Bölüm 23: İnsanlar değişir

293 22 0
                                    

Ömer:Kayhan ne işin var senin burada?

Kayhan:Torunumu görmeye geldim Ömer. Asıl senin ne işin var burada?

Ömer:Çekil önümden sabah sabah sana hesap mı vereceğim?

Kıvılcım gelen sesleri duymuştu. Yatak odasından çıktı.

Kıvılcım:Ne oluyor? Kayhan ne işin var senin burada?

Kayhan:Sen de iyice Ömer'e benzedin Kıvılcım. Ne işim olacak kızımla torunumu görmeye geldim. Ömer beyler de buradaymış. Hiç yakıştıramadım ama sana Ömer. Senin evin barkın var burada kalmak ne böyle?

Ömer:Sana ne be sana ne çekilsene önümden.

Kıvılcım:Kayhan sen çok olmaya başladın. Buraya abuk subuk laflar etmeye geldiysen ne kızını ne torununu göremezsin. Git şimdi.

Ömer:Kıvılcım bırak ne diyorsa desin gidiyorum ben zaten.

Ömer çıkmak için manevra yaptığında önü yine Kayhan ile kesilmişti.

Kayhan:Bak Ömer efendi benimle durumları eşitlemek için Kıvılcım'ı hamile bırakmışsın ama hala eşit değilsin bizim iki çocuğumuz var iki. Anladın mı şimdi?

Kıvılcım:Kayhan ne diyorsun sen yine ya? Ne kadar iğrenç bir insanmışsın sen.

Ömer:Kayhan ne yapacağız biz senle ne laftan anlarsın ne dayaktan anlarsın? Ne yapayım ben sana he? Sen söyle.

Kayhan:Sen bana hiç bir şey yapamazsın.

Ömer:Senin için kendimi yormaya hiç niyetim yoktu zaten. Çekil şimdi.

Kıvılcım:Kahyan çekilsene!

Kayhan:Hadi geç git. Seninle işim yok zaten benim Kıvılcım için buradayım.

Ömer:Bir tane doğru söylediğin bir şey yok. Hani Doğa ve Cemre için gelmiştin?

Kayhan:Hesap mı vereceğim sana?

Kıvılcım:Benim için geldiysen gidebilirsin Kayhan. Ben seni görmek istemiyorum. Hadi.

Kayhan:Ben değil Ömer gidecek. Değil mi geç buyur.Ömer efendi.

Ömer:Allah Allah sana senin gibi davranmak gerek.Gitmiyorum, Kıvılcım'ın sabahını zehir etmene izin vermeyeceğim.Sen gideceksin.

Kayhan:Sen mi karar vereceksin buna. Hadi oradan.

Kıvılcım:Sabah sabah gerginlik çıkartmasaydın.Sonra gelmek istersen gelirsin Doğa tüm gün evde.

Ömer:Çık git. Bir daha da bu evde ben varken gelme.

Kayhan:Vay düşmanız demek artık.

Ömer:Sana senin gibi cevap verince mi düşman olduk. İyice komik olmaya başladın sen. Çık hadi.

Kayhan:Kıvılcım ne diyor bu bana?

Kıvılcım:Burası benim evim ve şuan burada olmanı istemiyorum akşam ben ve Ömer yokken gelirsin yetti senin bu patavatsızlığın artık.

Kayhan:Ehh be tamam ya gidiyorum ama seninle işim bitmedi Ömer.

Ömer:Sakın aklından bile geçirme.

Kayhan:Sen öyle san Ömer efendi.

Kayhan gitmişti.

Kıvılcım ve Ömer baş başa kaldılar.

Ömer:Bir Görkem bir Kayhan bıktım vallahi Kıvılcım.

Kıvılcım:Tamam canım sakin ol kalacak mısın burada gerçekten.

KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin