Ömer:Gece gece niye arıyor bu lavuk?
Kıvılcım:Açmayacağım hayatım lütfen yatalım. Boşver şu adamı.
Ömer:Kıvılcım daha da ileri giderse ben tutamam kendimi artık.
Kıvılcım:Ne yaparsın Ömer balkondan mı atarsın adamı?
Ömer:Buradan atmak ona yeterince iyi bir ders olmaz başka bir şey bulmak lazım.
Kıvılcım:Bak ya bir de ciddi ciddi cevap veriyor. Senin hiç bilmediğim bir yönünü görüyorum Ömer.
Ömer:Kıvılcım ne yapayım seven insan kıskanır. Ayrıca sen de bu kadar güzel olmasaydın.
Kıvılcım:Teşekkür ederim ama ben de senin yakışıklılığından çok çektim sıra sende demek.
Ömer:Valla hayatım güzel olsan suç yakışıklı olsan suç bize nazar değecek diye korkuyorum artık.
Kıvılcım:Ben de bir şey olur diye korkuyorum ama zaten oluyor. Üstesinden iyi geliyoruz bence.
Ömer:Geliyoruz gelmekle de kalmıyoruz ben her geçen gün senin duruşuna daha da aşık oluyorum...
Kıvılcım:Aşkım...Ben de sana.. Biz birlikte her şeyin üstesinden geliriz artık.
Ömer:Evet Serdar gibi bir gerizekalı moralimizi bozamaz.
Ömer güldü.
Ömer:Azıcık kayda ben de yatayım.
Kıvılcım:Buraya sen dinlen diye geldik ben yatıyorum.
Ömer:Sen de yoruldun hayatım.
Ömer Kıvılcım'ı sardı.
Ömer:İyi geceler canım.
Kıvılcım doğruldu.
Kıvılcım:Bir dakika senin bana bir sürprizin vardı hani?
Ömer:Geçti artık yarına saklayacağım.
Kıvılcım:Neydi ki birazcık ipucu?
Ömer:Yorgunuz zaten hayatım yarın sabah ilk işim sürprizim olacak.
Kıvılcım:Merak ettim şimdi.
Ömer:Uyuyalım hadi sonra kocan baloncuktan gitmesin dinlensin.
Kıvılcım:Bir iyi geceler öpücüğü vereyim de daha güzel uyusun o zaman.
Kıvılcım Ömer'in yanağından birkaç kere öptü.
Ömer:Ohh rahatladım.
Kıvılcım:Had hadii konuşma da uyu.
Uydular. Sabah Ömer kalkmıştı. Biriyle telefonda konuşuyordu. Kıvılcım'ın uyandığını görünce konuşmasını bitirdi ve telefonu kapattı.
Kıvılcım:Günaydın aşkım hani telefon açmayacaktık sen demiştin?
Ömer:Günaydın güzelim..Evet açmayacaktık ama açmam gerekti çünkü sürprizimin bir parçası...
Kıvılcım:Neymiş bu sürpriz iyice meraklanmaya başladım.
Ömer:Hadi hazırlan gidiyoruz.
Kıvılcım:Ömer buraya senin dinlenmen için geldik. Sırf bana sürpriz yapmak için kendini yorma lütfen hayatım.
Ömer:Yorulacak bir şey yok hayatım. Hem seni mutlu etmek benim en büyük ilacım...
Kıvılcım:Peki sen öyle diyorsan..
Kıvılcım ve Ömer hazırlandı ve Ömer'in sürprizine geldiler.
Kıvılcım:Burası birinin evi mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)
RomanceKızılcık Şerbeti'nde Kıvmer çifti için keşke böyle olsaydı dediğim yerler var. O zaman niye olmasın ki? Bu kitapta hepsi birer birer olucak.. Gelin bir de böylesine bakın..<3