30. BÖLÜM

82 16 28
                                    

Kadim kendisine bu kadar direnip uzak duran Melodi'nin kalbine girmeyi deli gibi arzuluyordu. Ama Melodi uzaktan da uzaktı.

"Taş olsa çatlardı. Ölüyorum umurunda bile değil." Kadim hayal kırıklığıyla ondan uzaklaştı. Tam gidecekken onu havuza iteklemeyi de ihmal etmedi.

Neye uğradığını şaşıran Melodi kendine gelmişti. Kadim biraz daha kendisine sokulup tutkulu aşk cümleleri söylemeye devam etse Melodi onun kollarında canlanacağına emindi.

***

Melodi uyuya kaldığı koltuktan kalkarken her yerinin tutulduğunu hissediyordu. Sabah bir masaj da kendisine yaptıracağı kesindi. Etraf sessiz olsa da duvara yansıyan ışık Kadim'in hâlâ ayakta olduğunu gösteriyordu. Sakince cep telefonunun saatine baktı neredeyse beş olmak üzereydi.

Mutfak tarafına geçerken Kadim'e hiç bakmadı. Bungalov tarzı yapılmış odanın her yanı ahenk içinde duruyordu.

"Ben de bir kahve alırım."

"Emredersin."

"Gerekirse onu da yaparım."

Melodi ona cevap vermeyerek Kadim'e kahve yaptı. Kendisine de bir bardak su alarak içeri döndü. Kadim o sıra taşa dönmüş omuzlarını kendi kendine ovmaya çalışıyordu. Geceden beri hiç durmamıştı.

"Ah canım omuzların mı ağrıdı. Çağıralım Şeyda Hanım'ı da masaj yapsın. Sahi nerede o? Çizimleri denetleyebildi mı?"

Kadim ona gülümseyerek baktıktan sonra "Kıskandın mı? Eğer öyleyse sen de masaj yapabilirsin." dedi. Melodi ne diyecek sabırla bekliyordu.

"Hiç işim yok sana masaj yapacağım."

"Yapmanı istersem, zorunda kalırsın."

"Sabah sabah huzurumu kaçırma. Zaten uykum kaçtı, huzurum da kaçmasın." Melodi onun ısrar etmesini istiyordu. Gerçek manada ona dokunmanın nasıl hissettireceğini merak ediyordu.

"Seni sevdiğimden beri benim de huzurum yok Mel... bırakalım senin de olmasın." Kadim o kadar güzel seni sevdiğimden beri demişti ki Melodi zerre kadar söylediğinden şüphe duymamıştı.

"Bu seni mutlu edecekse ben huzurumu hiç bozmam. Rahat ol."

"Öyle mi?" Kadim ona kısık gözlerle bakıyordu.

"Evet öyle."

"O zaman hemen şimdi, bana masaj yapmanı istiyorum. Asistanı. değil misin? Yapacaksın."

"Bence sana masaj yapmak için asistan olmaya gerek yok. Şirketin herhangi bir departmanında çalışmak yeterli."

"Hadi kalk." Kadim fazlaca eğleniyordu. Melodi sinirle kalkmış gibi görünse de Kadim'e masaj yapacağı için iyi hissediyordu.

"İyi bunu sen istedin." Melodi onun arkasına geçti ve canını yakacak şekilde omuzlarını sıkmaya başladı. Kadim ise sopa yemiş gibi hissettiren bu masaja sesini çıkarmadı. Bir yandan cizimlerine devam etti.

Melodi onun çizim yapmasına dalıp giderken ellerinin baskısını azalttığının farkında degildi. İkisi de kendini çizimlere kaptırmıştı. Melodi "Yılan figürü bence göğüs kafesine gelecek şekilde durmalı." dedi. Kadim bunu görünce gülümseyerek başını ona çevirdi göz göze geldiler. Kadim daha sonra bir başka sayfa açarak Melodi'nin görmesini sağladı. Bir kadın, göğsünde de çizmiş olduğu yılan kolye vardı. Yılan kuyruğundan kıvrılarak başına kadar göğüs çatalına uzanıyordu.

"Bunlara da bak." Kadim içten bir gülümsemeyle çizdiği kolye uçlarını Melodi'ye gösterdi. Onun çizimlerine ilgi göstermesi çok hoşuna gitmişti.

Kusursuz Tanışma - Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin