Bölüm 17 :Metres Alev

304 24 3
                                    

İkisi de telefonu açtı.

Ömer:Yenge?

Pembe:Karının kardeşi var ya Ömer.

Ömer:Evet, Alev.

Pembe:Kocamı elimden almaya çalışıyor.

Ömer:Nereden öğrendiniz?

Pembe:Sen biliyordun yani ben nerelere gideyim.Ben öleyim de kurtulun siz.

Ömer:Yok nereden bileyim ağzımdan çıktı öyle.

Pembe:Abdullah eve geldi. Utanmadan bana Alevi seviyorum boşanalım dedi. Ay anlattıkça fenalaşıyorum gel bana destek ol Ömer ya da abinle bir konuş bir şey yap Allah aşkına.

Ömer:Abim nerede şimdi?

Pembe:Aleve gitmiştir. Bilmiyoruz. Allah'ım ben ne günah işledim başıma bunlar geldi. Ömer öleceğim gel hadi teselli et beni birazcık. Ne olursun.

Ömer:Yenge gelirim tabi de Kıvılcım yanımda şuan.

Pembe:Ayy yok o gelmesin metresin ablası o.

Ömer:Off yenge bıktım senden.Neyse ben de gelmiyorum o zaman.

Pembe:Ömer sen bari yüz çevirme bana.

Ömer:Kıvılcımla arabadayız diyorum onunla gelirim,Bitti.

Pembe:İyi peki bari katlanacağız. Ben nelere katlanıyorum zaten Kıvılcım'a mı katlanamayacağım.

Ömer:Tamam görüşürüz.
...

Kıvılcım:Anne?

Sönmez:Kızım biz bittik ki ne bittik. Alev yaptı yapacağını.

Kıvılcım:Ne oldu?

Sönmez:Alev ile Abdullah ilanı aşk etmişler. Pembe aradı beni demediğini bırakmadı.Rezil rüsva olduk. Ben zaten yaşlı bir kadınım iyice fena oldum şuan kızım gel hemen.Ah ahh.

Kıvılcım:Anne bir sakin ol.Ah Alev böyle olacağı belliydi kardeşim bakmaz dedim, güvendim ama boşunaymış.

Sönmez: Alev bizi hep aşağı çekti zaten. Bu kadarını da beklemiyordum ama ah kızım çok fenayım.Bittik biz. Kıvılcım yanıma gel çabuk.

Kıvılcım:Tamam geleceğim. Ömer ile birlikte. Çok ayıp ettin ona ama.

Sönmez:Ömeri boşver ben onun gönlünü alırım.Alevi ne yapacağız? Ben ona dedim kaç kere uyardım dinlemedi. Yok benim kızımda akıl yok ki.

Kıvılcım:Annecim sakin ol. Alev nerede şimdi?

Sönmez:Yok Alev telefonlarımı da açmıyor en azından utanıyor,arsız.

Kıvılcım:Kapatıyorum gelince konuşuruz tamam mı?

Sönmez:Tamam kızım tamam çabuk gel.

Ömer ve Kıvılcım aynı anda telefonu kapattı.

Ömer:Abimlere gidiyoruz.

Kıvılcım:Annemlere gidiyoruz.

Ömer:Yengem çok ısrar ediyor.

Kıvılcım:Benim de annem ısrar ediyor. Hem Ömer ben o eve gidemem şimdi beni çiğ çiğ yerler onlar. Zaten görmek istemiyorlardır da.

Ömer:Hiç bir şey yapamazlar. Kıvılcım 5 dakika uğrasak ben sonra uğramak zorunda kalmasam ardından annenlere geçeriz.

Kıvılcım:Ömer emin misin? Gitmek istemiyorum ben.

Ömer:Sonra bir daha gitmek istemiyorum benim için lütfen,hemen çıkarız.

KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin