"Bu boşanma işini derhal halletmemiz gerek!"
"Ne oldu Ömer sabah sabah.Rüyanda mı gördün?" Dedi Can.
"Aşık oldum."
"Kıvılcım hanıma mı?"
"Evet ta kendisine...Bak Can, Kıvılcım benim evli olduğumu öğrenmeden bu işi bitirmemiz lazım.Duydun mu?"
"Çabalıyoruz ama Leman ikna olmadan daha uzar gibi duruyor."
"Uzamasın artık bıktım bıktım benim bir aşk hayatım olamayacak mı? Lütfen bir şeyler yap."
"Tamam hızlandırmaya çalışacağım söz veriyorum. Sen de Leman ile bir kere daha konuş.Belki işe yarar.Bilmiyorum artık orası sende."
"Tamam konuşacağım anlayacağını sanmıyorum ama şansımı denerim.Bak Can bu sefer durumum çok ciddi Kıvılcım benim evli olduğumu öğrenirse onu kaybederim anlıyor musun?"
Ömer'in sesi gerçekten kötü geliyordu. Hafif ağlamaklıydı.
"Anlıyorum Ömer çok iyi anlıyorum seni halledeceğiz.Sen de Kıvılcım'ı kaybetmeyeceksin tamam mı?Sakin ol."
"Tamam sakinim ben.Ne olur en kısa sürede bitsin bu işkence."
"Bitecek..şimdi benim kapatmam lazım. Malum senin davan için süreci hızlandırmam gerek."
"Kolay gelsin Can görüşürüz."
"Görüşürüz Ömer kurtaracağım seni rahat ol."
"İnşallah."
Can kapatmıştı. Ömer onunla konuşunca biraz daha rahatlamıştı şirkete gitmek için evden çıktı.
...
Kıvılcım taksiyle eve gidiyordu. İçinde karmakarışık duygular vardı..Bir yandan mutlu bir yandan endişeliydi. Yaptığının ne kadar doğru ne kadar yanlış olduğunu tarttı. Bir sonuca varamadı. Ne hissedeceğini ne yapacağını düşündü. Bilmiyordu. Tek bildiği şey Ömer'e abayı yakışı olmuştu. Yolda kendi kendine gülüyordu. Gece eve gitmediğini fark etti aniden. Fatma'yı aramak geldi aklına.
"Fatma günaydın.."
"Günaydın arkadaşım.Nasılsın?"
"İyiyim bak beni dinle.Ben dün gece sende kaldım tamam mı?Annem sorarsa böyle söyle."
"Aaa sen nerede kaldın bakalım..Yoksa Ömer'le miydin?"
"Evett."
"Ay inanamıyorum arkadaşım oldu mu yani."
"Oldu gibi Fatma neyse yüz yüze konuşuruz. Sen anneme çaktırma lütfen."
"Ay tamam tamam orası bende."
Kıvılcım kapattı. Eve varmıştı.Sönmez ve Sevilay ile kapıda karşılaştı.
"Neredesin kızım sen gece gelmedin mi?"
"Fatma ile sohbet ettik birkaç kadeh de şarap içince sızmışım yorgundum zaten."
"Fatmada uyuyakaldın yani? Gece Ömer mı bıraktı seni?"
"Evet o bıraktı."
"Kaçta bıraktı?"
"Anne bir kahve içip geldim işte.Saate bakmadım. Neyse ben hazırlanayım okula geç kalacağım yoksa."
"Sende başka bir haller var pek uçuşuyorsun ama hadi hayırlısı."
"Of anne..Sana hesap mı vereceğim çocuk gibi rahat bırak beni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE YAŞANSAYDI (KıvMer)
RomanceKızılcık Şerbeti'nde Kıvmer çifti için keşke böyle olsaydı dediğim yerler var. O zaman niye olmasın ki? Bu kitapta hepsi birer birer olucak.. Gelin bir de böylesine bakın..<3