Ömer bir eliyle Kıvılcım'ın sırtını sıvazlarken diğer eliyle Kıvılcım'ın karnını okşuyordu. Dokunuşlari bir nebze olsun Kıvılcım'a iyi gelir diye yapıyordu. Çimen Ömer'e bakıp sessizce ben gidiyorum demişti. Ömer de gözleriyle onayladı.Kıvılcım dünyadan soyutlanmış gibi Ömer'in göğsünde ağlıyordu.
"Hayatım korkmaya başladım.Bir şey söyle. İyi geldi mi sarılmak?"
Kıvılcım burnunu çekti. Ömer'in göğsüne koyduğu başını kaldırdı Ömer'in yüzüne baktı.Göz gözelerdi.
"Geldi Ömer çok iyi geldi.."
"Niye ağlıyorsun hayatım o zaman."
"Annem beni sinir etti koltuktan biraz hızlı kalkmışım galiba kramp girdi karnıma.Merdivenlerden de çıkamadım yarısında kaldım.Tam iyi oldum derken yine aynı şeyleri yaşayınca tutamadım kendimi patladım.."
"Şimdi iyi misin peki? Var mı hala ağrın?"
"İyiyim Ömer bana iyi geldin gerçekten.Bir şeyim kalmadı."
"Odamıza gidelim.. Orada konuşalım çok ayakta kaldın. Hatta ben seni götüreyim."
Ömer Kıvılcım'ı belinden daha sonra da bacaklarından kavradı. Kucağına aldı. Kıvılcım neye uğradığını şaşırmıştı.
"Ömer ne yapıyorsun? Kendim yürüyebilirdim.."
"Yok madem az önce yanında olamadım şimdi bir işe yarayayım. Rahat mısın şuan Kıvılcım?"
"Rahatım..gidelim madem."
Ömer Kıvılcım'ı yatağa bıraktı. Kıvılcım geriye gidip uzanmıştı. Ömer de yanına uzandı.
Kıvılcım hala ağlıyordu.
"Hayatım..duygusallaştın mı sen biraz?"
"Galiba evet durduramıyorum ağlamamı."
"Normal hayatım hamilelikten, hormonlardan.Ağlama ama sen yine de kıyamıyorum sana."
"Ömer bana şöyle duygusal konuşma bir de daha da kötü oluyorum.İyice ağlayasım geliyor."
"Tamam kafanı dağıtalım biraz.Baştan anlat ne oldu? Sönmez hanım niye sinir etti seni?"
"Ya ben yatıyordum tam uykuya daldım. Sen niye burada yattın kocanla aran mı bozuk diyip uyandırdı beni.."
"Ne alaka?"
"Off ne bileyim Ömer..şimdi anlatırken yine sinir oldum. Neyse işte ben de sinirle koltuktan biraz hızlı kalktım kramp girdi. Geçti..Merdivenlerden çıkarken bir kere daha girdi. Ben de yarısında durdum oturdum merdivene.Ağlamaya başladım. Çimeni aradım o geldi beni yukarı çıkardı sonra da seni gördük zaten."
"Sönmez hanımın yaptığı şey de hiç olmamış gerçekten.Niye rahatsız ediyor ki seni? Ne güzel dinlenecekken daha da kötü oldun."
"Öyle oldu gerçekten..Neyse şuan iyiyim sen bana sakinleştirici gibi geliyorsun.Burada rahat rahat uyumak istiyorum."
"Uyu hayatım hatta birlikte uyuyalım..Bugün işe gitmemeye karar verdim zaten.Abime de söyledim."
"Ömer işin varsa git gerçekten."
"Hiç bir işim senden,bebeklerimizden önemli değil hayatım.Az önce yanında olamadığım için kötü hissediyorum zaten."
"Güzel kalpli kocam benim.Senin yapabileceğin bir şey yoktu ki."
"Vardı Kıvılcım yanında kalsaydım keşke.Birlikte yukarı çıksaydık."
"Hayatım neyse...Sonuç olarak iyiyiz.Bu kramp bir uyarıydı bana.Artık çok dikkat etmem gerekiyor demek ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)
RomanceKızılcık Şerbeti'nde Kıvmer çifti için keşke böyle olsaydı dediğim yerler var. O zaman niye olmasın ki? Bu kitapta hepsi birer birer olucak.. Gelin bir de böylesine bakın..<3