Bölüm 33: Doğum Günü

299 17 1
                                    

Ömer bey nerede kaldınız? Gelmeseydiniz salacaktık adamı zor tutuyoruz."

"Siz bırakın adamı..gerisi bende. Kapıyı da kapatın giderken."

"Ama Ömer bey.."

"Gidin dedim! Ben onun icabına bakacağım."

Güvenlikler çıktı. Kayhan ağzındaki bantı açmıştı.

"Vayy sert çocuk..Gel bakalım kim kimin icabına bakıyor."

"Kıvılcım hakkında söylediklerinin bir hesabı olacaktı Kayhan...Bittin sen."

"Vay vay..Birazdan söndüreceğim seni Ömer efendi."

"Gel o zaman ne korkuyorsun? Gel vur.."

Kayhan Ömer'e yaklaşmıştı. Ömer tam o hamle yapacakken kolunu tuttu ve ters çevirdi. Ardından yüzüne bir yumruk savurdu. Kayhan afallamıştı.

"Bu bana saygısız olduğun için."

Ardından bir yumruk daha vurdu.

"Bu haddini aşıp karım hakkında ileri geri konuştuğun için."

Kayhan'ın burnu kanamaya başlamış bir yandan da kolu ters çevrildiği için acı çekiyordu. Ömer'e bir hamle yapmaya çalıştı ama Ömer kaçmıştı. Kayhan'a bir yumruk daha çaktı.

"Bu da kızını üzdüğün için.."

"Vay sert çocuk yavaş.."

Kayhan Ömer'in karnına diziyle vurdu ardından boşluğunu bulup gözüne bir yumruk salladı.Ömer de aldığı hasarla afalladı. Kaşı kanıyordu.Ardından kendine gelip daha güçlü bir yumruk attı. Eş zamanlı olarak da Kayhan'ın bacaklarını tekmeledi. Kayhan yere düşmüş kafasını yere çarpmıştı.

"Dur dur Ömer..Canım çok acıyor."

"Sakın bir daha ne bana ne de Kıvılcım'a yaklaşmayacaksın duydun mu?"

Ömer Kayhana bir tekme atmıştı.

"Tamam söz..Yapma artık..Yapma."

Ömer geri çekildi.

"Şerefsiz seni anca dayaktan anlarsın. Şu haline bak bir yalvarmadığın kaldı. Sana daha beterlerini yapmak lazım da kendimi yormama değmezsin."

Kayhan yerde kıvranıyordu. Hiç bir şey diyecek hali kalmamıştı. Ömer kapıyı açtı ve çıktı güvenlikler onu karşılamıştı.

"Ömer bey iyi misiniz?"

Ömer'in üstü başı dağınık elleri kanlıydı.

"İyiyim siz Kayhan beyi alın hastaneye götürün. İyileşsin daha süründüreceğim ben onu."

Güvenlikler hızla bodruma indi. Ömer'in dediği gibi Kayhan'ı hastaneye götürdüler. Ömer de bu sırada eve gidip duş almıştı. Kaşındaki yarayı temizledikten sonra yara bandıyla kapattı. Yatak odasına geri döndüğünde uyuyan Kıvılcım'ı gördü. Yanına uzandı. Telefonunu aldığında gelen mesajı gördü .

"Ömer bey hastaneye getirdik. Kolu kırılmış birkaç da yara ve morluk dışında durumu iyi. Sizi polislere şikayet etmeye çalıştı ama biz engelledik daha doğrusu tehdit ettik.Aklınız kalmasn şikayet edemez. İyi geceler."

Ömer mesaji okumayı bitirdiğinde gülümsedi.

"Beter olsun.Artık rahat bir uyku çekebilirim."dedi içinden. Yorganın içine girdi Kıvılcım'a sokulup arkasından sarıldı.Bir eli Kıvılcım'ın karnındaydı. Usulca okşadı. Kıvılcım'ın saçlarını öptü..kokusunu içine çekti ve çok geçmeden kendini uykunun kollarına bıraktı.

KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin