Ömer ve Kıvılcım doktor ile konuştular. Doktor onlardan sancı sıklığını not edip bir daha aramalarını istedi.
Kıvılcım:Ömer önce şu tuvaletten bir çıkalım mı? Midem bulanmaya başladı bu sefer de.
Ömer:Tabii gel hayatım. Yemeğe devam edecek misin sen?
Kıvılcım:Etmeyeceğim.
Öme:Salonda otururuz o zaman. Ben kronometre açacağım sen sancı girince benim kolumu sık.
Kıvılcım:Tamam.
Kıvılcım ve Ömer yemek masasının olduğu yere geldiler.
Ömer:Biz yemek yemeyeceğiz size afiyet olsun.
Pembe:Aaa niye? Olmaz ama öyle Kıvılcım hanım sandalyede oturamıyor musunuz? Ondansa hazırlattırıveriyim koltuğa.
Kıvılcım:Hayır ondan değil Pembe hanım sağ olun yine de.
Kıvılcım Ömer'in kolunu sıktı. Ömer telefondan saatin kaç geçtiğine bakmıştı.
Ömer:Gel Kıvılcım oturalım.
Kıvılcım Ömer'in koluna girmişti. Yemek masasının yanındaki koltuğa oturdular.
Pembe:Olmadı ki böyle.
Abdullah:Hanım bırak iştahlari kaçtı artık onların.
Nilay:Nasıl sıktı Kıvılcım hanım Ömer abinin kolunu görmediniz mi? Belli etmiyor ama sancısı var.
Pembe:Gördüm gördüm de bir şey demedim.
Doğa:Ben de kalkıyorum yemeyeceğim.
Pembe:Aaa olmaz Doğa bir kişi daha kalkamaz masadan.
Doğa:Anneme bakacağım niye kalkamayayım ya.
Pembe:Olmaz dedim.
Fatih:Doğa gidip ne yapacaksın kırma annemi hadi.
Doğa:Allah Allah şaka mısınız siz ya.
Nilay:Annem babam ne derse o.
Abdullah:Pembe haklı kızım dur sen bakalım.
Fatih:Dur dedim Doğa!
Doğa:Off of peki.
...
Kıvılcım ve Ömer yan yana sancı sıklığını belirlemeye çalışıyorlardı.Ömer:En son 32 geçe girdi.42 geçiyor. Bir gelişme yok değil mi?
Kıvılcım:Yok Ömer sık değil demiştim zaten.
Ömer:İyi daha iyi.
Kıvılcım:Yalancı sancı mı yoksa?
Ömer:Olabilir biz önce sancıları bir not edelim. Sonra doktora sorarız.
Pembegiller yemek masasında yemek yemeye devam ederken Kıvılcım ve Ömer sancı sıklığını belirlemeye çalışıyordu. Herhangi bir düzen yoktu.
Ömer:Kıvılcım sen biraz uzan ben arayayım doktoru olur mu? Eklemek istediğin bir şey var mı? Kendinde hissettiğin.
Kıvılcım:Yok Ömer..herhangi bir kanamam ya da akıntım da yok.
Ömer:Tamam hemen geliyorum.
Kıvılcım:Ne kadar soğuk kanlısın Ömer.
Ömer:Sen de öylesin hayatım.
Kıvılcım:Pek değil.
Ömer:Şuana kadar gayet güzel gidiyoruz hayatım rahat olmaya çalış.
Kıvılcım:Çok seviyorum seni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)
RomanceKızılcık Şerbeti'nde Kıvmer çifti için keşke böyle olsaydı dediğim yerler var. O zaman niye olmasın ki? Bu kitapta hepsi birer birer olucak.. Gelin bir de böylesine bakın..<3