misin sen? Sancın arttı mı?

Kıvılcım:Ömer sakin ol..

Ömer:Sakinim sakinim..Nefes al canım.Derin nefes.

Kıvılcım:Ömer şaka yaptım.

Ömer:Doktora haber vermem lazım geleceğim bekle beni canım.

Kıvılcım:Şaka yaptım diyorum hayatım suyum falan gelmedi.

Ömer:Ne şakası?

Kıvılcım:Nasıl bir tepki vereceğini merak ettim özür dilerim.

Ömer:Kıvılcım alemsin gerçekten..çok korktum.

Kıvılcım:Tamam bir hataydı..gel yat hadi bir rahat vermiyorum ben de sana.

Ömer:Hiç acımıyorsun bana iki dakika kestirecektim..

Kıvılcım:Gel hadi hayatım...özür dilerim.

Ömer Kıvılcım'ın yanına yattı.İkisi de gözlerini kapattılar. Uyudular. Doktorlar gelince ikisi de uyanmıştı. Kıvılcım'ı kontrol ettiler.

Ömer:Bir sıkıntı mı var?

Doktor:Yok gayet iyiler ama sabaha kadar burada beklemenizi isteyeceğim. Doğum beklemiyorum ama garantiye alalım.

Doktor Kıvılcım'a bazı şeyler sorup gitti. Gece yine kontole geleceğini söyledi.

Ömer:Kıvılcım ben bir abimlerin yanına gitsem..Fatih'in durumu nasıl bir öğrensem..Seni de yalnız bırakmak istemiyorum. Nasıl yapsak bilemedim ki.

Kıvılcım:Hayatım git sen ben iyiyim..Hemen gelirsin zaten.

Ömer:Yok seni hayatta yalnız bırakmam..Hemşirelerden birine rica etsem seninle kalır bence. Bir sorup geleyim.

Kıvılcım:Gerek yok Ömer..

Ömer:Gerek var hayatım..

Ömer odadan çıktı. Hemşire ricasını kabul etmişti odaya girdi. Ömer de kapıyı az aralayıp konuştu.

"Hemen geleceğim.."

"Tamam..acele etme iyiyim ben."

Ömer gitti. Kıvılcım ve hemşire baş başa kalmıştı.

"Ne kadar düşünceli bir eşiniz var..Benimkisi doğuma bile gelmemişti."

"Evet öyledir..Çok ince ruhlu bir adamdır eşim. Sizin adınıza üzüldüm."

"Üzülmeyin boşandık bitti.."

"Çocuğunuz..Peki babasıyla görüşüyor mu?"

"Ayda yılda bir."

"İstemiyor mu görmek.."

"Maalesef neyse beni boşverin şimdi moralinizi bozmayayım. Sizi bir kere daha kontol edeyim bakalım."

Hemşire Kıvılcım'ı kontrol ederken Ömer Abdullah'ların yanına gelmişti.

Ömer:Abi yenge nasılsınız?

KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin