Doktor: Bir bombayla yaşadığınızı bilin her şey olabilir.
Ömer kafasından vurulmuşa dönmüştü. Ne yapacağını bilemiyordu kafası bir anda allak bullak olmuştu. Sahile çıktı ve yürümeye başladı.Bir saat kadar yürümüştü ve nasıl geçtiğini asla anlamamıştı. Kvılcım 3 kere aramıştı. Geri arayacaktı hastalığını yüz yüze söylemek istiyordu ve sadece ona söyleyecekti.
Ömer:Kıvılcım?
Kıvılcım:Ömer ne oldu iyi misin?
Ömer:Kıvılcım pek iyi değilim benim evde buluşalım.
Kıvılcım:Sonuçlar kötü mü Ömer?
Ömer:Yüz yüze söylemek istiyorum kimseye çaktırma lütfen.
Kıvılcım:Hayatım beni korkutuyorsun.
Ömer:Hayatım sakin ol ve gel sana ihtiyacım var.
Kıvılcım:Geliyorum.
Kıvılcımın yüzü düşmüştü ve çok endişelenmişti.
Sönmez: Kızım nereye gidiyorsun?
Kıvılcım:Ömerin yanına anne doktor kontrolü vardı.
Sönmez:Ee nasılmış?
Kıvılcım:Bilmiyorum öğrenmeye gidiyorum işte.
Sönmez:Ay tamam size de hiçbir şey söylenmiyor.
Kıvılcım:Anne hiç seninle uğraşamayacağım.
Kıvılcım kapıyı çarpıp çıktı.
Sönmez:Yine var bunda bir haller ama hayırlısı.Kıvılcım Ömerin evine gitti.Kapıyı çaldı. Ömer kapıyı açtığında Kıvılcım yarı ağlamaklıydı ve Ömerin üstüne atlayıp sımsıkı sarıldı.
Ömer:Canım iyi misin gel hadi içeri geçelim
Kıvılcım Ömeri bırakmıyordu. Ömer de ağlamaya başlamıştı.
Kıvılcım ayrıldığında birbirlerinin göz yaşlarını sildiler ve içeri girdiler.
Kıvılcım:Ömer hissediyorum bir şey var
Ömer:Hayatım sakin ol bir otur gel
Kıvılcım:Ömer sakin olamıyorum ağlıyorsun ne oluyor
Ömer:Sen de ağlıyorsun
Kıvılcım:İçimde bir huzursuzluk var telefonda söylediklerin..
Ömer:Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum Kıvılcım biz daha yeni evlendik seni yeni buldum (bir süre duraksadı)kazadan sonra beynimde baloncuk oluşmuş riskli bir bölgedeymiş ameliyatla almak pek mümkün değilmiş yani ölümcül olabilir ya da tam tersi kendi de iyileşebilirmiş belirsiz yani..
Kıvılcım:Ömer inanamıyorum..Ölümcül değil ama değil mi? İyileşme şansın var.
Ömer:Bilmiyorum Kıvılcım bilmiyorum ne hissedeteceğimi bilmiyorum yaşar mıyım bilmiyorum ne yapacağımı bilmiyorum...
Ömer ağlıyordu.Kıvılcım ona iyice yaklaştı ve sarıldı.
Kıvılcım:Sevgilim..çok üzgünüm ne diyeceğimi bilemiyorum tek bildiğim iyileşeceğin ve bunu beraber atlatacağımız.
Ömer:Ya ölürsem
Kıvılcım:Hayır öyle bir şey olmayacak Ömer bana bak seni çok geç buldum bırakmam.
Ömer:İnşallah ben de seni bırakmam
Kıvılcım:İnşallahı maşallahı yok bırakmayacağım de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)
RomantizmKızılcık Şerbeti'nde Kıvmer çifti için keşke böyle olsaydı dediğim yerler var. O zaman niye olmasın ki? Bu kitapta hepsi birer birer olucak.. Gelin bir de böylesine bakın..<3